O nouă emisiune cu maestrul Dorin Frandeş la Altfm


Nu ştiu dacă discuţiile pe care le avem la radio altfm, cu pastorul Vasi Duma şi maestrul Dorin Frandeş, vor avea un efect asupra celor care ascultă emisiunea. Nu ştiu cât „de succes” sunt, dar ştiu, prin facilităţile create de WordPress, că înregistrarea emisiunilor este urmărită. Poate că ar trebui să mă mire faptul că nu stârneşte controverse, precum cele create de alte postări.

Să fie lucrurile pe care le discutăm într-un atât de mare acord cu ascultătorii?

În orice caz, dacă ar fi să emit o părere, emisiunea de ieri a fost una dintre cele mai interesante pentru mine, participantul. Am simţit acest lucru şi la simpaticii mei interlocutori, alături de care petrec aproape în fiecare marţi două ore superbe!

După cum se va remarca, în finalul emisiunii, maestrul Frandeş îşi arată disponibilitatea de a răspunde întrebărilor, şi fac precizarea că ele nu e obligatoriu să fie legate doar de subiectul muzicii discutate în emisiune, întrucât noi discutăm în această serie şi subiecte adiacente muzicii.

Aşadar, vă rog să vă simţiţi liberi să-i adresaţi întrebări prin intermediul acestei postări, eu luându-mi angajamentul să le transmit şi, mai apoi, să postez şi înregistrarea în care vor apare răspunsurile.

Totodată, dacă aţi dori să dezbatem un anume subiect legat de muzică în general, de muzica din biserici sau de alte subiecte care au tangenţă cu acestea, aştept sugestiile voastre.

Vă doresc audiţie plăcută!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Întrebări... stânjenitoare, Biserica, Jurnal de luptă şi... de pace, Mioritice, Muzichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la O nouă emisiune cu maestrul Dorin Frandeş la Altfm

  1. Elisei zice:

    Cineva întreba cum de a dat Israelul atît de multe voturi.Păi în 1998 aveam 18 ani si am urmărit Eurovision și” candidata” din partea Israelului era Dana International un transsexual evreu.Eu eram la vremea aceea foarte naiv și aveam o imagine idilică despre evrei.Nu știam că în Tel-Aviv există o puternică comunitate gay.Pentru mine evreii erau Wurmbrand,Steinhardt,le citisem cărțile.Dar spre deosebire de Dana nenea,Conchita Wurt are și barbă,stil ”Jesus”,o batjocură totală.Punerea în scenă a semănat puțin cu cea a lui Cezar Ouatu,plină de simbolistică. Cine împinge oare toate aceste manifestări în EUROPĂ?

    • Elisei zice:

      Scuze,cînd am scris comentariul s-a blocat înregistrarea, am reluat-o ulterior si mi-am dat seama de gresealā.Dumneavoastrā spuneati despre Dana international …….Melodia mi-a plācut, „Cain si abel”.Cît despre fredonat,toatā sāptāmîna mi-a sunat în cap aranjamentul dumneavoastrā „Vin la Isus”,chiar si gîndindu-mā la moldaminele administrate de domnul doctor Stoica. Aveti o melodie care a publicat-o cîndva Marius Cruceru nu o mai gāsesc la el pe blog dar am fredonat-o mult timp.Era ceva compus demult cu un intro lung si se termina cu cun vers „…o strîng ca pe o comoarā…” dacā s-ar putea posta sau atasa la ceva v-as fi recunoscātor.Vā multumesc.

  2. marinelblaj zice:

    Nici o problemă, Elisei, toţi mai greşim. Melodia despre care vorbeşti o poţi asculta aici pe blog: https://cetateadepiatra.wordpress.com/2012/05/23/just-m-e-istoria-unui-vis-v-un-zbor-bonus-ruga/
    Mă bucur că îţi place!

    • Elisei zice:

      Multumesc.Îmi mai place o melidie pe care ati scris-o pentru sotia dumneavoastrā.”Primeste-ma”,am gāsit-o pe Youtube.

      • marinelblaj zice:

        Elisei, dacă vrei să asculţi mai mult îţi recomand să mergi la rubrica JUST M.E. şi acolo vei găsi mai multe. Trebuie să fac o precizare, pentru corectitudine: piesele sunt lucrate cu fratele meu, Eugen. El e geniul muzical !
        Şi un sfat: dacă vrei să le asculţi, ele sunt numerotate şi te sfătuiesc să începi cu prima!
        Audiţie plăcută!

      • Şi eu am trecut prin asta, mai ţii minte? De la muzica ta de pe YouTube, am ajuns pe blog, la rubrica JUST M.E.
        Ce-ţi demonstrează ţie asta, Marinel? 🙂

      • marinelblaj zice:

        Că… încurcate sunt căile Domnului! 😀

      • Elisei zice:

        Multumesc.Voi asculta.

  3. „…maestrul Frandeş îşi arată disponibilitatea de a răspunde întrebărilor…”

    Cu ce să-l întreb (te parafrazez): cu seringa sau cu bîta de baseball? 🙂

  4. szromulus zice:

    Cum bine stii, de altfel, va urmaresc emisiunile si le consider utile. Faceti o echipa buna. In masura timpului disponibil, ar fi interesanta sintetizarea elementelor cheie ale discutiilor in cateva scurte fraze, care sa deschida putin discutiile pe comentarii. Urmarind emisiunile de la un cap la altul, mi se pare (oarecum) „ne la indemana” sa formulez intrebarile pentru ca trebuie sa parcurg si reparcurg sa vad daca intrebarea pe care mi-am notat-o in minte nu ar avea pe undeva si un raspuns, macar partial. Asta datorita densitatii destul de mari a informatiei oferite, sau a faptului ca suntem fiecare prinsi in multe activitati cotidiene si nu putem face chiar o analiza detaliata a subiectelor discutate 🙂 . Ziceam asta la modul general, nu cu referire precisa la inregistrarea curenta.

Lasă un răspuns

