O sâmbătă muzicală cu vag iz… islamic


Când anunţam perspectiva întâlnirii cu… islamul sau, mă rog, imamul, prietenul meu Răsvan făcea o aluzie în ceea ce priveşte muzica. Eu spuneam că n-o să ascultăm un muezin. El se gândea la Cat Stevens, cel trecut la islam sub numele de Yusuf Islam, după ce fusese de fapt Steven Demetre Georgiou.

Nu vreau să insist asupra convertirii sale la islam. A fost un lucru mult prea ciudat explicat de el însuşi şi rămân la obsesia mea de a nu discuta viaţa personală a artiştilor a căror muzică o postez.

Ştiu însă că am cântat multe dintre piesele lui Cat Stevens. Where Do the Children Play?, Father and Son, Moonshadow, Morning has Broken… (apropo, pe aceasta din urmă o vom cânta mâine la Sărbătoarea mulţumirii…)

Aşadar, pentru că mi-am amintit de el şi de tinereţe, astăzi părăsim pentru o săptămână muzica franceză şi ascultăm Cat Stevens.

  1. ”Matthew & Son” 0:00
  2. ”The First Cut Is the Deepest” 2:43
  3. ”Lady d’Arbanville” 5:46
  4. ”I’ve Got a Thing About Seeing My Grandson Grow Old” 9:30

5 ”Wild World” 12:12

  1. ”Where Do the Children Play?” 15:33
  2. ”Hard Headed Woman” 19:24
  3. ”Father and Son” 23:13
  4. ”The Wind” 26:53
  5. ”Morning Has Broken” 28:36
  6. ”Moonshadow” 31:57
  7. ”Peace Train” 34:48
  8. ”Sitting” 38:58
  9. ”Can’t Keep It In” 42:12
  10. ”Foreigner Suite (Excerpt)” 45:13
  11. ”Oh Very Young” 52:36
  12. ”Another Saturday Night” 55:12
  13. ”Majik of Majiks” 57:43
  14. ”(Remember the Days of the) Old School Yard 1:02:14
  15. ”Just Another Night” 1:04:59

 

 

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O sâmbătă muzicală cu vag iz… islamic

  1. Oh Very Yung a fost una din preferatele mele… ca si Cat Stevens, de altfel.

  2. Ba da, dar atunci o ascultam de zece ori pe zi. Era pe primul loc in toate topurile.

  3. Active News zice:

    Foarte frumoase melodiile.

Lasă un răspuns

