Gândul zilei…


Mai bine să mă înşel iubind, decât să am dreptate cârcotind…

Atât…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Pe gânduri, Picături. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Gândul zilei…

  1. mitica zice:

    Marinel, o luam de la capat …adica ,,tot asa”.

  2. Da, rămâne cum am stabilit. 🙂
    Marinel, să detaliez problema? Vrei tu asta? Simți tu nevoia asta? 🙂

  3. Adrian zice:

    si mai bine este sa ai dreptate iubind.

  4. Sola Scriptura zice:

    Am si eu un gand pe ziua de azi , mai precis o intrebare daca-mi permiteti . De ce oare una din maximele filozofiei religioase din miscarea New Age spune cam asa : „Toleranta (doctrinara ) inseamna dragoste , iar intoleranta (critica evanghelica a doctrinelor si practicilor gresite ) inseamna ura” ???

    • marinelblaj zice:

      „Sola Scriptura” e întotdeauna binevenită în Cetate! La întrebarea ta cred că ar trebui să întrebi pe cineva de la New Age. N-am cunoscuţi acolo, deci nu te pot ajuta. Am în schimb şi eu o întrebare: de unde ţi-a venit analogia asta? Nu de alta, dar parantezele puse de tine nu se justifică… În fond, şi Domnul Isus vorbeşte despre dragoste şi nu ştiu să fi avut vreo tangenţă cu New Age!
      Aşadar? 🙂

      • Sola Scriptura zice:

        Parantezele puse de mine sunt puse cu scopul de a explica ceea ce filozofia New Age , precum si doctrinele evanghelicilor infectati cu New Age exprima in mod clar si direct . Nu numai ca se justifica dar e o precizare obligatorie pe care o fac newagerii si emergentii cand vorbesc despre crestinii conservatori si doctrina lor biblica sanatoasa .
        By the way , Domnul Isus a vorbit despre dragoste dar intotdeauna in adevar .
        Dragostea adevarata e inseparabila de adevar cum si adevarul nu poate exista fara dragoste .
        New Age si noul tip de spiritualitate crestina postmoderna perverteste sensul si definitia dragostei , precum si a ADEVARULUI .

      • marinelblaj zice:

        Da, e clar! Practic am purtat o discuţie pe două planuri paralele. Iubirea despre care făceam eu vorbire nu era legată de adevăr, ci despre percepţie. Acelaşi adevăr care poate fi perceput diferit şi folosit diferit…

  5. Sola Scriptura zice:

    Ca sa pun punctul pe „i” doresc sa va spun ca desi nu cred ca sunteti deloc de acord cu miscarea New Age „gandul zilei” postat de dumneavoastra e cat se poate de New Age .

    Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun va citez din ce a spus un mare om folosit de Dumnezeu pentru proclamarea Evangheliei in SUA :
    „Adevarul fara dragoste e un criminal dar si dragostea fara adevar e o minciuna „

    • marinelblaj zice:

      Mda. Din păcate, nefiind la curent cu ce anume a generat acest gând, aţi pus punctul pe… T 😀
      Gândul se referă strict la o situaţie de prietenie şi nu avea deloc intenţii generalizatoare, precum cel citat de tine mai sus.
      E ca şi cum aş scrie „mersul pe jos e sănătos” şi s-ar trage concluzia că aceia care merg cu maşina sunt… nesănătoşi. 😀

  6. marinelblaj zice:

    Nu mă pot abţine să pun aici un comentariu de la un client al „spam-ului”. Merită. Mai şi râdem. Eu, unul, am făcut-o copios! Iată comentariul:
    „…nu o mai scalda …te da Vasi Duma afara din biserica si iti pregatesti un loc cald la new age sau pe la crislamisti…uite unde era colaboratorul….”

    • Sola Scriptura zice:

      Comentariul acesta , din pacate , este opera unuia care a auzit despre New Age si Crislam dar habar nu are in realitate ce presupun cu adevarat acestea . New Age si Crislam sunt in primul rand niste doctrine , curente de gandire si abordare religioasa manifestate la nivel mondial chiar si intre evanghelici . Dar ele nu sunt vreo „firma” , „corporatie” , „biserica” ori vreo „denominatiune religioasa” care sa PRIMEASCA sau sa ASIGURE UN LOC CALD cuiva .

      Dar din pacate asta NU ESTE DE RAS , nici copios … nici macar sec ! Este de plans ! Crestinii nu sunt educati , ucenicizati , in biserica despre aceste subiecte ce tind sa bata si la portile bisericilor noastre mioritice .
      Astfel se ajunge la asemenea bazaconii …

      Asemenea comentarii ridicole ( ca cel postat cu litere ingrosate ) , care confunda capra cu varza , fac un mare deserviciu apologeticii crestine evanghelice .

      • marinelblaj zice:

        Ce să-i faci, frate? Omul atâta ştie, atâta spune! Am încercat să-l lămuresc, şi nu doar eu, dar e încăpăţânat. De altfel, de aceea a şi ajuns la spam. Poate are, totuşi, Domnul milă!

  7. marcel s zice:

    …singura solutie e sa inchizi blogul…pina si bunii tai prietenii circotesc pe seama ta…cine seaman vrajba secera dispret… nu ma mir de ce probleme familiale ai…

  8. marinelblaj zice:

    Marcel, am ales să dau drumul acestui comentariu al tău, deşi îl puteam lăsa la „spam”. Asta ca să poată să vadă şi alţii şi să tragă învăţăminte şi măcar să te poţi bucura pe deplin, precum veritabilii şacali. Eu m-aş fi rugat pentru tine dacă ai fi avut probleme familiale. De-acum, oricum, nici la spam nu vei mai avea loc. Domnul să te aibă în pază!

    • Felician B. zice:

      Azi cred ca ti-a fost deajuns ,ba esti Raul cel mare ,ba bunul cel Blajin ,asa ca poti sa te culci „batran si nelinistit „,numai EL SHADAI te poate tine si pe tine si pe noi in paza Lui !

      • marinelblaj zice:

        Aşa e, Felician, dar uite, mă încăpăţânez să nici nu mă culc (căci mai am de lucru!), nici bătrân (că nu mă simt), nici neliniştit (că n-am de ce!). Sigur însă am să mă culc foarte obosit. Şi de muncă şi de ziua de care pomeneai! Dar eu îţi doresc măcar tu să ai o noapte odihnitoare! Şi, aşa cum spui, EL SHADAI să ne aibă în pază!

Lasă un răspuns

