Împărţind o bucurie…


Poate vă amintiţi că scriam prin luna aprilie despre o familie tânără, venită la noi în biserică, o familie de care m-am legat imediat prin nişte fire tainice pe care le-a creat muzica (şi nu doar muzica!).

Aveam mai apoi prilejul şi privilegiul să le cunosc familia lărgită în acea deplasare cu pastorul Vasi Duma şi grupul de laudă al bisericii la Milano şi Brescia. I-am cunoacut cu acea ocazie pe părinţii lui David Martin, dar şi pe fratele său mai mic, Ovidiu. Pe părinţii Dianei îi cunoşteam deja din vizitele foarte dese pe care le fac în biserica noastră.

Fără a exagera şi încercând să fiu cât mai scurt, aş spune că sunt nişte oameni de excepţie! Dar nu acesta e scopul postării de astăzi…
Duminica aceasta am avut din nou o surpriză extrem de plăcută. Diana, David şi Ovidiu m-au încântat pur şi simplu cu o piesă interpretată simplu şi cu un bun simţ deosebit. A fost un serviciu de binecuvântare, drept pentru care au ales o piesă adecvată. Despre Diana şi David ştiam cum (în)cântă. N-am ştiut însă despre Ovidiu. Şi am aflat…

Dar, pentru că, aşa cum mă cunoaşteţi, îmi place să împărtăşesc cu voi bucuriile, iată mai jos piesa interpretată de Diana, David şi Ovidiu Martin. Sunt convins că veţi gusta şi voi fineţea şi sufletul cu care a fost interpretată melodia. Au trecut câteva zile de atunci şi eu nu încetez să o ascult…

David, Diana şi Ovidiu Martin

Un copil vei fi mereu în ochii Mei…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Biserica, Frumuseţi, Muzichie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Împărţind o bucurie…

  1. vasi duma zice:

    Bucuroasă îmi este inima!

  2. cdan7 zice:

    David, ca baiatul meu!
    Dumnezeu sa ii binecuvanteze! Si pe tine dulaule!

    Daniel

  3. Iosif zice:

    „Lasati copilasii sa vina la Mine si nu-i opriti,caci Imparatia lui Dumnezeu este a unora ca ei.”
    Imparatia lui Dumnezeu este accesibila doar „copilasilor”… maturizati .
    Fiti binecuvantati

Lasă un răspuns

