Anunţ…


STOP

Trebuie să încep prin a-mi cere iertare cititorilor acestui blog, dar mai ales celor care, de când s-a deschis „Cetatea de piatră” au urmărit articolele şi şi-au exprimat opiniile în legătură cu subiectele prezentate.

După ce am început să scriu despre „mizeria” numită „Cazul Titel Maghiar” m-am trezit confruntat cu situaţii pe care nu mi le-aş fi imaginat, deşi, în mare parte le-am intuit şi mi le-am asumat. Am primit înjurături, ameninţări, am avut parte de mesaje-şantaj şi multe alte mizerii, pe măsura celor din acest caz.

Cu unii am încercat să fiu îngăduitor. Se părea că au înţeles, şi-au cerut scuze, au recitit articolele mele şi chiar mi-au dat dreptate, ceea ce nu era obligatoriu, căci n-am pretenţia infailibilităţii. Din păcate, au recidivat.

Cum m-am săturat să tot refac setările de spamare la comentarii, am decis ca pentru o perioadă de timp să trec la moderarea manuală a comentariilor.

Nu este „un capăt de ţară”, întrucât, cu excepţia unor anumite perioade (mai dorm şi mai mănânc şi eu…) sunt destul de prezent, datorită specificului muncii mele.

Vă rog, aşadar, pe toţi cei care v-aţi dovedit cititori şi comentatori fideli în „Cetate”, să înţelegeţi şi să acceptaţi această regulă temporară (eu sper să fie scurtă perioada).

În rest, vă asigur că îmi voi păstra verticalitatea opiniilor. Nu mă sperie ameninţările, şantajele, înjurăturile. Dar cred că este normal să vă scutesc pe voi de lecturi neplăcute ale unor lucruri care mă privesc pe mine.

 

P.S. Îmi spunea cineva zilele trecute că o anumită persoană mă „ameninţa” pe blogul său (ah, de ce mi-o fi adus aminte de el?) că mă va pedepsi… pe viaţă, probabil prin ignorare. Am zis: Aleluia! (deşi nu-l cred, căci este o persoană cu… obsesii!). Bine ar fi să mă pedepsească cu aceeaşi ignorare şi toate „cârtiţele” care s-au strecurat printre comentatorii mei oneşti.

Convins fiind că veţi înţelege, vă doresc un weekend binecuvântat! Şi nu uitaţi, adevărul costă întotdeauna; altfel nu e adevăr… adevărat!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Anunţ…

  1. Este greu de tolerat, chiar și pentru un stomac rezistent ca al meu, ceea ce am primit în ultimul timp pe blog de la comentatori care țin partea masluitorilor de misionari și de identități, în general.
    Asta mi-a dovedit, o dată in plus, cate gunoaie antrenează cu el suvoiul condus de Barbosu, Olari sau faiantari-misionari, gen Gorcea Mondialul.
    Am avut parte de înjurături din cele mai triviale. Evident, nu mă impresionează. Am trăit in tot felul de medii, așa încât pot spune că stiu ce este și ce poate omul.
    Din păcate, spre deosebire de jigodiile din lume care nu invocă numele lui Hristos printre injurii, cele din biserică o fac.
    Si cand spun biserica ma gandesc la cu totul altceva dacat biserica vie a lui Hristos. Biserica privata a unor concerne de rugaciune, a unor apucați de tremurici, a unor sarlatani vindecatori, a unor profanatori ai Cuvantului și cuvintelor, la acea „biserica” ma refer.
    Bună hotărârea ta, Marinel. Curăță Cetatea de starvuri si mergi inainte. Vesnicia acestor mortaciuni pute a hoit.

    • szromulus zice:

      Bine spus – „Vesnicia acestor mortaciuni pute a hoit.”
      O multime de oameni netaiati imprejur care nu inteleg ca dincolo de orbecaciunea perceptiei lumii fizice se afla un Dumneze MARE care este un foc mistuitor. Se joaca cu Cel care are toata puterea. Atingerea „bubei” a facut sa curga mult puroi din constiinta lor lipsita de frica de Dumnezeu.

  2. marinelblaj zice:

    Un prim semn pozitiv din partea unuia dintre cei datorită cărora am luat această măsură (sper să se ţină de cuvânt): „Nu mai intru pe blogul acesta de rahat, precum autorul lui.” Aş prefera să am parte de acelaşi limbaj, numai să nu se răzgândească în veci!
    Am ales o propoziţie mai… „blândă”. Vă rog să nu vă imaginaţi cum arată celelalte… 😦

    • Gabriel zice:

      daca e vorba de R J atunci uite ce parere avea despre tine:
      „Am inceput si eu sa cred ca Marinel B nu are niciun amestec in megainselatoria aceasta, continuand un demers rezonabil pt aflarea adevarului. Gorcea a ajutat mult dar nu a procedat ca un adevarat investigator. Putea sa nu divulge ce a aflat si sa continue sa culeaga informatii, sa stranga probe de tot felul atat de la impostori cat si de la cei care sustineau ca l’ar fi intalnit pe Titel. Sa faca inregistrari audio cu acele convorbiri sau sa fi luat legatura cu un jurnalist de investigatie, care ar fi actionat sub acoperire, pretinzand ca vrea sa-l ajute financiar pe Titel.”

      • marinelblaj zice:

        Gabriel, n-am ştiut de comentariile de acolo. Când le-am citit m-am crucit (sper să nu mi se tragă de aici altă dandana, cum că un baptist îşi face cruce 😀 ) Încep să-mi pun tot mai serios întrebarea dacă trăiesc într-o lume de oameni normali. Cât îl priveşte pe acest RJ, el cred că suferă de o mare inconsistenţă a opiniilor; acum mă spurcă, acum mă aprobă. Dar măcar el nu elucubrează ca alţii de pe acel site…
        Ce mai poţi spune la toate astea, decât… Doamne, mare-i grădina ta!
        P.S. Nici nu ştiu dacă să-ţi mulţumesc sau nu că m-ai trimis acolo… am să mă culc cu o greaţă imensă. Dar… nu-i vina ta, e a celor care sunt găzduiţi acolo!

  3. Iosif zice:

    Fiti binecuvintati.

  4. Ballack zice:

    Marinel,
    citind ultimul tau comentariu, mi-am adus aminte de o poezie (si cantare) a fratelui Traian Dorz; nu e usor sa ai un blog crestin, sa lupti pentru adevarul nealterat al Scripturii. Versurile de mai jos sper sa fie o incurajare pentru tine si pt Rasvan.

    „Totdeauna pe-a Domnului cale
    au fost lupte și-au fost spini destui
    căci acei ce-au urmat voii Sale
    trebuit-au să-i semene Lui!

    Dar cu ochii-ațintiți spre răsplată
    prin răbdarea Golgotei privind,
    n-au cârtit cei aleși niciodată
    ci-au trăit și-au murit biruind.

    Tu fii tare ca-n ziua-ncercării
    e alegerea ta pentru har,
    strălucit ești în haina ocării
    când te urci răbdător pe calvar!”

  5. Adrian zice:

    Azi era sambata muzicala si nu vad nimic! 🙂

  6. Pingback: Furioşii domnilor | Vindecătoru

Lasă un răspuns

