Multiculturalismul – greșeala calului troian ?


Îmi pare rău că nu am timpul necesar să traduc articolul. Am, totuşi, câteva întrebări: multiculturalismul se referă doar la islam? Când importăm şi încercăm să adaptăm/adoptăm tot felul de aiureli care „prind” în alte culturi, dar fac rău în cultura noastră (în speţă cea creştină), nu e tot acelaşi risc (într-o mai mare sau mai mică măsură)?
Noi n-avem „caii noştri troieni” asupra cărora tot încercăm să atenţionăm? Aşteptăm articole similare peste câţiva ani din partea liderilor evanghelici? Şi nu sunt întrebări retorice…

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Ironia unei situații tragice: Anglia se declară victima propriilor iluzii. În loc de Noua Ordine Mondială s-au ales cu Noua Dezordine de acasă (New Home Desorder). Dacă nu ne-au ascultat pe noi … Românii s-au luptat cu islamul timp de secole și, iată-ne că, încă trăim.

Trojan Horse debate: We were wrong, all cultures are not equal

For years, we all turned a blind eye to the segregation of Muslim pupils. Now it is time to stand up to propagators of barbarism and ignorance

Children don’t want to be different, they want to belong: pupils enter Oldknow Academy, one of the Birmingham schools involved in the Trojan Horse scandal

Children don’t want to be different, they want to

Vezi articol original 1.712 cuvinte mai mult

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Multiculturalismul – greșeala calului troian ?

  1. Marinel, dupa Croitorasul cel Viteaz, acum la Barzilai? Vorba lui Caragiale, daca nu alunecam de pe uluca si nu inchidea popa Pripici fereastra, mai ca as mai fi stat. E un caz de traducere, asa este! 🙂

    • marinelblaj zice:

      Răsvan, am postat asta fiindcă sunt foarte furios! Adică, le plângem de milă englezilor că au acceptat multiculturalismul (evident, cu componenta lui principală, religioasă), dar când românii sunt sufocaţi de multiculturalismul religios american, nu mai avem lacrimi?
      Ah, traduttore traditore! 😦

      • Nu te enerva, ca deseara avem meci greu cu Croatia lui nenea Volf. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Eh, nu cred că va fi aşa greu! Pe de o parte, când îţi aminteşti să fi pierdut ultima oară Brazilia în faza grupelor? Şi-apoi, Croaţiei lui Volf îi lipseşte un apărător de bază – Conţac e acum cu SUA! 😀

  2. DCC zice:

    Va salut!
    Nu regasesc emisiunile cu maestrul Dorin Frandeş de pe Alt Fm?
    Ultima postata pe blogul dv este din mai 2014.

    • marinelblaj zice:

      Dragul meu, te salut şi eu! Trebuie să-mi cer iertare, pur şi simplu nu am avut timp să le postez. De fapt, nu postarea lor durează, ci editarea, căci le primesc în formatul complet şi încerc să-mi scutesc cititorii/ascultătorii de reclame şi tot felul de chestii. Sper să-mi fac timp în zilele astea, căci le am pe toate…

Lasă un răspuns

