Filosofie sau… filo să fie…


Mă deranjează teribil de mult să văd „traducându-mi-se” lucrurile pe care le spun… Nu, nu în altă limbă, ci doar aşa, să pricepem ce n-am vrut să spun şi să spunem ce n-am priceput…

Perioada de tăcere din „Cetate” mi-a prins bine în mare măsură în privinţa asta.
Cam aşa şi cu ultima postare.

Totuşi, de ce să mă supăr? În fond, fiecare are propria agendă! Şi doar nu o să o ţină sub pernă… 🙂

Aşa că azi am tras concluzia…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în constatări, Disperări, Mioritice, Picături, Povestioare cu... mâlc, Smile..., Zâmbet sau rictus? și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Filosofie sau… filo să fie…

  1. Iosif zice:

    Asa e,însa dupa ce „câmpii”vor tacea,pietrele vor striga,pastorii platiti se vor rusina,oile se vor împrastia,înfometate si însetate,iar stânele se vor ruina…

    • viorelchis zice:

      Gasim scris…dupa ce „câmpii”vor tacea,pietrele vor striga,pastorii platiti se vor rusina,oile se vor împrastia,înfometate si însetate,iar stânele se vor ruina…”;
      Intradevar asa este,dar partea trista e prezentul cand nu dorim sa acceptam ce se intimpla si cat de usor am ajuns inrobiti pentru salariile mari ale pastorilor si a unor slujitori prin care au ajuns sa isi creieze comfort si lux ,iar cu zimbetul pe buze mereu sa ne spuna sa daruim fiindca pentru Domnul daruim ….!Un mesaj foarte contraversat si chiar in opozitie cu cel scris pe paginile Scripturii fiindca este scris ..;
      „..34. Atunci Imparatul va zice celor de la dreapta Lui: „Veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Imparatia care v-a fost pregatita de la intemeierea lumii.
      35. Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut; am fost strain, si M-ati primit;
      36. am fost gol, si M-ati imbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost in temnita, si ati venit pe la Mine.”
      37. Atunci cei neprihaniti Ii vor raspunde: „Doamne, cand Te-am vazut noi flamand si Ti-am dat sa mananci? Sau fiindu-Ti sete si Ti-am dat de ai baut?
      38. Cand Te-am vazut noi strain si Te-am primit? Sau gol si Te-am imbracat?
      39. Cand Te-am vazut noi bolnav sau in temnita si am venit pe la Tine?”
      40. Drept raspuns, Imparatul le va zice: „Adevarat va spun ca, ori de cate ori ati facut aceste lucruri unuia din acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie Mi le-ati facut.”
      Aici niciaieri nu gasim scris sa dam celor care au si sa ii sustinem pe cei ce traiesc in lux si confort ,ci dimpotriva pe cine trebuie sa ajutam ?Si cui sa ii daruim?
      Deci partea trista e ca cei pretinsi usor azi au ajuns la pozitii s prin cei apropiati au ajuns sa isi asigure pozitiile la fel ca si politiicienii in partidele politice si astfel multimile ajung inrobite pentru interesele lor…..
      Nimic nou sub soare fiindca acelas lucru era si pe timpul Domnului Isus si mesajul e descris in evanghelia lui Matei capitolul 23…Deci ….ce se poate explica?
      Azi prin puterea filozofiei si a carismei poporul ajunge inrobit si usor manipulat si folosit …Din ce cauza ?Fiindca multimile nu au cunostinta de ce este scris in Scriptura si cei pretinsi beneficiaza de slabiciunea membrilor …Asadar sa nu fim surprinsi de tot ce se intimpla in jurul nostru …..

  2. dan zice:

    Va simtiti mai bine acum ca v-ati intalnit? sau v-a cunosteti de mai mult timp. Se pare ca Marinel face in asa fel ca sa va stranga; privirile lui sunt indreptate spre cer, ocolo unde nici un om n-a ajuns! E startrek-ar
    cauta desigur un loc cadou pentru voi. Se uita dupa ozn-uri.
    În casele lui împărăteşti vor creşte spinii; în cetăţuile lui, mărăcini şi urzici. Acolo vor fi locuinţa şacalilor şi vizuina struţilor.
    Fiarele din pustie se vor întâlni acolo cu câinii sălbatici şi ţapii păroşi se vor chema unii pe alţii. Acolo îşi va avea locuinţa năluca nopţii şi îşi va găsi un loc de odihnă. Acolo aruncate tipand vor cadea. Nu am crezut sa se intample asa ceva.
    Iata-va ziua. Acum cred ca a auzit-o cungureanu, pe unde o umbla si asta si unde si in ce groapa din campie isi petrece noptile nu cunosc. Tu sti Iosife! tipa campiile? Se pare ca sti tu , ca mai sunt si niste pietre pe acolo care ii racnesc! Dar de ce trebuie sa tipe, nu intelegi, sunteti tari de cerbice? Ha,ha ce morminte! si unde isi are locuinta nalucile astea ale noptii si intunericului !
    Se bucura de raul altora, saracii de ei! Asa este cum ziceti voi cine va poate contrazice (invata) ? De fapt ei sunt gelosi pe pastorii de care vorbesc, fratii lor „platiti” cum spun ei!

