Titel, Titelule… fiindcă te râd fetele


cc8c5b60e0bbae256e71c22e167dce0c.1000x789x1                                           foto

A trecut ceva vreme de la declanşarea scandalului cu Titel Maghiar. S-a făcut ceva lumină? Nici vorbă! Rămâne ca la început: nimeni nu ştie nimic concret, dar toată lumea cunoaşte adevărul şi dă verdicte.

Ultima “bombă” a venit din partea celebrului om de afaceri care e creştin (sau creştinului care face afaceri?) Mike Olari. Dezvăluiri senzaţionale. Dan Diaconescu a făcut icter, bietul de el…

Dar să recapitulăm puţin…

Avem personajele principale:

Guest star – Titel Maghiar, alias… alias… alias…

În rolurile principale: Cristian Barbosu, Mike Olari, Gabriel Gorcea şi Avram Gal (ce film e ăla fără politică?).

În roluri secundare: logodnicele de serviciu, Geanina, Tabita si Nadia, cunoscute drept „trio Graz.”

Scenariul: o fi…? o fi…?

Montaj: Internaţional Breaking News (apropo, numele Posteucă spune ceva cuiva? 😉 )

Efecte speciale: site-ul Family2Family

Aşadar…

Ne-am lămurit cine este Titel? NU

De ce?

Păi, după declaraţiile domnului Gabriel Gorcea el nu există. E un personaj inventat, ascuns în spatele unei persoane reale, foarte revoltată că i s-a folosit identitatea. Dar se pare că i-a trecut revolta. Iar pe domnul Gorcea l-a lovit amnezia. Promisese să spună… ce şi cum.

E drept, după declaraţiile domnului Mike Olari, Titel există. În carne şi oase. Singura problemă e că seamănă izbitor cu celebrul terorist Carlos zis Şacalul. Adică… azi îl vedem şi nu e. Sau, e când în Austria, când în Germania. De unde trimite e-mail-uri. De revoltă… pocăită. Dă bine la noul blog al domnului Olari, că doar acolo se vorbeşte doar despre „dreptate în dragoste.” „Iubăreţul justiţiar” i s-ar potrivi domnului Olari. În fond, nu se străduieşte de ceva vreme să-i facă dreptate domnului Ţon? Din dragoste, evident. Dragoste de ce? Cât despre Titel, acum e la Moscova. La sfat cu Putin, probabil. Rusia e mare. Mă tem că nici FBI-ul invocat de domnul Mike nu-l mai găseşte… Şi, dacă-l găseşte, Guantanamo îl mănâncă, după cum pare să fi prăvălit ameninţarea, odată cu iertarea, domnul Olari peste el…

Pe de altă parte, „izolaţionist” (aparent) cum este, Cristian Barbosu are propria agenţie de investigaţii. Se va deplasa personal la biserica din Graz (aceea cu veşnicele mucenice logodnice). E drept, prin învăluire. Învăluirea unui turneu. Doar că, pentru a prinde firul la ambele capete, îşi trimite un om de încredere în Indonezia. Mă rog, Singapore, spun unii, dar ce mi-e Buftea, ce mi-e Popeşti-Leordeni… Important e să treacă prin cele două puncte cheie: prin Moscova la dus şi prin Phoenix-Arizona la întoarcere. Asta pentru sincronizarea „mişcărilor.” Care au fost sublime până acum, dar au lipsit cu desăvârşire. Aşa se obţine… ceaţa.

Cât despre „logodnicele din Graz”, cred că şi-au rezolvat viitorul. Orice firmă serioasă care foloseşte specialişti IT ar trebui să le curteze. Să nu rămână, bietele de ele, logodnice veşnice. Nu de alta, dar după cum merg treburile în logica personajelor principale ele ar fi cele care au creeat, întreţinut şi promovat o reţea de identităţi false pentru care nu m-ar mira să atragă invidia CIA-ului.

Plus că, în fond, personajele principale, oricât s-ar da de canadiene sau americane, sunt urmaşii dacilor. Care, spun istoricii, aveau obiceiul sacrificiilor umane. Tinere.

Şi ar mai fi nişte personaje în tot filmul ăsta: figuranţii…

Ei bine, ăştia sunt cei care au inundat blogurile cu tot ce avea „mai bun” în ei. E drept, au o scuză: lumea s-a atins de idolii lor. Nepermis!

Şi, pentru că nu ar fi drept ca ei să rămână anonimi, după ce şi-au adus o contribuţie însemnată la efectele speciale cum ar fi ceaţa, fumurile şi iluziile… oftice (pardon, optice!), pe care le-au împrăştiat pe unde au apucat (până n-au fost trimişi la spam), iată câteva nume: Victor Cimpean, Robert Jurca, Ana Potra, Ghita Ionascu, marcel s (aşa semnează, cel puţin, ultimul fiind un client mai vechi al spam-ului pe mai multe bloguri).

Să nu uit un lucru demn de scandalurile de la Hollywood: cei menţionaţi mai sus s-au remarcat printr-o revoltă faţă de adevăraţii scenarişti ai filmului „Titel se întoarce… cândva”. Au încercat schimbarea scenaristului, propunând ca autori ai „romanului” ce ar fi stat la baza scenariului pe subsemnatul şi pe prietenul Răsvan Stoica. Nu credeţi. Ia faceţi nişte paşi.ro… Acum, e drept, mai rămâne ca, pentru a da credibilitatea loviturii lor, să-i mai lămurească pe Mike Olari, pe Gabriel Gorcea, pe Cristian Barbosu şi mai ales FBI-ul.

Aş fi vrut să închei cu acest detaliu şi să fac un soi de happy-end. Dar cu prostia nu poate fi niciodată „end”, chiar dacă râde stupid a „happy.”

