O nouă serie de sâmbete muzicale – printre preferaţi, din nou: CASTING CROWNS


Extrem de aglomerat de o bună bucată de vreme cu lucrul la traducerile mele (acum înţeleg absolut pe deplin termenul… „deadline”!), încerc să-mi ţin promisiunea privind sâmbetele muzicale (şi când mă gândesc că am prieteni care ar dori… două sau mai multe sâmbete pe săptămână!).

Astăzi, din nou, o trupă dintre cele pe care le prefer şi le apreciez în mod deosebit: CASTING CROWNS.

O trupă pe care o urmăresc de multă vreme, atât din punctul de vedere al activităţii muzicale, începute în 1999, la iniţiativa pastorului de tineret al First Baptist Church din Daytona Beach, Florida, cât şi din punctul de vedere al lucrării pe care majoritatea membrilor formaţiei o face în cadrul Eagle’s Landing First Baptist Church din McDonough, Georgia, unde trupa s-a mutat la doar câţiva ani de la înfiinţare.

Membrii actuali ai trupei sunt:
Mark Hall – lead vocals şi compozitor
Juan DeVevo – guitar şi background vocals
Chris Huffman – bass şi background vocals
Megan Garrett – pian, keyboards, backing vocals
Melodee DeVevo – violin, backing vocals, cello
Brian Scoggin – drums
Josh Mix – lead guitar şi background vocals.

Interesant de menţionat faptul că, deşi este trupa creştină cu cele mai multe difuzări pe posturile radio, cu foarte multe discuri vândute şi cu multe piese care au ocupat săptămâni în şir locuri fruntaşe în clasamentele de specialitate, ei rămân în continuare extrem de implicaţi în lucrarea cu tinerii din biserică, slujind şi ca trupă de laudă şi închinare în biserică (vă imaginaţi?).

Foarte multe şi interesante informaţii pot fi găsite pe site-ul oficial al trupei: https://www.castingcrowns.com/about

Personal am remarcat întotdeauna seriozitatea cu care trupa aceasta îşi asumă lucrarea care stă în spatele muzicii lor. Călătoresc foarte mult, nu sunt pretenţioşi material ca alte trupe şi sunt mereu deschişi la colaborări dintre cele mai (aparent) nesemnificative. Între altele, Casting Crowns a participat la un festival în Coreea de Nord (în 2009, la April Spring Arts Festival, Pyongyang) şi am să divulg aici o mare dezamăgire, tot în acest context: în vara anului 2007 am fost la un pas să-i aducem pe Casting Crowns în… Arad, prin intermediul unei organizaţii internaţionale. Din păcate, proiectul a căzut în ultimul moment din cauze pe care nu le-am aflat niciodată. Cine ştie… eu n-am renunţat…

Pentru astăzi vă propun spre audiţie două dintre albumele lor. Primul, „Lifesong”, e albumul care a avut un impact excelent. „Praise You in this storm” a stat 9 săptămâni pe primul loc în Bilboard, câştigând şi primul Grammy.

Al doilea album, „The altar and the door” a fost un alt succes absolut remarcabil, cu piesa „East to West” timp de 16 săptămâni pe primul loc în clasamente.

Aş aprecia, în încheiere, calitatea versurilor pieselor, majoritatea texte ce îndeamnă la gândire, nu doar la ascultare.

LIFESONG

THE ALTAR AND THE DOOR

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Biserica, Frumuseţi, Muzichie, Trecător prin lume și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la O nouă serie de sâmbete muzicale – printre preferaţi, din nou: CASTING CROWNS

  1. szromulus zice:

    Ma bucur ca ai reusit sa faci postarea de „metronom de sambata” 🙂 . Este greu, desigur, cu deadlines. Duce la o uzura psihica mare. Multi ani am fost in acelasi ritm, cu pauze prea scurte. Este o experienta terifianta, care poate duce la depresie, iar depresia este considerata, in prezent, la fel de grava ca si cancerul. Probabil va fi boala anilor care vor urma. Nu doar ca „trage o perdea neagra” in fata ochilor, dar este o sursa de imbolnavire fizica.

    • marinelblaj zice:

      ŞI eu mă bucur că am reuşit! 😀 Nu ştiu dacă folosirea cuvântului „metronom” a fost o aluzie 😀 dar mi-a amintit de frumoasele zile când ascultam muzica bună la o emisiune numită… „Metronom”!
      Cât despre problema deadline-ului… n-o să cad în depresie, fii liniştit! Nu de alta, dar n-am timp! 😀

      • szromulus zice:

        Imi amintesc, de la Europa Libera, de emisiunea Metronom. Erau emisiuni bine realizate si aveau aroma acelei perioade cand postul de radio german era o fereastra spre civilizatie. Am ascultat recent o emisiune de acest fel din fonoteca Europei Libere.
        Aluzia nu a fost intamplatoare 🙂

      • marinelblaj zice:

        M-am gândit eu! Doar nimic nu e întâmplător! 😉

      • szromulus zice:

        – intamplator am dat peste o carte, – intamplator s-a luat curentul, – intamplator m-am virusat si alte intamplari intamplatoare 😀

Lasă un răspuns

