Cum să nu râzi?


Dacă ne străduim puţin, cred că am putea să considerăm subiectul acestei postări unul creştin, chiar dacă nu pare…
De ce?Pentru că avem aici, cu tot amuzamentul, parte de dihonia veşnică dintre adevăr şi minciună, de „legenda” care circulă printre unii „creştini” cum că musulmanii sunt mult mai oneşti în religiozitatea lor…

Deschizând azi computerul pentru a-mi verifica mail-urile, am avut în faţă şi pagina yahoo.news, secţiunea „sport”. Un titlu mi-a atras atenţia:

„Scandal în lumea fotbalului din Iran…”

Ups! Fiind vorba despre Iran şi fotbal, amândouă subiectele fiind în sfera mea de interes (mă iertaţi pentru fotbal, păcătosul de mine!), am citit ştirea. O puteţi face şi voi aici

Ei, asta chiar că e o ştire! Adică, în fotbalul feminin din Iran s-a descoperit că în rândul echipelor de fotbal feminin jucau şi bărbaţi. Acum, ce-i drept, nu era un lucru dificil. La cum sunt echipate bietele fete…

haPe de altă parte, nu am putut să mă abţin de la a mă gândi cum se poartă unii fotbalişti (foarte „masculi” de altfel oriunde în afara terenului) atunci când sunt faultaţi, văicărindu-se, tăvălindu-se mai rău ca o femeie…

Plus, să mă iertaţi că m-am gândit şi la asta, cum or fi rezolvat managerii echipelor problema vestiarului?

Un proverb spune că „minciuna are picioare scurte”… Nu m-am gândit însă niciodată la detalii… Cum ar fi că… minciuna joacă şi fotbal sau că picioarele ei pot fi şi… păroase! 😀

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Smile... și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cum să nu râzi?

  1. szromulus zice:

    Te distrezi! 🙂 Arata foarte interesant acest tip de fotbal, imbracamintea mi se pare exceptionala pentru un meci bun de soccer. Permite lejer formarea de echipe mixte 😀

  2. SD.com zice:

    Nu suntem unii mai buni ca altii. Asa cum avem si noi pe ai nostri, asa au si ei uscaturile lor. In toate padurile gasesti pomi strambi, uscati sau singuratici. Problema este cum „pozezi” astfel incat efectul sa fie minim?!
    Daca au descoperit ca erau si paroase unele „jucatoare”, inseamna ca cineva, de genul feminin, s-o fi plans ca la vestiar i s-au facut avansuri sau ca a fost privita pe furis de o „colega” cu mai mult testosteron. Cine stie?! Cert e ca nici sportul nu mai e ce era alta data: lumea mergea de placere sa admire un meci sau o partida, sportivii jucau de placere si faceau arta. Azi, totul e comercial, lipsit de continut si seva, numai business si bani peste tot.

    Din acest motiv am inceput sa nu mai privesc nici un meci de fotbal. Nu spun ca in alte sporturi, cei implicati sunt mai sfinti, dar fotbalul a devenit un zeu pentru multi, iar unii sunt de-a dreptul fanatici: fie pe teren, fie in tribune. Ce castig si ce invat din chestia asta?! Pierdere de timp, energie si resurse care ar trebui sa fie folosite spre slava lui Christos mai mult decat spre slava lor insasi. Nu sunt fariseu, incerc sa rascumpar timpul pierdut!

    • marinelblaj zice:

      Dragul meu SD, aşa e, nu suntem mai buni. Dar asta nu mă împiedică să râd când văd asemenea ştiri. Adevărul e că, aşa cum spui, nimic nu mai e ce-a fost! Şi nici eu nu sunt fariseu ca să spun ca alţii, pe care dacă-i întrebi dacă se uită la televizor, spun că doar la Discovery (am auzit treaba asta la o emisune recentă la radio şi m-au apucat… pandaliile 😀 ). „Măi să fie” m-am gândit, „uite ce de oameni informaţi… doar Discovery”. Aşa că eu recunosc că mă uit la fotbal încercând să ignor fanatismul şi business-ul îngrozitor din jur, doar de dragul unui dribling al lui Messi sau al unei curse marca Ibrahimovici. Pe alese, nu orice, căci, vorba ta, mult din asta e doar pierdere de timp. Iar cu timpul pierdut… îl recâştig ordonându-mi priorităţile. Să vezi ce de resurse! 😀

Lasă un răspuns