    • marinelblaj zice:

      Dane dragă, comentariul tău sună mai degrabă ca un blestem! Chiar aşa trebuie? Aşa e mai corect decât ce scriu alţii? Faci nişte afirmaţii de-a dreptul elucubrante… Cu toată îngăduinţa, trebuie să ştii că şi răbdarea are anumite limite! Până şi Biblia vorbeşte despre „îndelunga răbdare”, nicidecum despre o răbdare… nesfârşită! 😦

  3. dan zice:

    Ati fost prinsi in latul pe care l-ati aruncat. Suna a blestem? sunt convins ca unii ca voi il iau de binecuvantare! altii o dreapta rasplatire.
    Cel mai bun dintre ei este ca un mărăcine, cel mai cinstit este mai rău decât un tufiş de spini. Ziua vestită de toţi prorocii Tăi, pedeapsa Ta se apropie!
    Atunci va fi uluiala lor. Acu ai vazut-o asteapt-o ca va veni si se va implinii
    Esti uluit deja se pare! Si pentru asta nu-ti trebuie o asteptare si rabdare…”nesfarsita” Totusi nu inteleg de ce va grabiti spre ea?
    „Iată, Numele Domnului vine din depărtare! Mânia Lui este aprinsă şi un pârjol puternic; buzele Lui sunt pline de urgie şi limba Lui este ca un foc mistuitor; suflarea Lui este ca un şuvoi ieşit din albie, care ajunge până la gât, ca să ciuruiască neamurile cu ciurul nimicirii şi să pună o zăbală înşelătoare în fălcile popoarelor. Se pare zabala inselatoare este deja in gura voastra.

    • marinelblaj zice:

      No, Dane, îmi pare chiar rău! La aşa elucubraţii chiar nu se mai răspunde… Fii binecuvântat şi Domnul să-ţi dea liniştea de care ai nevoie!
      Dacă mor măcar am să ştiu de la blestemele cui mi se va trage!

  4. Iosif zice:

    Dane dragule „@cungurean” stie de ce a scris comentariul cu plânsul „câmpilor”,si Marinel stie,însa ce nu înteleg eu este revolta ta nejustificata mai ales ca în virtual este plin de „umbre”,avatari anoimi (morti vii) care încearca sa împiedice cunoasterea Adevarului Absolut eliberator de îndoctrinari religioase crestine extremiste,ce dau nastere la dispute si cofruntari nedemne de copiii lui Dumnezeu…

  5. Oana zice:

    Gânduri frumoase și usturătoare să tot așterni aici! Sunt de folos întotdeauna!

    (Marinel, m-am mutat aici: http://maculatorul.wordpress.com )

  6. Iosif zice:

    Si-a lui Hristos Isus Cuvinte,au fost usturatoare,
    Si au produs durere,religiosilor nesinceri,ipocriti.
    Însa celor bolnavi,Cuvântul Lui ofera vindecare,
    Sunt ridicati si merg spre Canaan în pace,fericiti !…

    Fiti binecuvântati.

    • marinelblaj zice:

      Aşa e Iosif! Din păcate acel Dan a înţeles foarte puţin, sau deloc… Stilul acesta „profetic” împănat cu blesteme, cu aluzii la… palincă (asta m-a amuzat oarecum!), elucubraţiile pe care le debita în comentarii ce semănau mai degrabă cu dorinţe răzbunătoare m-a deranjat şi a deranjat şi pe alţii. Nu văd ce căuta în „Cetate”! Genul de oameni care cred că Adevărul e proprietatea lor… Trist… Omul e de pe undeva pe lângă Toronto, după cum se pare…

      • Iosif zice:

        „Dan” este doar o masca,o umbra virtuala a întunericului Legii,lipsita de Lumina Adevarului si a ungerii Spiritului Sfânt,Mângâietorul si puterea copiilor lui Dumnezeu,nu doar botezati,ci morti si înviati împreuna cu Hristos la o mostenire noua nestricata si nealterata de ceremonii,obiceiuri,traditii mostenite din generatie în generatie,la o Biserica Autentica Spirituala,tainica,atemporala,construita pe Stânca Hristos din pietre vii cioplite de mâna lui Dumnezeu si care,în scurta vreme va straluci si va lumina întreg pamântul,însa nu înainte de „marea cernere”,separare a grâului de neghina…

Lasă un răspuns

