Facerea şi desfacerea lumii – ziua 59


„Învaţă-mă, Doamne, calea Ta şi povăţuieşte-mă pe cărarea cea dreaptă (netedă – NTR), din pricina vrăjmaşilor mei.” (Psalmul 27:11)

De fiecare dată când citesc această expresie, „învaţă-mă, Doamne” în Biblie, gândul mă duce la relaţia învăţător-elev din şcoală şi nu pot să nu fac paralela…

Câţi învăţători nu se străduiesc cu toată dragostea să-şi înveţe elevii, iar elevii răspund cu indiferenţă şi nepăsare?

În zilele noastre lucrurile au degenerat şi mai mult. Învăţători care se străduiesc să-şi înveţe copiii din şcoală, şi elevi care îi batjocoresc…

Nu e aşa oare şi relaţia multor oameni cu Învăţătorul?

Pentru ca mai apoi să se mire că nu le sunt cărările în viaţă drepte sau netede…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Pe gânduri, Picături, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

