O sâmbătă muzicală… cu un prieten deosebit


Am ezitat multă vreme să scriu despre ceea ce vă voi scrie astăzi. E o poveste foarte complexă şi totuşi foarte simplă în esenţă. Povestea aceasta este povestea bunului şi dragului meu prieten Adi Hentea.

Spuneam că am ezitat să scriu despre el fiindcă îl cunosc foarte bine şi fiindcă ştiu cât de modest este. Nu o dată mi-a spus că nu se consideră cu nimic mai presus, mai talentat, mai credincios ca alţii.

Până nu de mult locuiam la câteva blocuri distanţă. Acum s-a mutat „la casa lui”! Mergeam adesea la el şi îmi amintesc că într-una din primele vizite tatăl lui Adi mi-a făcut supriza să-mi spună că el mă cunoaşte încă de pe vremea când cântam în Arad cu grupul Spiral, că era un „fan” al nostru etc.

Nu vă voi spune eu povestea vieţii lui Adi. Am să-l las pe el să o spună, în clipul următor, aşa cum a spus-o la emisiunea „Povestea mea”, o emisiune a lui Haiduc Alin Andrei. O poveste impresionantă nu doar prin conţinutul ei, ci şi prin liniştea extraordinară cu care Adi o relatează, o linişte pe care doar o credinţă adevărată o poate da…

Am să adaug la cele povestite de Adi (sau „frăţică”, cum ne apelăm noi reciproc!) doar că am avut prilejul şi onoarea să fiu alături de el pe scenă cu ani în urmă, că Adi este membru la Golgota de câţiva ani buni, că peste două săptămâni vom pleca cu grupul de laudă al bisericii şi Adi pentru o duminică de evanghelizare la Sibiu şi, cel mai important (zic eu) lucru petrecut în viaţa recentă a lui Adi, căsătoria cu minunata Adina, acum doi ani şi câteva zile.

Înainte de a-l lăsa pe Adi să vă spună povestea lui şi de a posta câteva piese interpretate de el (multe compoziţii proprii!) am să adaug doar că rar mi-a fost dat să întâlnesc un suflet atât de generos ca acela al lui Adi. Mereu pe drumuri, cântând în cele mai neaşteptate locaţii (recent s-a întors de la Madrid şi, lucru aproape incredibil, în multe deplasări merge singur, chiar dacă nu vede deloc!), implicat în mai toate proiectele posibile în care este chemat (membru în grupul Continental, colaborator de bază în proiectul BBSO etc), Adi pare un fel de „Pavel muzical”. Este incredibil cum, spre deosebire de alţi oameni pe care un handicap îi face mai circumspecţi sau chiar mai răutăcioşi, Adi este absolut opusul. Şi, aşa cum numai Dumnezeu ştie să aranjeze lucrurile, Adina este completarea ideală!

Adi şi Adina Hentea

fotografie din colecţia personală a lui Adi.

Adi Hentea povestind despre viaţa lui…

Şi acum, Adi Hentea, aşa cum ştie el să se exprime cel mai bine… Este incredibil şi totuşi atât de încurajator să-l auzi pe Adi cântând „Sunt fericit” sau „Vin acum să-Ţi mulţumesc”…

Curând El va veni

Alege

Tot ce am

Azi vin la Tine

Te-am ales

Sunt fericit

Vin acum să-Ţi mulţumesc

Înviat (cu BBSO)

Aleluia

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Biserica, Dacă doriţi să revedeţi..., Frumuseţi, Muzichie, Prieteni, Trecător prin lume și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O sâmbătă muzicală… cu un prieten deosebit

  1. Iosif zice:

    Cuvantul este exprimarea sonora sau scrisa a gandirii,este energia ce poate genera binele sau raul,viata sau moartea. In functie de capacitatea noastra de perceptie,cuvantul are puterea de a produce modificari importante la nivel celular,influentandu-ne comportamentul. Cuvantul este puntea de legatura in relatiile dintre entitatile rationale,iar emiterea sau receptarea lui,produce sentimente diferite,in functie de frecventa si lungimea de unda dintre emitent-receptor.
    Iubesc din toata inima, CUVANTUL LUI DUMNEZEU (ADEVARUL),insa cand este emis melodic,prin cantari,devine mult mai patrunzator,producand stari si sentimente mai profunde ,in functie de mesajul CUVINTELOR emise .DUMNEZEU se exprima prin CUVANT.(Ioan 1:1-3) (Evrei 4:12,13) Mult har si pace sfanta.

    Fiti binecuvantati.

Lasă un răspuns

