V-am spus povestea…?


V-am spus povestea cu corbul care credea că poate cânta precum privighetoarea? Nu?

Dar povestea cu leneşul care credea că poate alerga la fel de iute ca leopardul? Nici pe asta?

Poate v-am spus povestea cu găina care credea că poate trezi dimineaţa ograda… Nu v-am spus-o?

Dar povestea vulpii care a crezut că… povestea cu ursul păcălit de vulpe „ţine” cu orice urs? Să nu-mi spuneţi că nici pe asta nu v-am spus-o…

Ei, dacă niciuna dintre poveştile acestea nu vi le-am spus, poate mă voi apuca într-o zi să vi le spun pe toate… într-o singură poveste. Mă gândesc încă la titlu…

Poate va fi „Borcanul cu religie”. Ăla în care îşi bagă unii degetele crezând că e dulceaţă. O fi ! De cireşe amare!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Biserica, Disperări, Jurnal de luptă şi... de pace, Mioritice, Povestioare cu... mâlc, Sare... amară și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la V-am spus povestea…?

  1. fosile zice:

    Eticheta induce în eroare căci e dulce şi dulceaţa de cireşe amare.
    Depinde cine trebuie să vadă şi cine să guste.

  2. Iosif zice:

    Sa nu-mi zici ca te-ai convins de inutilitatea,(sau si mai grav) de dezastrul si manipularea milenara a omenirii care a tinut lumea în obscuritate si întuneric,prin toate sistemele si formele religiilor planetare. Ar fi fain sa gasesc un blog care sa dezbata doar teme si idei axate pe ADEVARUL ABSOLUT,ELIBERATOR HRISTOS ! 🙂

  3. viorelchis zice:

    Acest subiect „….Poate va fi „Borcanul cu religie”. Ăla în care îşi bagă unii degetele crezând că e dulceaţă. O fi ! De cireşe amare!” este cel mai complex subiect si in puterea timpului greu de inteles….Nici nu se doreste sa ajunga sa fie inteles de catre multimi din partea liderilor fiindca le aduce mari probleme si dezavantaje…..
    „Borcanul cu religie”pentru fiecare generatie putem sa vedem ce a dezvoltat si la ce sa ajuns…!
    Cand Domnul Isus a venit pe pamint si a inceput sa invete multimile si pe ucenici chiar acest lucru a dorit sa explice si totusi ce vedem ca sa intimplat?
    Pentru putini e greu de inteles si totusi apostolul Ioan scrie…;
    „…12. Ceata ostasilor, capitanul lor si aprozii iudeilor au prins deci pe Isus si L-au legat.
    13. L-au dus intai la Ana; caci el era socrul lui Caiafa, care era mare preot in anul acela.
    14. Si Caiafa era cel ce daduse iudeilor sfatul acesta: „Este de folos sa moara un singur om pentru norod.”
    Credem ca azi e mai diferit ?Credem ca se doreste sa se cunoasca „rolul religiilor in viata umana”?
    Prea putin …..Trist e ca toate religiile crestine pretind ca sunt formate pentru a indrepta omenirea spre cunoasterea jertfei Domnului Isus si intelegerea planului divin al Tatalui ceresc…..,insa oare asa este?Prea putin fiindca in loc sa se ajunga la unitate comuna si la implinirea poruncii Tatalui Ceresc si invatatura Domnului Isus se ajunge la ceea ce vedem….
    Daca as explica mai detailat si exemplificat ,iar focul ar aparea si multi ar scrie ca detin aceiasi problema…..!
    Vedem ca multi cred ca ajungand membru in o Biserica ajung sa inteleaga adevarul si ajung la mintuire ……Chiar din acel moment in care devine membru ,daca e sincer si interesat pentru imparatia Tatalui si Domnului Isus incepe lupta si trebuie sa decida pentru cine devine slujitor……
    pentru liderii Bisericii cu salarii mari si bune beneficii ?Ori pentru Domnul Isus si Tatal Ceresc….?
    Mesajul din Evanghelia lui Matei capitolul 23 ne ajuta saintelegem „. „Borcanul cu religie”.,dar si dulceata din el….Eu unul am ajuns sa o gust si a fost dulce dar efectul amar …o scriu din experienta si poate pentru altii dulceata ramine si nu isi pierde efectul …..Dar sa nu uitam ca religiile vor dispare si Domnul Isus spune…;
    „….9. Eu sunt Usa. Daca intra cineva prin Mine, va fi mantuit; va intra si va iesi si va gasi pasune.
    10. Hotul nu vine decat sa fure, sa injunghie si sa prapadeasca. Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s-o aiba din belsug.
    11. Eu sunt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun Isi da viata pentru oi.
    12. Dar cel platit, care nu este pastor si ale carui oi nu sunt ale lui, cand vede lupul venind, lasa oile si fuge; si lupul le rapeste si le imprastie.
    13. Cel platit fuge, pentru ca este platit si nu-i pasa de oi.
    14. Eu sunt Pastorul cel bun. Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine,
    15. asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Imi dau viata pentru oile Mele.
    16. Mai am si alte oi, care nu sunt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor….”
    ferice de cei care inteleg mesajul si asculta glasul Domnului Isus si porunca Tatalui ceresc….!

  4. Iosif zice:

    Cetatea a cazut,ostenii-s risipiti,raniti sau morti,
    iar cei ramasi,putini,raniti,sleiti,fara putere.
    Sunt constienti,ca fara Duhul Sfânt n-au sorti,
    Sa apere-al cetatii turn,si-al ei scumpa avere !…

  5. Iosif zice:

    Marinel,sper ca nu v-a sfâsiat ‘ursul’ pe toti ! Curaj,dragilor,OMUL este stapânul fiarelor ! Nu va temeti,caci Dumnezeu este cu noi,Emanuel ! 🙂

  6. Iosif zice:

    „Spalati-va deci si curatiti-va ! Luati dinaintea ochilor Mei,faptele rele pe care le-ati facut ! Încetati sa mai faceti raul ! Învatati-va sa faceti binele,autati dreptatea,ocrotiti pe cel asuprit,faceti dreptate orfanului,aparati pe Vaduva ! Veniti totusi sa ne judecal,zice Domnul…” (Isaia 1:16-18)
    Sa aveti pace !

  7. viorelchis zice:

    Cetatea exista si ramane ,dar drumetii sunt pe drumuri de negot !Unii poposesc putin si mediteaza la ce se intimpla si in zare apare!!!

  8. viorelchis zice:

    Se vede ca foarte multi au ajuns sa stea la umbra cetatii sa nu ajunga la insolatii din cauza soarelui canicular……..Ar fi bine sa ne mai deplasam si pe langa negot sa mai poposim la noi subiecte care apar si in afara cetarii …fiindca sunt interesat expuse in fata provocarilor care apar….mai ales azi ..;
    „……Fariseii de viță nouă, înconjoară pământul pentru a converti oameni, dar aceștia devin ca și mentorii lor: fii ai gheenei! (Matei 23:15)
    Închinarea! Cel mai greu de definit – deoarece este atât de cuprinzător – este actul închinării adevărate. Diversitatea și complexitatea închinării crează confuzie: muzica este doar un fragment, motivația sinceră este o componentă importantă dar nu singulară, aspectul cultural nu poate fi neglijat dar nu este nici determinant…”;

    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2017/07/05/noua-paradigma-a-bineluiraului/
    Oare cine sunt azi ….”.Fariseii de viță nouă”?

Lasă un răspuns