Aşa că, dragi prieteni căutători ai adevărului acestei poveşti, dacă aveţi pile la FBI…

Noi mai aşteptăm. Vorba aceea, când ne-au dezamăgit americanii?…

P.S. N-am mai postat link-uri. Sunt convins că aţi citit şi răscitit toate „operele de logică” ale personajelor acestui film…

Anunțuri

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

76 de răspunsuri la Titel, Titelule… fiindcă te râd fetele

  1. Val zice:

    Ma mir ca omiti in toate postarile tale sa.i dai un rol (macar secundar) si lui DB ca doar si el a promovat personajul Titel…si vorba aia, e un actor cu renume chiar daca a avut un rol mai (sa zicem) obscur aici…Si totusi, lui nu.i cere nimeni sa dea socoteala pt cazul Titel, nici sa faca lumina, nici sa se dezica de Titel (nici nu s.a dezis–a facut doar un fwd la comunicatul lui CB)…nici sa dea vreo explicatie…Ma bate gandul sa conclud ca doar carismaticii trebuie sa dea socoteala de „nevegherile” lor, dar te stiu un fair-player si atunci raman nedumerit. 🙂

    PS As putea gresi, dar sunt de parere ca nici unul din actorii principali, nici DB nu au vreo vina de intentie in cazul Titel. Oricine s.ar fi putut pacali la fel, ziceu…Cred ca actorii principali sunt atacati si acuzati pe nedrept–singura vina (daca pot spune asa) este ca au fost pacaliti. Vinovati sunt cei ce au pacalit.. Pe ei sa sara toti.

    • marinelblaj zice:

      Val dragă, pe Daniel nu l-am trecut pe genericul filmului pentru că el a fost în cazul acesta… din alt film. El e din filmul ăla „Să mori rănit din dragoste de… CB”. Iar faptul că acum tace… te asigur că în loc de asta citeşte de zor. El e evreu şi, spre deosebire de ceilalţi, măcar ştie când să tacă. E drept, şi eu sunt puţin nedumerit că n-a avut nici măcar o opinie legată de toată tărăşenie, dar nu e prima oară când mă nedumereşte. Mă tem că nici ultima.
      Îmi pare rău că tu crezi că am făcut eu selecţia actorilor pe bază de orientări religioase. S-au selectat singuri.
      Ceea ce mă deranjează este însă altceva. Bun, să zicem că au fost păcăliţi (deşi eu nu m-aş mai lua după un lider care poate fi păcălit în halul ăsta!) Dar atunci fii bărbat şi recunoaşte (măcar cum a făcut CB la un moment dat) că ai fost tras pe sfoară, nu veni cu „poveşti nemuritoare” şi romane poliţiste cu FBI, CIA, KGB şi Mossad.
      Iar de durut, şi am repetat asta de nenumărate ori, mă doare că actorii ăştia nu-şi dau seama că, fără sau cu voie, au tratat cu uşurinţă noţiuni precum misionar, misiune, rugăciune… Ţie ţi se pare corect?
      Şi să mai zic ceva de „corul robilor” menţionat la sfârşitul articolului? Oare îşi dau seama cât de ridicoli au putut fi lansând supoziţia aceea cu „scenariştii”? Şi aici mă îndoiesc. În fond, nu strică şi câte un moment de comedie, fie şi într-un film poliţist…

      • Val zice:

        Tind sa cred ca in filmul de fata toti actorii principali tot din (prea multa) dragoste au fost raniti si nu din alte interese. Opinia mea.

      • marinelblaj zice:

        Val, fiecare are dreptul la o opinie! Personal nu cred că „nu din alte interese.” Până şi un tânăr îndrăgostit din vârful urechilor şi până în călcâie de o fată tot are niscaiva interese nemărturisite. Să nu fim naivi! Popularitatea se poate ascunde sub măşti nebănuite…
        Şi-apoi, oare de îmi vin în minte versurile astea: „too much love will kill you” ? 😉

      • Val zice:

        Pot accepta si logica ta, dar atunci si multa dragoste alui DB e tot manjita. Si, atunci–intrebarea mea originala–el de ce nu e pus la zid ca restul? Pt ca tace? Pt ca e evreu? Pt ca e mai smecher? Sau pt ca nu e carismatic? Numai PD facea de astea–il impusca pe CB pe blog in timp ce se ruga pt si discuta in taina cu DB pt aceleasi fapte. Pana la urma complicele este aceasi plamadeala cu faptasu si pana la urma nici nu se stie cu siguranta cine e faptasul si cine e complicele.

      • marinelblaj zice:

        Val, dar cine îi pune pe oamenii ăştia la zid? Stau ei cu spatele la zid încercând să fenteze răspunsurile sincere şi îmbrobodindu-ne. De când solicitarea adevărului înseamnă „punere la zid”? Şi-apoi, hai să facem o listă cu toţi cei care au re-blogg-uit apelul făcut de Cristi şi de Mike! Te ţine provocarea? Fă tu o listă şi, iaca, îi pun pe toţi „la zid”! 🙂
        Te rog eu frumos, scoate-ţi din cap idea asta cu „doar carismaticii…” Uite, îţi ofer un exemplu că nu „i-am iertat” nici pe ai mei când au călcat în străchini: https://cetateadepiatra.wordpress.com/2012/04/20/269/
        Tot mai crezi că sunt „pornit” doar pe unii? Acum, e drept, dacă ei calcă mai des… pe lângă… 😦

      • Val zice:

        nu ma pricep la facut liste–n.am inclinatia.. Inclinatia mea e sa observ ca unui actor mare nu i se da nici macar un rol secundar; mai mult nici macar nu e mentionat (e trecut complet cu vederea)..Si fara sa vreau (la asta iar ma pricep) imi pun intrebari! 🙂
        In rest, cum am spus, nici actorii principali din filmul tau nici cel trecut cu vederea de tine, nu au alta vina decat ca au muscat…:)

      • marinelblaj zice:

        Eh, Val, aluzia cu lista era doar pentru a-ţi arăta că mai sunt şi alţii care „au muşcat” ca Daniel. Şi, dacă l-aş fi trecut în „cast” 🙂 pe Daniel, ar fi fost alţii care s-ar fi întrebat „da’ pe ăla de ce nu l-ai pus.” Pe de altă parte, cunosc foarte bine simpatiile pe care le are Daniel faţă de Barbosu şi probabil că la ora asta îi plânge de milă sau îi dă sfaturi… cine ştie?
        În fine, sper că în urma dialogului nostru ţi-a ieşit din minte măcar idea că am ceva special cu unii. Sper că te-ai convins, măcar în parte, că am ce am cu rătăcirile, cu prostia, cu făţărnicia, cu obrăznicia… şi mă opresc aici, căci nici mie nu-mi prea plac listele, mai ales când se arată a fi lungi! 🙂

    • Sunt de acord cu Marinel. Daniel Brânzei nu are legătură cu povestea asta care miroase urât de la o posta. Pentru mine a fost o mare lovitură susținerea (cu argumente nu foarte elegante…) lui Cristian Barbosu. Probabil că au prieteni comuni, America nu e atât de mare și oamenii au nevoie de oameni. Valorile-iar Daniel Brânzei are valoare- au, uneori, tendința să facă alianțe cu oameni ce par sau sunt nepotriviți.
      Nu cred ca Marinel a vrut să evite să pună in distribuție un baptist cu notorietate. Oricum, afacerea nu e din tabăra baptistă. Nu e din curtea noastră. 🙂

