Poate fi interesant II


Continuăm astăzi, împreună cu pastorul Vasi Duma, discuţia despre muzica din bisericile noastre, sub titlul „Muzica, între închinare şi… întinare”.

Emisiunea poate fi ascultată începând cu ora 15, aici: http://altfm.ro/live.html

Comentariile pot fi făcute şi în direct la 0257 211 211 dar, dacă există comentarii ulterioare, pot răspunde după emisiune aici, pe blog.

Încercăm o dezbatere echilibrată, chiar dacă ea nu va fi una exhaustivă (oare se poate?).

Dar, sperăm să lămurim câteva aspecte îndelung disputate şi… discutate!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Disperări, Muzichie, Pe gânduri, Reluări, Trecător prin lume, Ştiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Poate fi interesant II

  1. adrian zice:

    azi am ascultat si eu. Foarte buna emisiunea! Esti facut pentru chestia asta, te pricepi mai bine decat ma asteptam. E simpatic pastorul tau – si spun asta intr-o perioada in care am alergie la acest cuvant.

    • marinelblaj zice:

      Iar eu am vestea că am intrat in posesia înregistrarilor celor trei emisiuni, plus a alteia, de vineri, cu tema „Viruşi ce infectează biserica”. Am sa fac cumva să ţi le trimit pe toate!
      Cât priveşte „făcut pentru chestia asta”… mi s-a părut mie că eram făcut pentru multe „chestii” şi pe niciuna n-am făcut-o cum trebuie! Oricum, mă bucur pentru aprecieri. Înseamnă că, măcar în parte, ne-am atins scopul. Mulţumesc pentru aprecieri!
      Iar pastorul meu… nu pot decât să mă rog „să-i ţină Domnul năravul”, fiindcă e, într-adevăr. un om deosebit, chiar dacă e… enervant de tânăr!
      Ah, alergiile… vine primăvara? 😉

  2. szromulus zice:

    Am ratat emisiunea, din motive obiective. Ar exista vreo sansa sa fie re-ascultata de doritori? 🙂

Lasă un răspuns

