Old friends…


Ieri am avut parte de o mare şi absolut neaşteptată surpriză! Am primit un e-mail. De la un prieten pe care nu-l mai văzusem de când am plecat din Râmnicu Vâlcea şi cu care am cântat în anii aceia. De aproape un sfert de secol! Este cel aflat în prim-planul fotografiei.

Nell Ciorăscu. Fondatorul şi liderul trupei „Lotus”. Cel care ne-a pus, lui Eugen, fratele meu, şi mie, porecla „Simion şi Telefunken”, cu „trimitere” la Simon şi Garfunkel, din pricina muzicii cu care ne-a cunoscut.

Este incredibil cum, odată cu reîntoarcerea prietenilor te năpădesc şi amintirile. Timpul a trecut peste ele… Dar nu le-a putut şterge…

Şi mi-am amintit de „Simion şi Telefunken”, de Simon şi Garfunkel şi, implicit de… „Old friends”

Ce poate să însemne când după mulţi, mulţi ani, se întorc prietenii?

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Întrebări... stânjenitoare, Muzichie, Pe gânduri, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Old friends…

  1. Cand se intorc prietenii dupa multi ani poate sa insemne ca iti regasesti painea aruncata pe ape…

  2. Katia zice:

    … ca vine primavara.

  3. emanuel zice:

    asta e de bine, vremurile bune nu vor muri niciodata.
    traieste muzica.

  4. Pingback: #6 – Guardian… long lost love of mine… « #2

  5. Pingback: :)) « #2

  6. Strong Independent Woman zice:

    Hello, old friend. 🙂

  7. marinelblaj zice:

    Păi, ca să ştiu când am putea ar trebui mai întâi să ştiu cam care e diferenţa de fus orar… 😦

Lasă un răspuns

