Ziua na-ţi-o… nală…


Ieri a fost ziua naţională a României, dar la cât de împrăştiaţi sunt românii (ah, când scriu împrăştiaţi, nu mă refer doar la răspândirea prin lume!), şi la ce ascultam pe la radio, în maşină, cred că putem să-i spunem deja „internaţională”.

Eu sunt un optimist din fire, chiar dacă nu prea am motive. Şi îmi place să râd. Pe unii îi deranjează. Pe mine nu mă deranjează că-i deranjează. Probabil că e singurul mod în care mai pot pune şi eu niscaiva kilograme pe ceea ce eu numesc… un tip „subţire” 😀

Aşa că, pentru că se spune că râsul e contagios, m-am gândit la câteva lucruri de ziua aceasta, mai precis, aseară târziu, după o duminică superbă din (aproape) toate punctele de vedere. Poate contagiez toată „Cetatea”, să vezi atunci tratament naţional! Şi… poate vă vor amuza. M-am jucat şi eu puţin la computer. Am luat imagini diverse de pe internet şi mi-am spus opinia despre câteva partide politice de pe meleagurile acestea numite „grădina Maicii Domnului” (vorba păstorului nostru, „cred că e cam ruşinată Maica Domnului de cum arată grădina ei”…).

Aşadar, să încercăm să zâmbim puţin.

Propunere siglă Partidul România dreaptă

romania dreapta
Propunere siglă Partidul Verde

partidul verde
Un partid care ştie ce vrea (ştim şi noi!): Partidul Conservator

partidul conservator
Cel mai senzaţional partid! Partidul poporului-lui-lui-lui Dan Diaconescu, zis OTV fără ţară

Partidul Dan Diaconescu
Propunere stemă drapel USL

sigla uslPrecizări: Cum imaginile sunt compilate din vasta sursă care este internetul, îmi cer iertare că n-am putut întocmi o listă cu locurile din care am preluat imaginile. În fond, şi asta e ceva… specific românesc, nu-i aşa?
Dar… am să revin cu noutăţi, dacă muza…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Mioritice, Simţul civic, Smile..., Zâmbet sau rictus? și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

