Facerea şi desfacerea lumii – ziua 20


„Iosif a cunoscut pe fraţii săi, dar ei nu l-au cunoscut” (Geneza 42:8)

Pentru mulţi, istoria lui Iosif şi a fraţilor săi este una interesantă. Pentru unii, ciudată.

Ar fi interesant de gândit un fel de test în urma căruia să vedem cam care a fost prima reacţie şi primul gând născut în mintea fiecăruia dintre noi la citirea acestei istorisiri. Un test onest. Un test la care să nu ne gândim la impresiile pe care le-am avut după ce „am rumegat” această relatare şi învăţăturile ei.

Cred că am fi cel puţin uimiţi, dacă am răspunde sincer…

Şi, ca să „vă provoc” la acest test, am să vă spun că primul meu gând a fost o serie de întrebări…

„Cum au putut fraţii lui Iosif să-l uite atât de repede?”

„Uiţi mai uşor când te ştii vinovat, sau te străduieşti să uiţi?”

„Cum faci să nu uiţi, dar să nu porţi ranchiună?”

Şi ar mai fi fost, dar las loc şi altora…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Pe gânduri, Picături și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Facerea şi desfacerea lumii – ziua 20

  1. A.Dama zice:

    De exemplu, ce rețetă mai e și asta cu închisoarea pe nedrept?
    Știu că s-a repetat constant de-a lungul istoriei. Și totuși…
    De unde puterea de a îndura atâta nedreptate fără a te răzvrăti?

Lasă un răspuns

