O sâmbătă muzicală de septembrie…


E septembrie şi anotimpul pe care îl iubesc cel mai mult începe să-şi facă simţită prezenţa. Iubesc toamna. O iubesc pentru culorile ei şi pentru liniştea pe care o strecoară în suflet potecile părăsite…

Când eram tânăr şi locuiam în Sinaia, îmi plăcea să mă plimb pe drumul ce duce la castelul Peleş când începea toamna. Covorul de frunze sângerii îţi îngropa glezna şi-ţi creea senzaţia unui fur ce se strecoară spre castelul din poveste…
Era vremea când cântam câteva dintre piesele pe care le veţi asculta mai jos…
Una dintre ele îmi plăcea la acea vreme în mod deosebit: Song, sung blue…

Astăzi vom asculta NEIL DIAMOND. Evreul american, născut din părinţi imigranţi polonezi, în Coney Island, Brooklyn, în 1941. Despre biografia lui se pot citi mai multe AICI.

Unul dintre lucrurile care mi-au plăcut la Neil Diamond au fost versurile cântecelor sale, multe dintre ele controversate, precum cele de la „Dear Father” (tulburătoare piesă) sau „I am, I said”. Apoi, celebra „September morn”, scrisă împreună cu Gilbert Becaud…Ascultaţi-le şi vă veţi convinge…

Song, sung blue

Forever in bluejeans

 

Dear Father

 

I am, I said

 

Holly, holy

 

Hello again

 

September morn

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la O sâmbătă muzicală de septembrie…

  1. emil zice:

    chiar o voce de toamna…solitary man…cel mai mult imi plac alergarile de anduranta toamna prin paduri si dealuri prin roscatul acela incredibil si prin ceata matinala!!!

    • marinelblaj zice:

      De aia l-am ales pe Neil… e şi o chestie de „mood”. Oare nu de la ceaţă ţi se trag problemele, Emil? Întreb serios!

      • emil zice:

        nu are cum sa fie ceata pentru ca nu sunt astmatic…daca eram astmatic nu reuseam eu sa alerg 1 km in 3:55 sau un tempo run de 15 km pe teren variat cu un pace de 4:05! si tot asa…in fagaras singura problema era usturimea in piept si faptul ca rucsacul care altadata mi se parea acceptabil acum imi provoca dureri puternice in umeri desi picioarele duceau urcarea spre creasta….in fine, cred ca e vorba de imunitate…

      • marinelblaj zice:

        Neapărat să consulţi un doctor! Vine iarna şi…

      • emil zice:

        ….doctorul mi-a zis ca e imunitatea si ca la citi km alerg in antrenamente si competitii eu nu iau suficiente vitamine si minerale si astfel imunitatea e mereu solicitata….adevarul e ca am luat prea putine vitamine ptr cit efort fac zilnic…

  2. Carmen zice că iar ne-ai lovit! 🙂

  3. Şi pentru că ai pus tot ce era mai frumos cu Neil Diamond, mie nu mi-a mai rămas decît să vin cu un tip pe care-l ascult eu toamna. Îl pun, că ştiu că tu nu te superi şi merge cu Neil Diamond. 🙂

    http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_gc&ei=utf-8&ilc=12&type=900276&p=domMcLean

  4. Mirela zice:

    Multumesc,multumesc,multumesc!!!
    Toamna este si anotimpul meu preferat ,la fel si melodiile …………..inca odata multumesc !

Lasă un răspuns