  2. Aurelian Timoce zice:

    Pe alte situri am inteles ca apar multe vizite din Graz la articole pe marginea acestui subiect. Acolo se pare ca a fost inventat Titel. Titel Maghiar s-a nascut la Graz si-a decedat in Phoenix 🙂

  3. Gabriel zice:

    Titel Maghiar on Julius 3, 2013 at 12:56 am

    Frate Marius Cruceru, sunteți in rugăciunile mele si a întregului grup de misiune din Maluku Indonezia!
    Sunt un om care cred in puterea rugăciunii pentru ca datorita unor părinți care au strigat către Domnul sunt din nou pe calea Domnului. Isus a spus: daca doi se vor uni sa ceara un lucru le va fi dat” .. sunt mai mulți care se roagă si eu cred ca Dumnezeu va lucra la vremea hotărâtă de El. La mine au fost 8 ani si jumătate, la alții mai mulți sau mai puțin , dar va veni o zi cand bucuria va inunda din nou familia dumneavoastră! sunteți un om pare care am tot respectul! Multă binecuvântare va doresc si Dumnezeu sa va mângâie inima si sa va întărească in acesta perioada de încercare! Iov 33: 24 !

    Reply

    Marius David on Julius 3, 2013 at 5:20 pm

    Frate Titel,
    multumesc pentru gindul bun de la alt colt al lumii.
    Mare lucru!
    Să credem! Da, acesta este gîndul care ne rămîne în minte acum.

    Reply

    Titel Maghiar on Julius 3, 2013 at 6:32 pm

    Trebuie sa credem, si eu cred din toată inima ca Dumnezeu răspunde rugăciunilor! si eu am fost crescut in Familie foarte buna si cu niște părinți model dar la 25 de ani am părăsit familia si am ales sa trăiesc fără Dumnezeu, mai mult ca atât i-am negat si existenta si am călcat in picioare toată educația care am primit-o pentru ca sa pot sa îmi împlinesc un vis: sa ajung filozof! Dar Dumnezeu mi-a ieșit înainte dupa 8 ani si jumătate si atunci am înțeles ca exista cu adevărat! Chiar dacă familia nu mai credea in întoarcerea mea la Domnul , Dumnezeu a ascultat rugăciunile care au fost înălțate ! am scris aceste scurte rânduri ca sa va încurajez sa credeți ! Nu pot scrie aici prea multe dar dacă vreți putem vorbi oricand pe privat:titelmaghiar@gmail.com si acolo va pot explica mai multe chiar de situația de aici din Indonezia si cum Dumnezeu răspunde rugăciunilor copiilor Lui ! Mult har, pace si Dumnezeu sa va mângâie inima si sa va îmbărbăteze! Plângerile lui Ieremia 3: 22, 23 , 26, 31 si 32!

    nu-mi vine a crede ca a scris si pe blogul lui Marius.

  4. Cred că cel mai bine s-ar potrivi un serial.
    S-au țesut rețele de afaceri, de interese oculte, de profit, cu implicații politice.
    Ne miram că apăreau samsari prin bisericile noastre să facă o campanie ilegală pentru candidatul credincios.
    Tuțac a trebuit să fie scos din PDL cu o lege votată la un Conciliu bisericesc de-al nostru care interzicea șefilor apartenența la un partid politic. Dugulescu a făcut politică (bine, a făcut de toate, dar asta e altceva…).
    Avem foști (și actuali?) lucrători la securitate: Țon, Poplăcean… (aici lista e lungă…).
    Mike Olari e om de afaceri, fost bancher, mare… pișicher.
    Barbosu, vameș. Ca Matei sau ca… cine vrei. (iertată-mi fie cacofonia…).
    Barzilai a valsat cu Columbenii… Chiar, ce-o mai fi făcând noul nostru frate, Columbeanu cel bătrân? L-am pierdut în apa botezului și lacrimile Barzilaiului… (Na, să nu se supere Val că l-am uitat pe DB, cum îi spune el… 🙂 ).
    Știi ce ne lipsesc? Masonii… Sau, mă rog, ceva pe-aproape… Dar vii tu cu maestrul Frandeș și rezolvăm problema. 🙂 Avem și imami. Îl invităm pe Vasi Duma să îl țină de vorbă.
    E o nebunie mare, caldă, palpitantă…
    Pe fondul căror afaceri a apărut Titel? Nu cunosc mediul penticostal din zona Aradului, dar am auzit că se sparg mulți în figuri (și la figură) prin zona de vest (a țării și a lumii…).
    Concluzie (dar nu finală) e că misionarul n-a apărut pe pământ necunoscut.
    Tu ești băiat de la munte, Marinel, și știi. Regula pădurii: dacă iei un hrib, îi tai din tulpină și arunci, să prindă rădăcină… Sinaia, Câmpulung Moldovenesc.
    Așa și cu ciupercile astea. Atâta doar că nu sunt hribi, ci pălăria șarpelui…

  5. Pingback: Pălăria șarpelui… | Vindecătoru

  6. alexpop7620 zice:

    Titel ăsta pare a fi hackerul hackerilor, un personaj omnipotent, omniprezent (evadează din pârnaiul indonezian, își face acte false și fuge rapid în occident. Călătorește de zeci de ori din România în Austria, apoi face turul Europei, pentru ca la urmă să staționeze la Moscova. O fi cumva prieten cu Snowden?)
    Apoi mai e și plin de bani – astfel de călătorii nu sunt chiar ieftine.
    Accesează de la distanță laptopurile logodnicelor din Graz, et c, et c.
    A, și chestia aia cu „săptămâna trecută am văzut-o pe Geanina pe strada în Graz, dar ea nu m-a recunoscut”, mi-a stors lacrimi, aducându-mi aminte de filmul Lanțul amintirilor 🙂
    Păi Titele dragă, după câte fețe ai schimbat până acum, nu mai avea cum să te recunoască logodnica.
    În fine, știți ce cred eu? Că Titel e doar un PERSONAJ inventat (o persoană cu cel puțin două identități). Asta o spune și modul în care sunt compuse e-mailurile (o mână o spală pe alta și amândoiă spală fața), iar chestiile alea cu șantajul, dinspre finalul poveștii sunt copilării. Să nu creadă cineva că duce de nas FBI-ul cu asemenea date și detalii (normal că partea cu FBI-ul e o altă poveste, de adormit copiii).
    Buba-i la Graz, iar în materie de misiologie creștină, odată cu cazul Titel, Graz-ul se dovedește a fi buricul pământului.

