Apocalipsa reloaded


Sunt nervos rău!

Păi, cum să nu fii? Am crezut, am sperat, am visat, mi-am dorit ca măcar anul ăsta să n-avem parte iar de sfârşitul lumii. Mă rog, nu de cel profeţit de tot felul de…

Şi ? Nu unul! Anul acesta avem parte deja de două. Da, două sfârşituri! Şi abia a început anul!

Unul e cu dată fixă. 22 februarie! Wow! Ce bine că nu-i cu câteva zile mai devreme! Nu de alta, dar eu sper ca anul acesta să plec din nou cu tinerii mei la schi. Şi asta, dacă ne ajută Domnul, va fi până în 20 februarie, undeva pe la mijlocul lunii. În fond, după o tabără cu tinerii nici apocalipsa nu mai pare ceva atât de înspăimântător!
Cu al doilea sfârşit e mai complicat, că vine din nord, de la vikingi, şi ăştia, după cum o dovedeşte istoria, nu prea ştiau de glumă! Nordicii sunt oameni serioşi! Mă rog… se pare că nu toţi…

Deci (evident, eu, ca românul, trag doar concluziile), ce facem în caz de două sfârşituri?

Păi, să privim lucrurile cu optimism.
În primul rând, să ne gândim că dacă l-am ratat pe primul, mai avem şansa să-l prindem pe al doilea!
Apoi, primul poate fi folosit ca un fel de antrenament pentru al doilea! Ştiţi, ca în replica aceea celebră referitoare la cum să devii milionar: întrucât s-a constatat că e greu să strângi primul milion de dolari, eu am hotărât să trec direct la strângerea celui de-al doilea milion!
Sper că nu mă va întreba nimeni ce să facă dacă va rata şi cel de-al doilea sfârşit! Evident, cel de-al doilea din anul acesta, că dacă ar fi să le socotim pe toate câte le-am ratat doar în timpul generaţiei noastre…
Dacă l-a ratat, treaba lui! Chiar să nu nimereşti din două măcar unul!…

Ce-i drept, sunt îngrijorat! Mai inflaţia de sfârşituri de lume ne lipsea!

Că de adevăratul sfârşit, cel ce va fi când nu ştie decât Tatăl, se pare că nu sunt prea mulţi cărora să le pese! Explicabil, într-un fel…

Aş numi fenomenul „imunitatea la apocalipse”…

streetsigns1foto

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări... stânjenitoare, Disperări, Mioritice, Politichie, Simţul civic, Zâmbet sau rictus?, Ştiri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Apocalipsa reloaded

  1. ion vizitiu zice:

    deah! bravo! that

Lasă un răspuns

