Pietrele de aducere aminte…


Uneori, fără un motiv anume, se întâmplă ca amintirile să se declanşeze din te miri ce întâmplare. Căutam astăzi de dimineaţa nişte hârtii. Şi am dat peste poezia de mai jos. Instantaneu mi-am amintit când şi în ce împrejurare am scris-o. Era la un an de la tragedia care avea să-mi schimbe definitiv destinul

Poem

foto

P.S. Cred că este cel mai potrivit mod de a marca postarea cu numărul 1.ooo din Cetatea de piatră…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pietrele de aducere aminte…

  1. L.I. zice:

    la multe postari, marinel! cu sanatate si fericire.

    eu intru zilnic pe aici sa vad ce ai mai scris. 🙂

  2. marinelblaj zice:

    Mulţumesc, L.I.! Mă bucur că intri zilnic şi citeşti. Păcat că nu-s eu zilnic cu ceva „proaspăt”… 🙂 Deh, de la o vârstă pare că nici ziua nu mai are 24 de ore, nici ora 60 de minute… Par tot mai mici… 😀

Lasă un răspuns