  7. szromulus zice:

    Nu cred FBI si alte organizatii de acest fel au ceva in comun cu un scam(fraudulent business scheme) din comunitatea neoprotestanta. De la proiectul „ajutoare pentru bisericile din Romania” de dupa ’90 s-au creat o multime de proiecte a caror menire era deturnarea si colectarea unor fonduri cu o destinatie diferita de cea declarata. Au existat si continua sa existe proiecte fake care atrageau fonduri consistente. Rezultatul? Se faceau donatii de diverse facturi care se transformau, in urma procesului de „fermentare si dospire” in vile si conturi grase ale unor indivizi care azi sunt fruntasi ai bisericilor. Chestiunea cu proiectul „Titel degetel”(dupa Tom Degetel) este doar un scam slab a carui logistica nu indica un proiect inteligent, dar care prinde la oameni neglijenti. Un proiect cu o logistica bine pusa la punct nu ajunge de rasul lumii pe siteuri, ci este robust si la o analiza de audit. Astea sunt adevarate proiecte prin care „domnul binecuvanta pe unii frati destoinici”(cu d-mic). Sa dau exemple cum poti avea vile „din binecuvantari” de 500k euro si si mai mult?

  8. Gabriel zice:

    https://lascaupetru.wordpress.com/2012/09/13/misionari-romani-arestati-in-indonezia/
    Interesante comentarii. Nu da drumul la com ca poate dispare si articolul ala. Doar pune-l in raft.

  9. John Pop zice:

    ÎN LOC DE IRONII ŞI SATIRE TREBUIE SĂ ÎNCURAJĂM EXTINDEREA ANCHETEI PENALE PRIN SESIZAREA PROCURATURII FEDERALE DIN AUSTRIA, ASIGURÎND, CONCOMITENT, PROTECŢIA VICTIMEI GEANINA GULA PRIN ANGAJAREA UNUI APĂRĂTOR PTR. EA, A UNUI AVOCAT.

    Am constatat, cu toţii, că investigaţiile şi dezvăluirile noastre i-au obligat pe misionarii Aradului, Cristian Bărbosu şi Mike Olari, sa facă dezvăluiri incomode pentru ei şi prestigiul lor. Acum tot ei au obligația de a finaliza investigațiile începute, după sesizarea F.B.I., oferind asistență juridică Geaninei Gula, singura care are vocaţie procedurală penală pe teritoriul Austriei. Doar printr-o Comisiei Mixtă Rogatorie ar putea F.B.I. desfăşura investigaţii pe teritoriul Austriei, doar împreună cu procurorii din Austria, iar FBI doar privind cetățenii SUA, sau interesele Statelor Unite.
    Soluţia este la îndemînă preşedintelui Harvest Metanoia, Cristian Bărbosu, ce trebuie îndată să angajeze un avocat de instrucţie judiciară, penală, pentru Gianina Gula şi celălalte victime din Austria ale grupului infracţional ce se ascunde şi acţionează de prea mulţi ani sub îndrumarea hackerului ‘Titel Maghiar’.
    Desigur că au fost invalidate şi concluziile pripite ale lui Gabriel Gorcea, preşedintele misiunilor internaţionale SPERANŢA şi ale investigatorului său, Sergiu Posteucă, director de marketing al Misiunii Speranţa Cluj, cel care se ascunde în spatele site-ului Internţional Beaking News.

    • marinelblaj zice:

      Aşa. Şi? De ce nu-i scrieţi o scrisoare? Credeţi că citeşte asta? Nu uitaţi că tocmai articolele şi comentariile de pe anumite bloguri (fie ele ironii sau satiră) au pus presiunea care a dus la aflarea unor detalii…

      • Ion Cosa zice:

        Gianina victima? Sa i se mai angajeze si un avocat… Te pomenesti ca tot pe banii pacalitilor!

      • marinelblaj zice:

        John, fii binevenit în Cetate! Sunt absolut de acord cu ideea că „fecioarele din Graz” (în special Geanina) nu pot fi victime. E drept, nici nu le pot crede în stare să construiască singure toată povestea asta, dar mai ştii?

    • Ion Cosa zice:

      D-le Pop, de unde ati tras concluzia ca Geannina ar fi o victima? Sunteti in legatura cu ea? De asemenea, cine v-ati gandit dvs ca ar trebui sa plateasca pt avocatul ei si de ce?

      • Ion Cosa zice:

        Daca dvs ati comenta pe mai multe situri, folosind o identitate falsa, cu un anumit scop, care se dovedeste a fi de natura penala, si cineva afla dupa IP ca acele comentarii au fost facute de la computerul dvs, cum ati putea sa va scoateti din asta decat incercand sa spuneti ca cineva v-a intrat in computer? Dar nu o spuneti dvs direct pt ca pare credibil ci creati un personaj care, chipurile, se marturiseste pe bloguri ca a intrat in computerul dvs si, ca sa pareti victima cu acte in regula, va mai si ameninta! Ei bine, pt ca ip-urile sunt acum sub observatie, „victima” poate foarte usor sa ia legatura cu un prieten din Rep. Moldova, care sa-i publice de acolo comentariile pe care i le trimite ea prin email. Altfel ce sanse ar avea sa se scoata, din moment ce ip-ul ei coincide cu cel a lui „Titel Maghiar”? In plus, sa sustii ani de zile ca esti logodnica unui personaj imaginar si sa nu obiectezi chiar si atunci cand apar poze truchiate cu tine alaturi de acel personaj… Cine sa te mai apere si de ce? Multi insinueaza aici ca daca esti femeie si esti si tanara nu poti fi impostor. Oare?

