APOCECLIPSA


Ca de obicei, de fiecare dată când se petrece câte o eclipsă sau un fenomen astronomic apar şi o sumedenie de articole, unul mai panicard ca altul. Nici n-are rost să înşir aici câte lucruri s-au scris şi despre eclipsa de astăzi…

Dureros e că oamenii se gândesc la ce va fi la… apocalipsa şi mai puţin la cum vor fi ei, dacă îi prinde apocalipsa. Ca unul care nu uit aceste lucruri mi-am permis să gândesc că singura eclipsă care m-ar îngrijora ar fi una asemănătoare celei din fotografia de mai jos.

Mi-am spus că merită să postez această „glumă-neglumă” şi pe blog, căci nu toţi prietenii şi cititorii mei au cont pe Facebook… 🙂

eclipsa

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la APOCECLIPSA

  1. L.I. zice:

    : )))) figura esti!

  2. Cosmin zice:

    Fratele Marinel…. de neECLIPSAT :D. Domnul să vă binecuvinteze !

  3. Bună remarcă, dragă Cosmine! 🙂

  4. lidieluptx zice:

    Multi nu inteleg Marinel, ca degeaba se straduiesc ei din rasputeri sa ne eclipseze, sau sa ne traga pe linia moarta, ceea ce este pus in interiorul aparentei fizice, nu pot ei eclipsa. Numai Unul singur poate, insa atat timp cat ramanem acolo unde El ne-a asezat, ne va face sa luminam orbitor, nici vorba de eclipsa, spre dezamagirea multora… 🙂

  5. mcooper801 zice:

    foarte buna abordarea ta, iar titlul ales este de a dreptul …foarte sugestiv ….ce sa i faci avem evenimente….spor mare in tot ceea ce faci

  6. Felician B. zice:

    Daca nu te vezi bine (in poza)….. cum sa te vada alti ?!!!!

  7. marinelblaj zice:

    Ehe, Felician, nici nu trebuie să mă văd EU bine, căci e scris: „eu spun fiecăruia dintre voi să nu aibă despre sine o părere mai înaltă decât se cuvine.” 🙂

    • felix1957 zice:

      Ce ma fac cu tine ? mereu te salvezi in extremis😂
      Este scris (cu)”Ochiul bun ,veizi lucrurile bune,cel rau vede restu ou resturile cum vrei sa o ei”
      Fie ne si azi privirea si duhul ,tintite spre ce este scris si inca nu am pus in practica …asa incep urare de dimineata !

  8. Ai fost pe fază şi la eclipsă! 🙂 Eu nici habar nu am avut în ziua aceea de eveniment.
    Cam pe la ceasul eclipsei, cred, în timp ce coboram din maşină şi mă pregăteam să intru în casă, am primit un telefon şi mi s-a spus : „uită-te la eclipsă!”; „Zic eu, unde?” M-am uitat în stînga, în dreapta, nu am văzut nimic, şi zbang în casă! 🙂

Lasă un răspuns

