O sâmbătă muzicală de care… să-ţi aminteşti


Cu ani în urmă, prin 2002, descopeream un cantautor american cu totul deosebit: Mark Schultz. Stilul său de a cânta, de a compune, vocea lui limpede şi totuşi aparent atât de natural izvorâtă dintr-un talent nativ, m-au făcut să-l îndrăgesc şi să-l urmăresc mereu. Fiind recunoscut în special pentru piesele sale care au ca temă centrală zbaterile oamenilor (Mark a fost adoptat la câteva luni după naştere!), mi-a fost aproape şi atunci când eu însumi am trecut prin încercări. Am şi ales una dintre piesele sale de succes, pe care am încercat să o cânt în anii în care luptam pentru viaţa fiului nostru

Aşa că astăzi, în vremuri în care privim în urmă cu bucuria victoriei, vă ofer câteva piese ale acestui artist deosebit, în ceea ce aş numi „O sâmbătă muzicală de care… să-ţi aminteşti”

Letters From War

He’s My Son

He Is

Love Has Come

He Was Walking

Broken & Beautiful

He Will Carry Me

I Am

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O sâmbătă muzicală de care… să-ţi aminteşti

  1. barthimeu zice:

    O sa imi amintesc! 🙂
    Mai ales de „He’s My Son”.

  2. Oana zice:

    Frumoasă selecția de melodii! Le-am ascultat cu mare drag, chiar dacă mai târziu.
    Mulțumiri, Marinel, pentru momentul trainic de emoție.

  3. Iosif zice:

    Inca de la inceputul acestei marturii,am simtit ca trebuie sa parcurg toata relatarea acestui om sincer si iubitor de adevar ,si nu pot decit sa ma bucur,de faptul ca Dumnezeu Tatal,mai are prooroci curajosi,care nu se conformeaza legilor instituite de oameni ,ci se supun Legii lui Dumnezeu ,(asemeni lui Ilie) implinind aceasta Lege in trairea practica de zi cu zi ,experimentind Imparatia cerurilor,”aici si acum.” Solutia salvarii,este „Exodul” din Babilonul cel mare,al religiilor si confesiunilor religioase de orice natura,si umblarea prin calauzirea Duhului Sfint,prin sacrificarea de sine,si trairea in Hristos Isus.
    O marturisire ce ar trebui sa dea de gindit multora, „mai mari” ai poporului.
    Fiti binecuvintati.

Lasă un răspuns