      • marinelblaj zice:

        Chiar aşa, facem o chetă publică? Dacă n-or fi reuşit să stoarcă bani prin tot scenariul cu Titel, poate reuşesc acum… 🙂

      • Corneliu zice:

        Nu e nevoie sa roage pe cineva din Rep. Moldova pt asta.. Daca persoana (Titel) are ceva cunostinte de IT, probabil ca a stiut sa foloseasca proxy-uri atunci cand a postat comentarii.. (https://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_server) si prin urmare sa apara ca si cum ar fi o data in Moldova, altadata in Romania, Rusia etc.. Cu toate ca ma indoiesc ca Geanina sa aiba aceste cunostinte.. Se pare ca persoana ar putea avea ceva cunostinte de IT, daca e sa na luam dupa aceste informatii: http://www.yatedo.com/p/Titel+Maghiar+Si+Geanina/normal/0181defedcd859a49040586af693c0ac

  10. Toto zice:

    Nu mai bea Titelule . . . . , ca te rad fetele ! .https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Indonesian_beverages Cocotat la bar razand pe infundate , alaturi de Sergiu . Oricum, latzul se strenge zilnic. Mai bine cu ochii la usa , privind in oglinda din fatza . Cand o sa intre „potera”,pe unde o sa scoateti camasa ??!!. O sa treceti prin geam ??!!

    • marinelblaj zice:

      Să o luăm metodic…
      Vă rog ca măcar la postările despre „cazul Titel” să folosiţi acelaşi nume. E destulă confuzie şi IP-urile şi adresele de e-mail sunt edificatoare. Bine Indy, Toto, Walden? Mulţumesc! 🙂

  11. John Pop zice:

    Este evident că prea puţin cultele Gianina Gula şi Dana Cuibus, tinere penticostale din Graz, sunt şi ele vinovate de tăinure, poate chiar de complicitate cu căndva misionarii, deveniţi infractori profitori, conduşi de ‘Titel şi Ionuţ Maghiar’. Dar avem deja suficiente informaţii despre modesta situaţie financiară a moldovencei Geninei Gula şi că ea nu dispune de forţa financiară şi de protecţie juridică şi poliţienească – care trebuie să-i fie asigurate de cineva potent şi moral, pentru a purta un război în Justiţie impotriva acestui grup de crimă organizată condus de ‘Titel Maghiar’.

    • marinelblaj zice:

      Dacă nu suntem în stare de o chetă publică, atunci eu propun să subvenţioneze acţiunea asta ori Mike Olari (e om de afaceri, nu?), ori Harvest (şi ei tot cu un fel de… afaceri!) 😀

      • John Pop zice:

        Desigur, puternicele organizaţii misionare, HARVEST METANOIA, ARAD, FAMILY 2 FAM, PHOENIX,AZ, şi HOPE CANADA, U.S.A., ROMANIA & AUSTRALIA MISSIONS – care (şi)-au făcut publicitate îndelungată falşilor misionari conduşi de ‘Titel Maghiat & Comp.’ – au primii obligaţia de a face toate demersurile împreuna cu misionarele penticostale din Biserica Penticostală Română din Graz pentru identificarea, neutralizarea şi tragerea la răspundere a grupului de crimă organizată amintit.

      • Ion Cosa zice:

        Sunt de acord ca d-soara Gula, o simpla moldoveanca, cum ziceti dvs, nu ar fi fost in stare sa-l produca singura pe „Titel Maghiar” ci e posibil sa fi fost folosita de cineva (care pot fi mai multi). Asta, insa, nu ii scuza vinovatia. Cert este ca ea a comunicat pe net dandu-se drept un anume „Titel Maghiar”, personaj care nu exista si nici n-a existat vreodata. El este un „product of Graz” sau „made in Austria”, cum vreti sa-i spuneti. Daca X si Y il angajeaza pe Z sa comita o crima (fie ea si financiara), inseamna ca Z nu are nicio vinovatie? Desigur, „pacatul originar” este al lui X si Y.
        Dvs spuneti „candva misionarii deveniti infractori”. Pe ce baza afirmati ca ei au existat candva? Daca au existat, au fost misionari, va rog sa ne spuneti din ce biserica provin acesti Titei Maghiar, ce oras, tara, cine e pastor la biserica din care provin? Daca nu avem nici cel putin aceste date elementare (mai ales ca se spunea ca respectivii au locuit la Cluj) atunci nu cred ca avem motive sa credem ca Titel a existat vreodata. El a fost inventat cu un anumit scop. Ma intreb: daca exista „printre noi” indivizi in stare sa inventeze un misionar, oare nu e posibil sa se strecoare si persoane reale, care chiar se deplaseaza, in carne si oase, in anumite tari din Orientul Apropiat, dar numai misiune nu fac pe acolo? E posibil asa ceva? E posibil ca astfel de inselatori sa fie sustinuti de grupuri infractionale, de genul celor care stau in spatele inselatoriei numita „Titel Maghiar”? Infractori care sunt membri, cu acte in regula, prin bisericile noastre.

    • Ion Cosa zice:

      Dana Cuibus e cumva fiica acordeonistului Cornel Cuibus din Austria? (Sau vreo nepoata?). E si ea una dintre logodnicele misionarilor? Eu pe IBN am vazut alte nume (care pareau mai degraba nick-uri fe facebook decat nume reale, acesta insa nu aparea. Stiti dvs ceva in plus, fata de ceea ce stie IBN? Aici ar trebui mers pe surse sigure (cel putin doua) inainte de-a lansa orice speculatii.

  12. John Pop zice:

    @ ION COSA. Dacă lecturaţi atent ultimele email-uri postate de Mike Olari şi dacă ascultaţi înregistrarea convorbirii avute de Gabriel Gorcea cu un vechi amic, personajul miserios ‘X’, (connvorbire postată anterior de Gabriel Gorcea), veţi constata că fostului misionar ‘X’ îi era extrem de familiar limbajul evanghelic şi de misiune. Misionarul ‘X’ pleda insistent pe lîngă preşedintele HOPE MISSION CANADA, ex-clujeanul Gabriel Gorcea, ca să renunţe la continuarea anchetei, putîndu-se face noi dezvăluri despre afacerile veroase ale puternicei Misiuni multi-naţionale SPERANŢA, care s-au intersectat, la un moment dat cu grupul infracţional condus de ‘Titel Maghiar’.

    • Ion Cosa zice:

      Stati un pic. Daca cel care vorbea in acea inregistrare era familiar cu limbajul evanghelic, nu inseamna ca e vorba de cineva care a fost o secunda misionar. Toti cei care frecventam o biserica evanghelica, cunoastem limbajul „misionar”. Cu atat mai mult cineva care cauta sa insele. Dupa cum am spus, fata nu a actionat singura, dar a actionat, sunt dovezi clare in acest sens. Asta nu exclude ca nu ar avea prieteni sau colaboratori. Daca G.G. (fata din Graz) a apelat la un prieten de-al ei sa produca acel filmulet, pt a distrage atentia de la ea? Nu stiu exact cine sau cati stau in spatele acestei mega-inselatorii dar un lucru e cert: Geannina stie. Si luata la investigatie ar putea sa divulge totul, sau sa fie nevoita sa o faca.

