O sâmbătă muzicală românească… în absenţă


Când amintirile muzicale te năpădesc este greu să faci o selecţie prea riguroasă. Muzica pop-rock românească n-a fost deloc o muzică săracă. Şi totuşi…

Pentru că în zilele următoare mă voi bucura de noul meu statut de… bunic, şi un bunic nu se poate să nu aibă amintiri, am încercat o primă listă a unor piese care au marcat tinereţea mea muzicală (şi, bănuiesc că nu doar a mea…)

De remarcat că aproape toate piesele alese sunt din perioada anilor 70 şi 80! Nu e puţin lucru…

Dar… va urma!

Phoenix – Canarul (albumul „Anotimpuri”)

Post Scriptum – Dacă într-o zi  (albumul „Dacă într-o zi”)

Celelalte Cuvinte – Scrisori iubite (albumul „Celelalte Cuvinte I”)

Pro Musica – Şi dacă…

F.F.N. – La răscruce de vânt (albumul „Zece paşi”)

Experimental Q – Flori (albumul „Formaţii de muzică pop”)

Semnal M – Desculţ în iarbă (albumul „Planeta visurilor noastre”)

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

