Vânturile, valurile, gândurile, rândurile…


O lucrare extraordinară (fiindcă nu e o simplă fotografie) a artistului David Harper, expusă alături de altele în parcul Cazenovia, Buffalo, New York, mă obsedează de ceva vreme.
Şi nu doar pentru că are acea sclipire de geniu, ci şi pentru că mă duce cu gândul la tăcerea prea lungă a prietenului meu, care nu mai scrie de o bucată bună de timp, dar care sunt convins că devorează cărţi… Şi, cum îl ştiu, nu orice şi nu degeaba…

Privesc lucrarea şi mă întreb, gândindu-mă la locul pe care îl ocupă azi cultura, pentru câţi „mersul” e cel sugerat în imagine şi pentru câţi acest mers este… invers?

Conform declaraţiilor artistului, tema i-a fost inspirată de opera lui Shakespeare, „Cum vă place”… Am căzut şi mai mult pe gânduri…

Rafturi-1sursa

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Frumuseţi, Pe gânduri, Picături, Trecător prin lume și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

