Mulţi, da’ proşti sau… proşti, da’ mulţi ?


Un recent interviu cu actriţa Stela Popescu, în care se discuta, între altele, şi despre situaţia din televiziunile din România, cuprindea o frază dură, dar perfect justificată :

„Chiar discutăm cu toate proastele, când sunt atâtea femei frumoase, deştepte în România.”

Adevărul e că, vrei-nu vrei, atunci când nu poţi să memorezi numărul canalelor pe care le urmăreşti, trebuie să treci prin câteva. Ei, bine, între acele câteva, nu e posibil să nu dai pe vreun canal (ce denumire potrivită uneori!) de câte o fufă (iertaţi-mi termenul blând!) care, pe lângă faptul că se străduieşte să se expună mai ceva decât pulpele de porc din galantare, pe lângă siluirea limbii române şi mai ales a logicii şi bunului simţ (or fi ştiind ce-i aia?), mai au şi aerul că sunt… inteligente şi foarte spirituale (nicio legătură cu religia!).

Dar ce facem cu realizatorii şi prezentatorii unor asemenea emisiuni în care bârfa şi miştocăreala sunt la loc de cinste?

Spuneam în anii 90, imediat după ce p(r)ostul de televiziune PRO(s)TV înfiinţa canalul „Acasă” şi mai apoi alte canale, că vom ajunge din punct de vedere intelectual să trăim ca o naţiune de… canal. Am ajuns!

Recent, la o emisiune radio, am primit un apel telefonic. Se discuta despre educaţie, cultură etc. Evident, a venit vorba şi despre televiziune. Am crezut că voi sări de pe scaun când am auzit, de-acum, celebra replică: „Eu am televizor, dar mă uit doar la Discovery!”
Măi, să fie! Cum, Doamne iartă-mă, se uită atâta lume numai la „Discovery” şi celebra vorbă „cantitatea de inteligenţă este o constantă; populaţia în creştere” pare că se adevereşte tot mai mult?

Acum, „ceva” mai calm, nu pot să nu întreb:

Atunci de unde atâtea fufe şi gigolo cu neuronii în pensie de boală (letală) la toate televiziunile, în toate posturile politice… peste tot?

De unde atâţia… proşti?

baby_face-12767foto

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Întrebări... stânjenitoare, Disperări, Jurnal de luptă şi... de pace, Pe gânduri, Simţul civic și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mulţi, da’ proşti sau… proşti, da’ mulţi ?

  1. szromulus zice:

    Au scos deja linkurile catre site-urile spre care faceai referire 🙂 .

  2. marinelblaj zice:

    Nu-i nimic, am găsit alt link şi am refăcut! Dar mulţumesc pentru atenţionare! Harnici oameni avem când e vorba despre ve(N)dete! 😀

Lasă un răspuns

