Despre o anume tehnică a supravieţuirii…


Picture33

N-am veleităţi de Tarzan… Poate doar, ca unul care mi-am trăit două treimi din viaţă într-o lume în care trebuia să te retragi în cele mai singuratice locuri, şi mă gândesc la muzică şi carte în special, pentru a nu da peste delatori, securişti, politruci şi impostori, poate că am căpătat oareşce capacităţi de… supravieţuitor.

Cu aceste gânduri mi-a venit în minte imaginea de mai sus… Şi cu gândul la…

Dar poate v-aţi gândit şi voi la ceva…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, constatări, Picături, Trecător prin lume, Zâmbet sau rictus?. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