  13. Ion Cosa zice:

    Ce pot sa va spun referitor la misiuni este urmatorul aspect. In bisericile penticostale romanesti din SUA se fac colecte pt diverse misiuni dar niciodata nu merg toti banii pt acea misiune. De exemplu, vine cineva la Agape, California, care are o misiune. Pastorul Crinisor face apel lacrimogen la colecta. Se aduna $7500. Misiunea primeste $5000, restul in caseria bisericii (in cel mai fericit caz). L-am intrebat pe un pastor important, din alt stat, de ce procedeaza asa. Mi-a raspuns: „daca le spun la oameni sa dea bani pt niste copii orfani dau cu sutele. Daca le spun insa ca nu avem bani sa platim rata lunara la banca pt biserica, da fiecare cate un dolar”. Asadar, acestor pastori le trebuiesc cat mai multe pretexte sa ceara bani. Am vrut sa-l intreb pe pastorul respectiv: „dar atunci cand nu mai sunt bani in caserie de ce le spui oamenilor ca nu mai sunt bani sa platesti rata bisericii la banca si nu le spui ca nu mai sunt bani sa-ti plateasca tie salariul de $5000/luna (la cei 100 de membri)”? Cand nu mai sunt bani in caserie n-am auzit niciodata ca nu mai avem bani sa platim salariul pastorului, indiferent cat de umflat este. Am auzit, in schimb, ca nu mai sunt bani sa platim curentul dar din salariul jenant al pastorului nu se taie niciodata. De aceea nu dau oamenii bani cand le ceri „pt biserica” dar isi deschid inimile si portmoneele cand ceri bani pt „cei ce-si risca viata pt credinta”. Desigur, unii avari si sarlatani, observand ca oamenii sunt generosi cu astfel de proiecte, s-au erijat in misionari pt ca acolo le miroase a bani.. Fara sa se gandeasca o clipa ca Dumnezeu nu se lasa sa fie batjocorit.

  14. lidieluptx zice:

    Toti cei ce au facut popularitate acestui impostor, ascuns sub numele Titel Maghiar, ar trebui sa le arda calcaiele pana gasesc cine a reusit sa-i duca de nas in asemenea hal. Conducerea penticostalilor din America trebuie sa ia in serios acest caz grav de excrocherie, ca ei sant cei ce le-a facut mai intai publicitate acestor impostori. Sper, ca mai marele Cornel Avram si Cristian Ionescu sa reuseasca sa se coboare de pe inaltimi, sa realizeze ca nu este chiar asa simplu cazul Titel Maghiar, ci mai degraba prea complex chiar si pentru domniie lor. Sa treaca la cercetari serioase, daca vor sa nu fie luat in desert numele Domnului. Ei trebuie sa inteleaga ca mai inainte de Cristian Barbosu, au luat dansi teapa. Ma intreb: unde a fost calauzirea Duhului cu care va laudati? Unde sant prorocii Domnului? Or fi toti mincinosi?… Cum de nu v-a avertizat nici macar unul? Cum de ati fost lasati de Bunul Dumnezeu sa fiti inselati de cel rau? Opriti-va si cercetati-va directia! Urcati, sau santeti in cadere libera?

  15. Gabriel zice:

    Mihail pe 29 noiembrie 2011 la 3:12 AM

    Fratioare Titel, iti scriu aceste rinduri din casa Giani. Motivul: recunosc ca sunt batut la puncte . SOMERI CRESTINI o sa fie un material grozav de studiu pentru noi citeva simbete de acum incolo.Poate ajungi si tu macar la una.Dumnezeu sa te intareasca sa-ti implinesti dorintele sincere de slujire, in rest sa-ti amintesti mereu de cuvintele mele: FAPTE NU VORBE! Fii binecuvintat cu mult har, pace si indrazneala in marturisirea evangheliei Domnului nostru Isus Hristos
    aici personajul acesta a scris cel mai mult. Dar ce o fi vrut sa zica mihail cu casa giani?Banuiesc ca gianina. Si asta era prin 2011.
    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2011/11/28/vladimir-pustan-un-semn-ecumenic-al-compromisului/
    se pare ca omul a fost si prin china.

    • marinelblaj zice:

      Gabriel, nu ştiu ce să zic… Acolo semnează doar cu Titel şi oameni cu numele Titel sunt o mulţime. E drept, vorbeşte de misionari, de zone asiatice, dar… Să nu uităm că există şi un Titel Malnaşi, care e personaj real şi misionar din partea celor de la „Speranţa”. Poate e vorba despre el…

      • Liviu M zice:

        E vorba de Titel Maghiar.
        Un comentariu putin mai jos e raspunsul lui Titel catre Mihail in care ii propune sa discute in privat si-i da emailul. Asta e raspunsul:

        „Titel Răspunde 29 noiembrie 2011 la 7:35 AM
        Pace tie Mihail: lasa-mi mai multe info pe id meu de messengers: titelmaghiar, sau adresa de mail: titelmaghiar@yahoo.com !
        Multumesc, multa binecuvantare !”

        Interesant ca mai tarziu, pe pagina, Mihail aduce in discutie „ne-alegerea” lui Pustan intr-o biserica din Canada de pe coasta de est (o fi poate chiar kitchiner, de unde e GG?) Si apoi Titel revine cu un raspuns. Urmariti dialogul mai jos:

        „Mihail Răspunde4 decembrie 2011 la 8:43 PM
        Fr Paul.Citind comentariul tau, cred ca este pentru prima data cind imi permit ceva.Si anume ,sa rostesc o sentinta.VINOVATI de toata tarasenia cu pastorul Vladimir Pustan sunt cei dintr-o biserica din Canada, coasta de est,care ,cu ceva ani in urma nu l-au acceptat ca pastor.Daca raminea pastor in Canada, adio biserici ortodoxe Mosuni ori greco-catolice Bucuresti. Dar, noi stim din biblie ca toate lucrurile lucreaza impreuna pentru cei ce iubesc pe Dumnezeu.Ma bucur ca te revad pe bloguri.Pace tie.

        descumpanitu Răspunde10 decembrie 2011 la 4:11 PM
        Ai dreptate Mihai,cea ce cred ca nu stii este faptul ca „vinovatii” si-au primit pedeapsa prin alegerea pe care au facut-o (cel putin o parte dintre ei)
        Adevarul este ca fr.Pustan a fost in Biserica respectiva inainte de alegeri dar nu a candidat pentru pozitia de pastor.Poate ca daca o facea si era ales ar fi fost in relatii mult mai bune cu fr.Ionescu .

