E weekend… să şi zâmbim!


Într-o postare anterioară un prieten al „Cetăţii” vorbea despre rănile pe care le port în suflet. Îi explicam că n-au rămas decât cicatricile, căci am, slavă Domnului, capacitatea de a mă vindeca repede! Şi unul dintre motive este faptul că nu mi-am pierdut niciodată simţul umorului… Sunt destui alţi prieteni ai „Cetăţii” care pot confirma asta!

Drept pentru care, pentru toţi aceia care încă mai au simţul umorului mi-am spus că n-ar strica să le ofer câteva motive. Sunt imagini culese, de unde altundeva… de pe Facebook!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Smile..., Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la E weekend… să şi zâmbim!

  1. Oana zice:

    Marinel, la fix! :))))
    Cel mai mult mi-a plăcut aceea cu….wrong number 🙂
    Eu una îți mulțumesc. Aveam nevoie.

  2. Iosif zice:

    Oare am gresit blogul… ?! 🙂

  3. marinelblaj zice:

    Nu, Iosif, ai greşit… comentariul ! Zâmbeşte… ajută la riduri 🙂

  4. Iosif zice:

    Marinel draga,nu stiu daca ai perceput corect comentariul meu,dar de zâmbit zâmbesc mereu,fie usor fie greu,caci sunt fiu de Dumnezeu. ! :))
    Ma gândeam la veteranii cetatii Walden si Viorelchis,vechii luptatori (duelisti) si prieteni,de la Tristarul luându-mi la revedere în timp ce astepta ‘diligenta’ Sufletului unde astepta linistit cu ‘bagajele’ pregatite pentru eternitate, undeva în USA. Sper ca n-au plecat si ei… 🙂

  5. Teo zice:

    La sfarsit de saptamana aveam muzica!!! Unde sunt sambetele de altadata? Muzica? Unde e muzica?

Lasă un răspuns

