Există Moş Crăciun !


Este o vorbă care spune că îţi începi viaţa crezând că există Moş Crăciun, apoi te prefaci că eşti Moş Crăciun, după care sfârşeşti prin a arăta ca Moş Crăciun.

Fals!

Mi-au trebuit atâţia ani ca să mă conving că Moş Crăciun există! E drept, nu în forma în care cred cei mai mulţi, căci acela e o fantasmă! El există sub forma dulce şi nevinovată a unei nepoţele care a înseninat un an ce stă să se epuizeze, asemeni lumânării aprinse la ambele capete ale Anei Blandiana! Lumânarea Anei Blandiana, nu capetele! 😀

Gloria Anna e Moş Crăciun! Sau… mă rog… încearcă să ne convingă! Iată dovada!

SH107946

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Frumuseţi, Smile.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Există Moş Crăciun !

  1. cris zice:

    Bunicule, esti figura mare, ce mai! Am crezut – ca sa nu zic sperat – ca, imbatranind, vei fi mai serios, dar tot asa ai ramas! Dar noi asa te iubim! Gloria Anna, Cri, Vali

  2. marinelblaj zice:

    Ehe, când fiica îţi spune că mai ai până la a fi serios, e clar! Dacă luăm în considerare vârsta pe care o am… numai o minune a Domnului mai rezolvă problema!
    Dar… dacă mă iubiţi şi aşa cum sunt, treaba e rezolvată deja în proporţie de 99 la sută! Şi ce poate reprezenta acel 1 la suta pentru Domnul?
    Şi eu va iubesc… serioşilor! 😀

  3. L.I. zice:

    ioi scumpa i! ptiu ptiu pa ea sa n o deochi. 😀 : ))

    sarbatori fericite si un an nou fericit, marinel!

  4. szromulus zice:

    Da, da, exista Mos Craciun, dar un Mos care are si bunic 🙂

Lasă un răspuns

