Facerea şi desfacerea lumii – ziua 39


„Dar, în strâmtorarea mea, am chemat pe Domnul şi am strigat către Dumnezeul meu: din locaşul Lui, El mi-a auzit glasul, şi strigătul meu a ajuns până la El, până la urechile Lui.  Atunci s-a zguduit pământul şi s-a cutremurat, temeliile munţilor s-au mişcat şi s-au clătinat” (Psalmul 18:6-7)

De ce oare doar în strâmtorare?

Şi nu la asta se referea oare Domnul când vorbea despre grăuntele de muştar în Matei 17:30?

Sau cred unii că se referă doar la… scoaterea dracilor?

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Pe gânduri, Picături. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

