Cine urmează ?


Cum îmi este din ce în ce mai greu să scriu serios despre cel mai neserios lucru din România (mă refer la politică!), fac un efort de seriozitate şi să pun o întrebare:

Robert Turcescu s-a deconspirat.

A spus cine l-a plătit şi cât.

Argumentul lui suprem este judecata lui Dumnezeu.

Dacă el, un creştin oarecare, a ajuns la această concluzie, să ne aşteptăm oare la gesturi, sau măcar raţionament asemănător de la unii promotori ai învăţăturilor New Age, Toronto Blessing, Strange Fire etc în România ? Pe când ?

Strahovkafoto

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări... stânjenitoare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Cine urmează ?

  1. Să știi că lucrul e cît se poate de serios. Amintește-ți, de pildă, de ce scria Robert Turcescu pe blogul său în data de 20 iulie 2012… un articol intitulat: ”Lovitura de stat e in plina desfasurare. Rusii, masoneria, mogulii si politicienii. Legaturi si posibile explicatii.”.
    Repet, n-aș vrea să fiu în pielea lui. Judecata pe care o așteaptă nu e de la onorabila justiție română sau de la DNA. 🙂

    • marinelblaj zice:

      Răsvan, fără îndoială că lucrurile sunt cât se poate de serioase! Sunt la curent cu amănuntele legate de această ciudată deconspirare. Pe mine mă frământă în schimb dacă va exista un moment în care, dacă e să luăm de bună frica lui Turcescu de Dumnezeu, îl va apuca măcar pe vreunul dintre „agenţii religioşi” din România această frică !

      • Marinel, eu cred că faza asta cu faptul că Turcescu a fost ofițer se informații e doar perdeaua de fum sau de ceață sau cum vrei s-o numești. Cred că omul a călcat strîmb la alt nivel. Cînd a fost tentativa de lovitură de stat de debarcare a lui Băsescu, Robert punea pe blog postarea de care am vorbit și începea așa:
        ”Nu sint mason si am refuzat constant sa caut descifrarea unor evenimente mai mult sau mai putin politice cu ajutorul unor coduri conspirationiste. Dar aparitia in Romania, din nou, a influentului mason rus Alexander Kondyakov, exact cum s-a intimplat si la suspendarea lui Basescu din 2007, m-a pus pe ginduri. Si pe cautarea unor posibilie explicatii. Luati-va ragazul de a citi cu atentie textul de mai jos semnat Eva Dan si Mihai Vasilescu. Lovitura de stat e in plina desfasurare! ”
        Roncea, în aceeași zi, cita referința și îl numea pe Turcescu ”colonelul”, preluînd chestia de la Voiculescu și Antene.
        Ai văzut cum începea articolul la care făcea trimitere Turcescu, nu?
        ”Cu ocazia referendumului din 19 mai 2007 află şi românii ce afaceri învârt oligarhii pe care i-a deranjat politica preşedintelui. Tot acum au ieşit la iveală iţele complotului masonic.”
        Pe cine a supărat Robert Turcescu? Pe colegii lui ziariști? Nici vorbă! Pe unii din lojă și vremurile s-au întors. Mă rog, asta e părerea mea, dar nu uita o chestie: întreabă-te cum a murit Ioan Petru Culianu. Cu un glonț în cap, într-un WC din capusul Universității din Chicago, unde preda el. Și astăzi se întreabă oamenii cine l-a executat: securitatea, masoneria sau vreun nebun oarecare… Eu cred că de Judecătorii ăia se teme Turcescu și de glonțul ăla. El Judecata Lojei o invocă, cu alte cuvinte. Pe bune și pe cinstite, ca să scriu din popor și topor, cum a spus-o el în interviu, chestia aia cu ”mă dădeam de ceasul morții…”
        Ia-le și tu ca pe simple considerații toate astea, nu am nicio dovadă că ce spun e așa…
        Și mai comentăm la mine, dacă vrei, că eu a trebuit să pun ”la dublu” totul și o să zică prietenii noștri că vorbesc singur. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Răsvan, şi eu cred că totul e în mare măsură o „făcătură”. În primul rând, eu nu-mi pot imagina un „spion” cu fluturaşi de salariu! Nu sunt neapărat convins nici că e vorba DOAR de masonerie. Ceea ce mă încurcă foarte mult e vecinătatea în timp cu declaraţia lui Băsescu despre prezidenţiabilul ofiţer sub acoperire. Mă îndoiesc şi de autenticitatea documentelor prezentate. Încerc să pricep conexiunile cu unul dintre candidaţi, căci, în opinia mea, tot circul ăsta se leagă de prezidenţiale sută la sută şi are ca scop, cred eu, să-l scutească pe Băsescu să spună răspunsul la „ghicitoarea” lui…
        Comentăm la dublu, să vadă… boborul.!