        Multa pace

        cristianionescu Răspunde10 decembrie 2011 la 4:47 PM
        ?

        Tite lRăspunde12 decembrie 2011 la 8:38 AM
        bine ai spus „descumpanitu” 🙂 Multa pace !”

  16. Gabriel zice:

    nu? daca citesti mai bine o sa vezi ca si-a lasat adresa de email. titelmaghiar@yahoo.com

    • marinelblaj zice:

      Ei, da, ai dreptate! Ehe! Devine interesant. Ar fi şi mai interesant dacă o fi trecut prin Chicago, că la cât se plânge pe blog la Mike Olari că a umblat, mare lucru n-ar fi fost să ajungă şi acolo! În plus, m-aş mira ca Cristian Ionescu să nu fi aflat de scandalul iscat în jurul acestui Titel. De ce o fi tăcând? 🙂

  17. Gabriel zice:

    Titel pe 29 noiembrie 2011 la 7:35 AM

    Pace tie Mihail: lasa-mi mai multe info pe id meu de messengers: titelmaghiar, sau adresa de mail:titelmaghiar@yahoo.com !
    Multumesc, multa binecuvantare !

  18. Gabriel zice:

    deja l-am intrebat pe fratele Cristian daca s-a intalnit cu el. Inca nu a aprobat comentul. Daca tace imi da de gandit.

  19. ion vizitiu zice:

    Titel Maghiar exista, nu se poate sa nu fie! Asa zice asta mai batran, chiar daca se referea la altceva, ca stiti cum se-ntampla „cauti pe unu si dai de tatu-so”

  20. lidieluptx zice:

    Cristian Ionescu
    June 11 at 3:19pm ·
    Cazul Titel Maghiar?
    Ce demonstrează? Simplu!
    Misionarii trebuie trimiși, monitorizați și susținuți de o biserică locală și nu de „misiuni” ambulante, de multe ori… fantomă. Atât!

    Cristian Ionescu
    June 26 at 7:42am ·
    Referitor la cazul „Titel Maghiar”, consider că este necesară o investigație care să clarifice următoarele lucruri:
    1. Persoanele sau bisericile care au donat bani, cui i-au trimis, la ce adresă, în ce conturi?
    2. Misiunile și cei care au promovat mediatic acest caz ca și când ar fi fost real și care au colectat bani pentru acest scop… unde și cui i-au trimis (persoane, conturi)?
    Ideea este că trebuie urmărită traiectoria banilor (cu documente) pentru a găsi beneficiarii (stația finală).
    Deci, unde s-au colectat și unde au ajuns fondurile! Altfel, vorbim degeaba

    • Ion Cosa zice:

      Vizitiule, ai pus aici un clip muzical cu renumitul acordeonist din Austria, Cornel Cuibus (stabilit in Austria inainte de Revolutie). JP-ul spunea aici ceva de Dana Cuibus. O fi fiica muzicantului? 🙂 E amuzant dar daca nu e niciun sambure de adevar, ne pomenim ca facem un mare pacat, aruncand cu suspiciuni asupra unor oameni nevinovati. Dar celelalte 2 fete cine sunt? Nu de alta dar am inteles ca dadeau declaratii de presa in urma cu cativa ani despre „starea misionarilor inchisi in Indonezia”.

      • John Popp zice:

        In ultima postare a lui Mike Olari este redata si o correspondenta avuta de acesta cu ‘Title Maghiar, cea din 18 iunie a.c., la 12:08 PM, in care Title Maghiar dezvaluie ca si Dana Cuibus, (din Graz) i-a permis sa-i foloseasca computerul ei, nu numai Geanina Gula. Deci, logic, Dana Cuibus din Graz este sotia, sau fiica, lui Bogdan Cuibus, un diacon al Bisericii Romans Penticostale C.O.G. SION, din Graz. http://siongraz.jimdo.com/corpul-pastoral/?mobile=1
        Cornel Cuibus insa este membru al altei Biserici, din zona metropolei Wiena.

  21. Ion Cosa zice:

    Precizez ca presedintele Asociatiei Familiilor din Romania este Petre Costea, cel pe care l-ati sustinut la alegerile europarlamentare. Deci, in speta, domnia sa este responsabil pt articolul anatemizat de Vindecatoru, despre care el sustine in mod eronat ca „este scris de tampitul de la Armonia USA..”. Daca tot sustineti ca sunteti onest si impartial si sunteti de partea adevarului, va recomand sa va avertizati amicul, Rasvan Stoica, ca este de partea minciunii. Cu tot respectul pt adevar si toata idignarea ptr minciuna, J.C.

    • marinelblaj zice:

      Câteva precizări, domnule Cosa:
      – de unde aţi dedus că l-am fi susţinut la alegeri pe dl.Costea?
      – dacă eu public articolul cuiva, nu este de datoria mea să verific ce conţine articolul cu pricina? În cazul în care îl public şi nu fac nicio corectură, se cheamă că împărtăşesc acel punct de vedere.
      – cum bine spuneţi, „articolul e anatemizat”, remarca e doar o consecinţă.
      Şi o ultimă chestiune: de ce nu i-aţi atras personal atenţia lui Răsvan asupra erorii ?

