Ce înseamnă, de fapt, handicap?


Deşi timpul meu este extrem de limitat, n-am putut să nu-mi fac timp să postez clipul acesta! Deşi este vechi, eu l-am văzut abia astăzi şi am rămas interzis.

Am mai văzut înregistrări asemănătoare, dar aceasta mi-a ridicat o mare întrebare, în contextul în care tinerii de astăzi sunt din ce în ce mai răzgâiaţi, iar cei în vârstă tot mai nostalgici şi plângăcioşi!

Ce înseamnă, în fond, să ai un handicap?
Iată, tânărul acesta răstoarnă concepţia care se referă la mâini, picioare sau altceva lipsă. Cred că handicapul generaţiei în care trăim este unul care se generalizează tot mai mult şi care e cantonat în cu totul altă zonă!

Recunosc, mie mi-a fost ruşine urmărindu-l pe acest tânăr…

 

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Întrebări... stânjenitoare, Frumuseţi, Jurnal de luptă şi... de pace, Muzichie, Pe gânduri, Trecător prin lume și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce înseamnă, de fapt, handicap?

  1. Asta e un fel de dovadă că omul nu funcţionează bine, la parametrii săi, în condiţii de normalitate, de confort, de neconstrîngere, de libertate, ci că partea aceea din fiinţa umană, numită RESPONSABILITATE, se activează pe sine, în mod eminament, în condiţii de constrîngere. Asta mai înseamnă şi că responsabilitatea umană nu este o instituţie, ci rămîne pentru totdeauna un deziderat.

Lasă un răspuns

