Săptămâna unor altfel de patimi… :D


Ca în fiecare an, şi cam prin aceeaşi perioadă. tinerii pleacă în tabără. Şi eu cu ei…

Sper să fie la fel de bine ca şi în anii precedenţi.

Picture1

Anul acesta am „tăbărât” în Ţara Haţegului, pe capul fratelui Nelu Vătran :D. De data aceasta cu o altă categorie de vârstă, ceva mai tineri ca anul trecut şi, evident, oarecum mai greu de „gestionat”. Deh, vârsta „crizelor nebuloase”… De aceea şi făceam aluzie la un soi de patimi!

Dar, sper să ieşim bine cu toţii, mai ales că, între altele ne-am propus lucruri destul de mari: un traseu montan mai dificil (la ora aceasta se discută despre vârful Peleaga 2509 m), o vizită la mănăstirea Prislop, biserica Densuş etc.
Şi, ca o cireaşă pe un tort, sâmbătă ne vom reuni cu grupul de laudă al bisericii  la Orăştie, unde vom participa la o seară  amplă de tineret, organizată de biserica păstorită de fratele Gabi Viţionescu. Apoi, o dumincă întreagă de slujire în aceeaşi biserică, în cadrul unui serviciu de botez dimineaţa şi un serviciu special după amiaza.

Vom ajunge acasă probabil „superobosiţi”, vorba unuia dintre copii, dar, sper, cu sentimentul unor inedite impliniri pentru ei.

Voi încerca să apar cu noutăţi pe măsură ce ele se vor ivi…

Şi, în măsura în care timpul îmi va îngădui, şi… cu altele!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Frumuseţi, Trecător prin lume, Ştiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Săptămâna unor altfel de patimi… :D

  1. A.Dama zice:

    Ne bucuram cu cei ce se bucura, Marinel! Sa fie ingeri harnici de jur imprejurul vostru!

    • marinelblaj zice:

      Mulţumim, Adama! Am să încerc de data asta să privesc perioada asta prin alte lentile…
      Cât despre îngeri harnici… da, e nevoie. Azi noapte, băieţii, ca prima noapte, au găsit de cuviinţă să se dea în spectacol până pe la 2-3! Aşa că primii îngeri pe care i-am văzut au fost, dar cam negricioşi! 😉

  2. Prin munţii ăia nu sunt vipere, dragă Marinel?
    Nu mă refer la cele între ghilimele, ci la alea cu corn. 🙂

    • marinelblaj zice:

      Aşa este, Rasvan. Dar… îmi amintesc şi parafrazez catrenul acela dedicat lui Francois Villon
      Într-o zi… exces de zel
      Un şarpe l-a muscat pe Marinel.
      Ce credeţi că s-a-ntâmplat?
      Şarpele-i cel ce-a crăpat! 😀

      • L.I. zice:

        : ))))

      • Da, dar Villon se udase bine pe dinăuntru mai înainte şi tot timpul… şi am înţeles, de la ştiri, că pe voi vă udă pe dinafară. Ştiu eu dacă apa are efect la ispititoru’? În grădina Edenului n-a prea avut. 🙂

      • marinelblaj zice:

        Să recapitulăm (aşa e când pruncii îţi îngăduie doar câteva minute libere…). Ieri am urcat cu o grupă mai temerară şi mai antrenată până la lacul Bucura. Am vrut să „facem” vârful Peleaga, dar a început o ploaie ca „la munte” şi n-am ândrăznit să mă aventurez cu copii pe traseul acela dificil. A trebuit să ne intoarcem pe ploaia. Cand am ieşit dintre munţi, la şosea era uscat…
        Azi, după amiază, în penultima zi de stat aici (sâmbătă dimineaţa am plecat la Orăştie), a început ploaia şi la „sediul” din Haţeg, după ce am fost la Sarmizegetusa şi Densuş. Aşa că… nu tot ce spune la meteo e chiar aşa… Cât priveşte efectul apei asupra ispititorului, nu’ş ce să zic. Ieri am fost la Prislop şi după feţele celor de acolo nu s-ar zice că e chiar aşa… 😉 😀

Lasă un răspuns