  2. Prezidențiabilul ofițer sub acoperire am știut că nu e Ponta, etc. Era evident! Acum aud de Meleșcanu, că și-a dat demisia din SIE. El a fost ofițer sub acoperire, înainte de 1989. S-ar putea ca Băsescu să fi știut de ”mișcarea Meleșcanu” dinainte.
    Totul decurge după principiul dominoului. Turcescu e doar o piesă din tot jocul. A greșit și încearcă să se pună la adăpost, invocînd judecata lojei și clemența ei. Încă o dată îți spun: e părarea mea, atîta tot. Cred că mutulică ăsta de Iohanis se va retrage și va lăsa loc lui Mele(șcanu).

    http://www.gandul.info/stiri/teodor-melescanu-a-demisionat-de-la-sie-colonelul-dogaru-s-au-strans-toate-semnaturile-probabil-maine-isi-depune-candidatura-13321806

    Ar trebui să-ți amintesc de un interviu al unuia pe nume Costea luat de tembelul de Dan Diaconescu, acum cîțiva ani, la Paris. Ăla, Costea, mason mare, nu mai avea ce pierde, avea cancer de colon cu metastaze și i-a dat în gît pe Meleșcanu și pe încă unul, că ar umbla doar după interes personal, că ar fi niște trădători, plasînd pe orbită pe Iosif Boda, ardelean molcom dar cinstit. După aia nu mai scăpai de Boda ca analist politic!
    Dan Diaconescu îl întreba: dar statuile alea din spatele dvs. ce reprezintă, domnu Costea? Iar ăla: Sunt lucruri pe care nu trebuie să le știi și dacă mai întrebi ce nu trebuie, gata interviul!
    E firbere mare, Marinel! Principiul dominoului e adevăratul subiect, nu Turcescu- și- atît!

    • marinelblaj zice:

      Corect! Principiul dominoului… Îmi amintesc vag acel interviu. Nu de alta, dar tembelul mă deranjează până şi vizual. Sincer, la vremea respectivă nu l-am luat în serios, chiar dacă omul era pe ducă. Nu uita că oamenii au şi familie! Nici eu nu pot veni cu nimic concret în toată ecuaţia asta, dar cum ţi s-ar părea ipoteza ca, în schimbul siguranţei familiei, Costea să fi făcut servicii masoneriei indicând o pistă falsă?

      • NU, Costea nu a afirmat că Meleșcanu ar fi fost ofițer DIE înainte de 1989. El a spus că Meleșcanu a cheltuit niște bani în plus pentru sine într-o deplasare în Brazilia. Era ministru de externe sub Ion Iliescu, dacă nu mă înșel, și soția lui era bolnavă de cancer pe ultima sută de metri. Meleșcanu e singurul legat de vechiul sistem, din posibilii candidați la președinție, care a fost alături de Iliescu și derbedeii care l-au secondat în conducerea FSN după 1989. Celălalt pe care-l dădea ”în gît” Costea, la Paris, se numea Coșa, și era marele economist al grupării de stînga. Costea îl numea, cu drag, pe Boda, ”Ioșca”, dacă memoria nu mă lasă. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Ţi-am spus că nu îmi amintesc foarte bine interviul şi că nu l-am prea luat în serios. Încercam o presupunere, cu gândul la minciunile pe care le spun multe persoane dubioase pe patul de moarte. Mă rog, e şi uitarea scrisă-n legile-omeneşti. Sau oi fi şi eu un uituc sub acoperire? 😀
        La ora aceasta mă interesează două chestiuni: câţi ofiţeri sub acoperire ai serviciilor secrete, securişti activi şi alte specimene de acest gen mai sunt în media (mă tem că ar dura mult numărătoarea!) şi câţi… pastori sub acoperire avem în noile mişcări religioase din Rrrrromânia?

  3. marinelblaj zice:

    Oricum, Răsvan, la ora aceasta eu sunt tot mai convins că e vorba de un şantaj la nivel foarte înalt. Documentele acelea nu sunt reale (în sensul că nu îi aparţin). Se prea poate ca el să le fi primit ca un fel de „ştim cine eşti, ştim cât ai fost plătit, dacă nu ieşi din joc o să spunem şi pentru ce.” În orice caz, lucrurile scapă de sub control, mai ales că şi serviciile secrete se pare că s-au dezis de Băsescu, exact ca în 89 de Ceauşescu…

    • Nu era vorba de niciun fel de minciuni. Meleșcanu a evoluat exact cum a spus Costea: a trădat FSN-ul și pe Iliescu, trecînd la PNL. Apoi a ajuns la SIE, via PDL-ul lui Băsescu. Meleșcanu începe să devină activ doar în preajma alegerilor prezidențiale.
      Turcescu spune o chestie în emisiunea de la B1TV, referitor la momentul ales pentru a se retrage: am ales să mă eliberez pentru că veneam în emisiunile despre ofițerul sub acoperire și vă mințeam…, etc.
      Dacă Meleșcanu a fost director la SIE, trage și tu concluzia de ce nu mai putea Turcescu să continuie cu ”deconspirarea” comandată de Băsescu. Oare unde a lucrat Turcescu? 🙂