  22. Ion Cosa zice:

    Tocmai ca i-am atras atentia dar nu a publicat comentariu. Mi se pare tot mai relevant titlul „hotul striga „hotii”. El vorbeste despre demagogie si minciuna in cazul Titel? Partea nasoala e ca nu poti da lectii unui ipocrit. In loc sa ia in calcul argumentele, acesta recurge la vesnica replica: „de aia ii deranjeaza pt ca..”. Inainte de-a discuta intentiile, haideti sa discutam faptele incriminate. „De aia pt ca..” e la indemana oricarui nelegiut sa nu raspunda nimanui pt propriile fapte in timp ce se erijeaza in vesnic judecator. Acum inteleg de ce e RS prieten cu Marius C. Fara menajamente: sunt de aceeasi factura. La fel procedeaza si Cruceru. Ii arati clar ce greseste dar nu recunoaste nici daca-l tai in doua cu fierastraul. Pe acestia ii numiti voi „oameni mari?”. Lasati la o parte sentimentele (pe care stiti bine sa le condamnati la altii cand substitutie ratiunea) si analizati la rece argumentele. (In loc sa recurgeti la legendara replica: are ce are cu M.C. sau cu R.S). Nu am nimic cu ei. Am ce am cu minciuna. Daca tot ne erijam in repere morale, haideti sa fim. Pana acum tot am vazut la dvs a fost „curajul” de-a spune ce se petrece in curtea vecinului (adica, cum bine ati spus „in familia lor”). Vai cat curaj iti trebuie sa fi radical cand e vorba de altii (de penticostali, carismatici, baptisti carismatici sau baptisti care au iesit din cult). Cata „integritate” sa stau de partea „adevarului” si sa nu ma las „cumparat” cand e vorba sa divulg pacatele si greselile „lor”. Dar cata orbire si duplicitate cand e vorba sa sanctionez minciunile Vindecatorului sau vanitatea Crucerului! Analizati bine ce spun. Replici ieftine se pot da oricarei mustrari pertinente. Adevarul triumfa in final chiar daca de moment il innabusiti in partizanate sentimentaloide de tot felul. Dumnezeu nu are nevoie sa fie aparat prin minciuna.

    • marinelblaj zice:

      Domnule Cosa,
      Oamenii pe care îi menţionaţi îmi sunt mai mult decât prieteni. Îmi sunt fraţi. Faptul că nu v-a răspuns la comentariu nu justifică „înfierarea” pe care i-o aduceţi AICI, mai ales în condiţiile în care, alăturând numelui său şi pe cel al fratelui Cruceru, dovediţi că problema pe care o aveţi este cu totul alta, iar articolul de la care aţi pornit a fost doar un pretext.
      Cât priveşte „radicalitatea” mea… vă grăbiţi. Dovediţi că nu cunoaşteţi blogul acesta. E ca şi când aţi lua o carte, aţi citi ultimele pagini şi aţi decreta ceva de genul „cartea aceasta… face şi drege.” De când am deschis acest blog, primii cu care am fost „radical” au fost tocmai cei din „curtea” mea. Aşa că, vă cam grăbiţi cu concluziile…
      Drept pentru care, vă rog să vă purtaţi „meciurile” unde trebuie, nu aici.
      Şi cu aceasta chiar am încheiat subiectul! E, totuşi, sâmbătă şi mâine e… ziua Domnului. Calmaţi-vă!

  23. Ion Cosa zice:

    Ati recurs exact la metoda la care ma refeream. Daca nu stiu ce ati scris in trecut pe blog, vorbesc in necunostinta de cauza. Daca cunosc blogul si am observat manipularea pe care o practica, cum e cazul lui Cruceru, spuneti ca am ceva „mai vechi” cu el iar acum nu discutati pt ca in mod sigur (dvs cunoasteti intentiile „inimii”) folosesc doar ca pretext aceste obiectii. Asadar, nimeni nu are cum sa va cunoasca blogurile, sa aduca referinte din trecut (ca dovada, de exemplu, ca MC practica manipularea) fara sa recurgeti la invariabila constatare: „are ceva cu el” sau „e ceva mai vechi, v-a deranjat ceva”.. Prin urmare, cand omul vede acelasi stil manipulatoriu si la Vindecator si la Patratos si face legatura intre cele doua stiluri, asta spune ca „cine se aseamana se aduna” si caracterul nu poate fi substituit cu un morman de diplome. Stiu ca sunteti „frate” cu cei doi dar tocmai asta va spuneam: „e usor sa spui adevarul cand e vorba de altii” dar imposibil sa condamnati minciuna cand e vorba de prieteni. Daca altii au prieteni, ii catalogati imediat ca sunt o gasca, ca nu se divulga unii pe altii (am vazut astfel de argumentari pe blog).. Deci in cazul dvs e ceva normal sa nu admiteti public ca prietenii dvs mint dar cand altii isi protejeaza la fel prietenii, acest lucru constituie un delict. Asa-i ca-i greu sa judecam drept?

    • marinelblaj zice:

      Văd că trebuie să explic „băbeşte”. V-am spus că nu cunoaşteţi blogul meu, nu al altora. Făceam remarca aceasta drept răspuns strict la acuzaţia că aş avea ceva numai cu alţii, nu şi cu ai mei. Dar, v-aţi făcut că nu pricepeţi! N-am fost suficient de limpede? E chiar atât de greu, sau vă place să amestecaţi lucrurile ca să ajungeţi doar la ce vă interesează (obsedează)?
      V-am mai spus o dată, nu purtaţi „meciurile” care vă preocupă AICI. Purtaţi-le acolo unde le e locul şi nu-mi dictaţi mie ce să scriu şi ce să nu scriu! În fond, nu pot să scriu despre TOATE, ca să fiţi mulţumit şi să ajungeţi să nu-mi mai reproşaţi că nu „judec drept.”
      Dacă vă imaginaţi că am să port dialogul acesta la nesfârşit, vă înşelaţi. Nu vreau să par nepoliticos, dar mă văd nevoit să vă spun că dacă nu vă convine blogul acesta, încercaţi să vedeţi dacă pe alte bloguri proprietarii lor vă vor asculta directivele…
      Vă doresc, totuşi, o duminică liniştită. Şi binecuvântată.
      Chiar dacă apelul meu anterior n-a avut parte de reciprocitate…

  24. Alex zice:

    se pare ca nu s-a incheiat…episodul „destaiunirea” si „spalarea rufelor Geaninei”, ca si scurt-metrajul „Cristi (Barbosu), te iubesc, bro” http://family2fam.com/2015/07/09/titel-maghiar-dumitru-drept-la-replica/

    • szromulus zice:

      Cam futuristica scrisoarea. Pe de alta parte, daca pornim de la premiza ca lucrurile s-au intamplat comform relatarilor, rezulta ca nu a existat o incredere in Dumnezeu. S-a actionat dupa capacitatea firii si naturii umane de a rezolva situatiile ivite. Limbajul, inregistrarile audio aparute pe net, nu atesta faptul ca ar fi vorba de o persoana cu studii si inca si la doua universitati, printre care una de filosofie. Cred ca scrisoarea adanceste doar idea ca se petrec lucruri stranii. Cert este ca nimic din ce se intampla, dezbate nu iasa din perimetrul povestii de tip Elodia. Probabil ca asta era si scopul de a crea un mic OTV crestin, sa ii zicem OTVC 😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s