Jurnal de campanie (6) SÎMBĂTĂ. Un mesaj legionar


Mai poate fi adăugat ceva? Doamne, în ce ţară trăim!….

Vindecătoru

Hîrtia de mai jos am găsit-o în cutia poştală cu o zi înainte de votul de duminică. Îmi pare rău că sunt prea bătrîn să plec din această ţară în care Victor Ponta are toate şansele să ajungă preşedinte. 

Cine sunt oamenii care au scris asta? Din ce partid fac parte? Din acelaşi strat  din care au ieşit, pe vremuri, şi legionarii. 

Aş vrea să citească afişul şi indivizii despre care am scris în ultimele zile: Otniel Bunaciu, preşedintele tuturor baptiştilor fără coloană vertebrală, fii de securişti ajunşi la conducerea Uniunii, Paul Negruţ şi trupa de pupincurişti guvernamentali de la Emanuel, Virgil Achihai, milogul pomanagiu din fruntea Creştinilor după Evanghelie. 

Ce spuneţi, frăţiorilor? Le-au folosit rugăciunile voastre bolşevicilor din fruntea ţării? 

Ca şi pe vremea comuniştilor, voi, cei din fruntea noastră, ne-aţi trădat. Număraţi-vă arginţii.  Nu e nevoie să vă spînzuraţi. Noi am înţeles. Complicitatea voastră ţine loc de semnătură. 

IMG_4904

Vezi articol original

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Jurnal de campanie (6) SÎMBĂTĂ. Un mesaj legionar

  1. Ponta credincios?
    ce fel de credincios daca tradeaza pe toate planurile?
    daca si in asa zisa vocatie de procuror a tradat principiile si a plagiat… plus multe altele…
    ce e rau cU „pcainta”? de fapt credinciosia merge mana in mana cu pocainta, si cine le desparte nu a inteles nimic… a fi credincios fara pocainta nu inseamna altceva de a fi eventual credincios in orice altyceva decat Cristos si Dumnezeu!!!

  2. Ia uitati ce campanie perversa duce acest prezidentiabil cu iz de plagiator!
    Cu toate acestea a umblat pe la pocaiti sa ii farmece cu asa zisa lui credinciosie, dar credinciosie in directia votului electoral!

    Ponta credincios?
    ce fel de credincios, daca tradeaza pe toate planurile?
    daca si in asa zisa vocatie de procuror a tradat principiile si a plagiat… plus multe altele…

    ce e rau cu „pocainta”? de fapt, credinciosia merge mana in mana cu pocainta, si cine le desparte nu a inteles nimic… a fi credincios fara pocainta nu inseamna altceva decat a fi eventual credincios in orice altceva decat Cristos si Dumnezeu!!!

    Prin urmare, cel putin pocaitii sa caste bine ochii ce voteaza! NU FATARNICIEI!

  3. Trăim în țara modelată de cei ce au fost înaintea noastră. Lamentările nu sunt de prea mult folos. Eu unul consider că noi, cei de acum și aici, ar trebui să facem ceva diferit.
    Întrebarea e: ce?
    Fiecare dintre noi trebuie să caute cu ardoare răspunsul la această întrebare 🙂

    • marinelblaj zice:

      Înainte de toate, bun venit în Cetate, Corneliu.
      Apoi, trec peste ideea ţării modelate de cei ce au fost înainte. Şi eu sunt unul care am fost înainte, dar „modelarea” mea, ca şi a multor altora, n-a fost iubită. Vei ajunge şi tu la o vârstă la care vei constata că nu-ţi mai rămân decât „lamentările.” Aşa că, exact cum ai spus, faceţi ceva diferit, voi, cei mai tineri! Noi facem ce putem: scriem. Poate foloseşte celor care pot face ceva concret. N-aş sugera răspunsuri. Nu de alta, dar dacă aum există reproşul, mai mult sau mai puţin voalat referitor la „modelarea” din trecut, ar fi posibil să ne trezim cu reproşul că ne facem vinovaţi şi de viitor! 😀
      M-am dat şi eu… rănit!