      • marinelblaj zice:

        Dacă este să mă iau după documentele prezentate, la MApN 😀
        Cred că ar merita, cu tot plictisul inerent, să te uiţi pe Realitatea la dialogul dintre Iohannis şi Cristoiu… 😀

    • Nu văd nicio legătură între Ceaușescu și Băsescu. Pe Ceaușescu l-au condamnat din afară, pe cînd Băsescu are susținerea Occidentului. Pe Emil Constantinescu l-au trădat serviciile, asta e altă poveste! De fapt, a spus-o și el, dar a fost tot un fals.
      A avut Emil Hurezeanu, înainte de prima alegere a lui Băsescu, un articol, mi se pare că apăruse în Cotidianu, dar nu bag mîna în foc, pe care apoi, după o vreme, l-au retras.
      Acolo explică, metaforic, de ce a fost preferat Băsescu și, implicit, de ce s-a retras din cursa pre-electorală Țapone: a făcut o excursie cu balonul și din înălțimi Băsescu a avut o viziune mai largă a tablei de sah a istoriei. Or, Emil se vedea un fel de Alexandru Ioan Cuza, domnitorul lui pește.
      Nu, pe Băsescu nu-l părăsesc nici serviciile, nici femeile. Dacă se putea, legal vorbind, un al treilea mandat, îl lua și pe ăla. 🙂

    • Documentele alea nici nu trebuia să fie reale… Tocmai de-aia sunt adevărate. Viața e plină de paradoxuri, Marinel, dar e bine să nu le dezlegăm pe toate dacă vrem să trăim mult. 🙂

    • Pe tine te interesează cîți pastori sunt ofițeri sub acoperire? 🙂 Turnători, poate, ca să păstreze tradiția, dar ofițeri mă cam îndoiesc. 🙂
      Întrebarea pe care aș pune-o eu e cîți dintre ei sunt masoni sau au legături cu masoneria, făcînd diverse servicii lojelor.
      Paradigma securitatea-turnătorii s-a schimbat, dar, din inerție, o ținem cu ritul ”pe vechi”. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Păi, la aceea făceam şi eu referire, că la noi în biserici nu (mai) e nevoie de „securişti”. Jucătorii aceştia religioşi sunt în alte părţi. La noi e doar tabla de joc, care începe tot mai mult să arate ca pătratele acele albe şi negre…

  4. Acum sunt de gardă și n-am unde să mă uit! 🙂
    Cît despre Cristoiu, ce să mai spun… Printre puținele dăți cînd am fost de acord cu Vadim Tudor a fost atunci cînd l-a poreclit pe Cristoiu, ”Ardei umplut”. Problema la el a fost mereu în ce a constat umplutura, pentru că a tot schimbat-o. Eu îl știu de pe vremea cînd era șef al Vieții Studențești, unde fusese trimis de Nicușor, prințișorul, în baza prieteniei care îi lega.

    • marinelblaj zice:

      Cu Cristoiu ai dreptate, şi mie „mi-a plăcut” întotdeauna! 😀
      Era interesant doar ce spunea Iohannis, mai ales că moderatorul (altul decât Cristoiu) îl tot bombardează pe tema asta…

      • Am să văd reluarea. Despre Iohannis avea dreptate Ponta să spună că e lucrat în laboratoarele ezoterice. Partea nasoală e că n-au avut timp să-l mai șlefuiască. E beton armat. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Sunt lucruri care merită văzute. Zici că-i drogat Iohannis. Cred că şi dacă l-ar înţepa moderatorul n-ar curge decât, eventual niscaiva întăritor de priză… 😀
        Mă întreb, totuşi, pe tema asta, CINE? Ponta e jale. Roşie. Udrea e… Macovei e varianta Ponta în kaki. Tăriceanu e Macovei în varianta… Udrea. DD e el însuşi şi mai rău de atât ce s-ar putea? Restul nu concurează, de fapt…

      • Începi și tu ca mine, cu cine votăm… 🙂 Uite, a pus pe facebook Marius Cruceru o poză șoc, cu Otniel Bunaciu alături de Ponta. Știe Otniel și pentru noi. 🙂

  5. marinelblaj zice:

    Am văzut. Şoc? Un fel de „veni, vidi… vax.” Oti nu ştie pentru el, darmite pentru noi 😀
    De reţinut din interviul cu Iohannis, la întrebarea despre posibilă retragere sau şantaj: „Nu mă retrag şi nu păţesc nimic.”

Lasă un răspuns

