Lenea… – din ciclul „Să mai şi râdem”


Când cauţi ceva anume pe internet ai „şansa” să descoperi tot felul de lucruri care, fie te amuză, fie te pun pe gânduri, fie te lasă indiferent.

Ei bine, în aceste zile în care lucrurile pe care trebuie să le fac până la „finalizarea practică” a noului meu statut de bunic „se prăvălesc” pur şi simplu pe capul meu, m-a ispitit amintirea unor zile în care îmi puteam permite să-mi las trupul să lenevească în timp ce spiritul îmi era copleşit de ceea ce mă înconjura

Şi am descoperit o imagine mai mult decât sugestivă şi, în opinia mea, foarte amuzantă, de a defini lenea! NU-mi amintesc unde anume am găsit-o. În minte mi-a rămas doar ideea. Pe care am încercat să o reproduc mai jos.

semnele lenei

Chiar aşa… Voi cum aţi defini lenea? 😀

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Întrebări întrebătoare, Dacă doriţi să revedeţi..., Mioritice, Picături, Simţul civic, Smile... și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Lenea… – din ciclul „Să mai şi râdem”

  1. szromulus zice:

    lenea?! – este o placere pe care ar trebui sa ne-o putem permite fiecare din noi 😀

    • marinelblaj zice:

      Nu ştiu, Romulus, dacă e chiar o plăcere, dar un somnifer pentru insomniaci tot e, dacă e să ne luăm după ce spune în Proverbe 19:15 „Lenea te cufundă într-un somn adânc…” 😀

  2. Cosmin zice:

    Circula tot pe internet o poza foarte sugestivă cu un mesaj pe măsură care zice așa: Noi, ăștia,leneșii mergem în rai, sau vine cineva după noi ?!, și nu pot să nu fac paralela cu o anumită gândire care propagă lenea printre creștinii – ” Suntem mântuiți, Domnul Isus a făcut totul pentru noi, noi nu mai avem nimic de făcut”. Nici nu ii de mirare să auzi întrebări precum cea de sus printre ei, cei drept în loc de „noi, ăștia leneșii ” vor zice ” noi creștinii „…..

    • marinelblaj zice:

      Cosmin, chiar dacă Romulus glumea, chiar că nu prea mai ai loc de creştinii leneşi care, culmea… se agită teribil ! 😉

      • Cosmin zice:

        Putem concluziona într-o definiție – Lenea este o plăcere pe care ar trebui sa ne-o putem permite fiecare din noi, dar doar cu condiția să nu cădem într-un somn adânc și astfel fără să vrem să-i agităm pe cei din jurul nostru…:-P

  3. marinelblaj zice:

    Prea complicat, Cosmin! Şi… mi-e… lene să-i dau de capăt! 😀

  4. szromulus zice:

    Glumeam, evident, in primul comentariu 🙂 . Lenea in fond are radacini foarte adanci si din nefericire, vizibile sunt doar aspectele de suprafata, car par totodata si funny 🙂 . Lenea este un subiect pe cat de hazliu la suprafata, pe atat de traumatizant la baza. Iesirea din capcana ei nu este chiar asa simpla cum pare. Se incadreaza intr-o clasa comuna cu subiectul „amanarii”, dpdv psihologic, in schimb are valente mult mai adanci. Ambele aspecte sunt periculoase, depinde de gradul in care au pus stapanire pe noi.

Lasă un răspuns

