E o sâmbătă după o săptămână… aşa că… muzică bună!


Cum probabil au observat cei mai mulţi dintre cititorii „Cetăţii” am fost cam absent săptămâna aceasta. Motivele sunt mai multe. Primul dintre ele este că am fost supra-aglomerat. Deh, se câştigă greu pâinea în România! De către unii…

Un alt motiv este acela că am fost foarte prins cu activităţile legate de biserică. E vară, unii pleacă în concediu, alţii vin din concediu…

Şi ar mai fi un motiv: căldurile! Mă rog, şi cele meteo, dar şi cele care au încins mintea unora. Dacă în ceea ce priveşte căldurile meteo există soluţii, pentru celelalte e indicată o anumită pauză. Poate se mai răcoresc oamenii. Şi, implicit, poate judecă la rece.

Mă refer la cei care nu sesizează că nu tot ce a fost bun în trecut e obligatoriu să fi rămas la fel şi în prezent. E drept, nostalgiile deformează percepţia prezentului.

 

Dar să lăsăm aceste lucruri şi să ne întoarcem la… sâmbăta muzicală din „Cetate.”

Săptămâna aceasta mi-am uşurat munca ascultând, evident, muzică. Acum, e normal să mă aştept din nou la unele reproşuri privind muzica pe care o ascult. Ei bine, repet pentru a nu ştiu câta oară: muzica e doar de două feluri – muzică bună şi zogomot cu pretenţii de muzică. Aşa că, permiteţi-mi să ascult muzică!

Mi s-a făcut dor de Eric Clapton şi am luat câteva repere din cariera extrem de agitată a acestui ghitarist pe care îl consider un adevărat „monstru sacru” al acestui instrument. Apoi am încheiat cu un… regal. Am ales unul dintre Cuvântul lui Dumnezeu-urile cu marile hit-uri ale sale.

Acum, delectaţi-vă. De luni revenim la ale noastre…

 

Yardbirds – Smokestack Lightning, Train Kept A-Rollin’, I’m A Man – Trio Collection

 

John Mayall – Blues Breakers with Eric Clapton

 

Blind Faith – Had To Cry Today (cu Steve Winwood şi Ginger Baker)

 

Derek and the Dominos – Layla (varianta iniţială)

 

Delaney and Bonnie with Eric Clapton

 

Cream – Disraeli Gears

 

Eric Clapton – Greatest hits

 

 

 

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Amintiri, Dacă doriţi să revedeţi..., Muzichie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la E o sâmbătă după o săptămână… aşa că… muzică bună!

  1. ioan ardelean zice:

    Dumnezeu sä vä binecuvänteze!

  2. ioan ardelean zice:

    Slavä Lui Isus!!!

Lasă un răspuns