      • Bine v-am (re)găsit. După cum vă spuneam odată vă citesc dar nu îmi aduc aminte să fi comentat vreodată vreun articol al dumneavoastră.
        Știu că modelările bune propuse în genere de către evanghelicii români nu au fost acceptate de regimurile de dinainte de 1989.
        Stăteam în curte cu cea care a fost sora Talpeș (Nu-mi aduc aminte numele mic nu știu dacă nu cumva se numea Maria). Sora Talpeș este (sau mai bine zis a fost pământește vorbind) bunica fratelui Mirel Talpeș pe care dumneavoastră îl cunoașteți. Sora (căci așa aveam obiceiul să o numim) ne povestea pățaniile dumneaei din timpurile comuniste. Nu mai țin minte multe detalii dar îmi aduc aminte cum odată ne-a povestit cum au luat-o ”jăndarii” cum zicea dumneaei și au dus-o mulți kilometri, iarna, în picioarele goale.
        Atunci când ne povestea nu pricepeam multe lucruri…eram prea mic dar acum mă înfior gândindu-mă la cuvintele dumneaei și la relatările pe care le avem ale fraților și surorilor ce au suferit cumplit datorită regimurilor deloc favorabile.
        Nu vreau să accentuez prea mult pe evanghelici…eu știu că și cei din bisericile istorice au avut cumplit de suferit: atât ortodocșii, catolicii, lutheranii dar mai ales greco-catolicii.
        De altfel, după cum spunea fratele Richard Wurmbrand, comuniștii nu aveau ceva anume doar cu o confesiune religioasă ci mai degrabă cu toți cei ce credeau în Dumnezeu. Și mai mult…ei au ajuns să se urască chiar între ei și s-au băgat unii pe alții în temnițe.
        Ciudate vremuri au trăit.
        Din nefericire noi am creat alte temnițe mult mai negre și perverse decât ”Neagra” lui Richard Wurmbrand. O pușcrie a nepăsării, intoleranței, inculturii și mai ales a urii.

        Astea sunt lucrurile pe care noi, cei de aici și de astăzi, am avea datoria să le schimbăm.
        De la vlădică la opincă, de la cel mic la cel mare, de la cel tânăr la cel bătrân…toții…împreună…

        Eu unul mă bucur că scrieți și eu unul cred că în cea mai mare aparte o faceți bine…

      • marinelblaj zice:

        Da, Corneliu, am cunoscut-o pe bunica lui Mirel, cu care sunt de ani buni în aceeaşi biserică. Multe amintiri sunt din acele vremuri… Ai dreptate cu temniţele pe care le construim în zilele acestea. Şi e, într-adevăr, mare nevoie de schimbare! Dar nu una doar de dragul schimbării, căci din acestea sunt multe şi… multe aiurea! Ieri a predicat la noi prof.Bartoş. Ne-a adus aminte de solus Christus, sola gratia, sola fide, sola scriptura şi soli Deo gloria. Tot ce e în plus, e înspre rău!
        Mulţumesc pentru aprecieri… nimeni nu e perfect! 😉

  4. Da…știu că fratele Emil Bartoș a fost prezent în comunitatea dumneavoastră de altfel am publicat prezența dumnealui la ”Golgota” Arad.

    Fratele Emil Bartoș este unul dintre oamenii foarte dragi sufletului meu. Din nefericire nu am putut să fiu părtaș cu comunitatea la cuvintele dumnealui. Nădăjduiesc că vor apărea videoclipuri din acea seară, să le public și astfel să mă bucur și eu dar și alții de cuvintele spuse de dumnealui. 🙂

  5. Relu zice:

    Ma idoiesc ca acest afis a fost lansat de PSD , mai degraba de simpatzanti ai PSD de extrema drepata , legionarii de la NOUA DREAPTA sau popi ,extremisti religiosi ortodocsi .,care sunt foarte activi pe internet. (nu este atat un mesaj pentru Ponta ci anti pocaiti). Nu ca ia-si da credit lui Ponta ,dar in ultimul timp a incercat sa echilibreze oarecum lucrurile, a vizitat Institutul Emanuel Oradea, a donat (guvernul) un ajutor de 100 000 Euro unei biserici a Cultului Evanghelic din Bucuresti ,care avea datorii si nu reusea sa le plateasca, desigur pomeni electorale ,dar totusi , a incercat sa repare gafa de la inceputul campaniei.cat de cat. Nu cred totusi ca pesedistii sunt de atat de prosti incat sa lansesze afise atat de provocatoare ,anti np. care se intorc impotriva lor.

Lasă un răspuns

