În sfârşit… ACASĂ!


S-a terminat şi tabăra din acest an! În sfârşit, am ajuns acasă! După o săptămână în care am „tăbărât” la Centrul „Mountain View” condus de fratele Nelu Vătran, din Haţeg, după aproape 1000 de kilometri parcurşi cu maşina… prin zonă, după vizitarea nenumăratelor locuri ce merită vizitate cu copiii în zonă… trebuie să-mi iau un concediu de odihnă! 😀
N-a fost uşor! Copii în jurul vârstei de 15 ani (+/-). Cred că am spus destul cu asta! 😀

Am vizitat mănăstirea Prislop, unde (nu) se odihnesc oasele lui Arsenie Boca, biserica Densuş , Castelul Corvinilor, cascada Lolaia, ruinele de la Sarmizegetusa, rezervaţia de zimbri, barajul Gura Apei, am urcat până la lacul Bucura (deşi intenţionam să urcăm până pe vârful Peleaga, dar ploaia…!) şi, făcând „joncţiunea” cu grupul de laudă şi închinarea al bisericii noastre (Golgota-Bujac, Arad) la Orăştie, am slujit în seara de tineret de sâmbătă a bisericii „Harul”, păstorită de fratele Gabi Viţionescu şi în cele două servicii de duminica (dimineaţa, botez cu şapte persoane!). Am plecat seara, pe la 21,30 din Orăştie, cu regretul că… tot ce e frumos şi plăcut durează puţin!

Până voi ajunge să vă povestesc detalii (sunt destule care merită povestite!), iată câteva imagini (cred eu) destul de sugestive!

Picture1 Picture2 Picture3 Picture4 Picture5 Picture6 Picture7 Picture8 Picture9 Picture10 Picture11 Picture12 Picture13 Picture14 Picture15 Picture16 Picture17 Picture18 Picture19 Picture20 Picture21 Picture22 Picture23 Picture24 Picture25 Picture26 Picture27 Picture28 Picture29 Picture30 Picture31 Picture32 Picture33 Picture34 Picture35 Picture36 Picture37 Picture38 Picture39 Picture40 Picture41Picture42

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Biserica, Frumuseţi și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la În sfârşit… ACASĂ!

  1. Ana zice:

    Marinel, imi place mult scrisul de pe poze 😀 doar ca la o poza trebuie sa intervin si sa fac o clarificare: „In varf de cascada. La un moment dat, fetele si Johnny s-au oprit din povestit si au inceput sa manance ultima ciocolata… si asa am putut auzi si zgomotul cascadei 😀 „

Lasă un răspuns

