Funny şi cu dedicaţie specială


Aşa cum am mai spus, după postările şi comentariile pe marginea lor, urmează partea „aplicativ-explicativă”. Să nu mă invidiaţi… Acolo începe greul…
Vineri, dacă îmi aduc bine aminte, am avut o discuţie, telefonică de data aceasta. Plecând de la întrebarea şi răspunsurile primite, am ajuns, inevitabil, la altele. Între replicile schimbate a fost una care mi-a amintit un lucru amuzant. Veţi vedea mai la sfârşit…
Replica era: „Eu nu înţeleg ce e în mintea ei! Mă tot străduiesc, încerc să descâlcesc… degeaba!”. „Oho!” am gândit. „N-o să fii nici primul, nici ultimul care îţi pui întrebarea aceasta!”
L-am întrebat direct, cam la fel de direct ca într-un meci de kick-boxing: „Dar ce-i în mintea ta ştii cu claritate? Imaginează-ţi că ai vrea să vezi detaliile picioarelor unui ţânţar cu nişte ochelari, şi nepotriviţi, şi cu lentilele aburite! Vrei să-ţi spun la ce rezultat să te aştepţi? Rămâi în minte doar cu bâzâitul…”
I-am promis că îi voi trimite prin e-mail o imagine, ca să-i răspund şi altfel. Puţin mai amuzant, ca să nu ne încrâncenăm… neproductiv în discuţiile noastre.
Nu sunt un misogin. Dar imaginea aceasta m-a amuzat teribil. Nu mai ştiu când şi unde am găsit-o, dar ştiu că am păstrat-o într-un folder intitulat „funny things”. Sper să se amuze şi să o ia în serios doar atât cât trebuie.
La fel ca voi, concetăţenii mei din „Cetatea de piatră”! 😀
În fond, un zâmbet la început de săptămână nu strică…

Să înţelegem femeia – volumul 1

Understanding women

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebările tinerilor, Smile.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Funny şi cu dedicaţie specială

  1. …….funny tare de tot poza………….asteptam cu nerabdare si celalalte volume……2, 3, 4, 5……etc…..!!!!!

    • marinelblaj zice:

      Dănuţ, bine ai venit in Cetatea de piatră! Mă bucur că te-am făcut să zâmbeşti. Cum spuneam, prinde bine la început de săptămână…
      Cât despre volumele următoare… se lucrează, se lucrează… 😀

    • Strong Independent Woman zice:

      Harley, ai citit macar volumul 1?
      Pana nu aplicati tot ce contine nici sa nu va ganditi sa primiti restul volumelor.

  2. Cosmin zice:

    În popor se zice că mănânci un sac de sare și tot nu cunoști îndeajuns pe cel(cea) de lângă tine. După ce am văzut imaginea asta, se pare că am de ales în a avea piatră la rinichi sau a purta ochelari toată viata… :))

  3. A.Dama zice:

    Pentru mine nu-i suficient – pentru a ajunge înțeleasă – un singur volum de mărimea asta! Prin urmare, mizez că se vor speria doritorii și vor abandona demersul chiar din fașă. 😀

  4. AH! Mi-ai tipărit răspunsul la întrebarea a doua? 🙂

  5. Strong Independent Woman zice:

    Totusi, nu ar fi mai simplu daca ati incepe, toti reprezentantii genului masculin de pe-aici, sa nu mai pierdeti timpul pe net cautand ce e in capul unei femei ci incercand sa intelegeti ce ar trebui sa fie in capetele voastre? Ca sigur ar fi mai eficient folosit timpul decat stand pe margine si facand poante malitioase.
    In plus, daca nu intelegeti… cine va pune sa va insurati? N-aveti decat sa locuiti singuri si sa umblati in izmene toata ziua.
    Ei, comedie!

  6. szromulus zice:

    Marinel draga, banuiam eu ca trebuie sa fie o zi de 13 daca ai publicat un astfel de articol, dar vad ca desi nu e 13(dupa calendar) faptic ti-ai taiat singur craca de sub picioare 😀 . Vorba aceea daca ti-a trebuit, ti-ai capatat-o 🙂

    • marinelblaj zice:

      Ei, Romulus, şi tu! Auzi… tăiat craca de sub picioare… Am încercat şi eu… sculptură în lemn! 😀

      • szromulus zice:

        Barbatii sunt left brained, iar femeile right brained, citisem in legatura cu asta niste articole care aratau ca the right brain este o sursa importanta de inteligenta, ofera o viziune complet diferita a realitatii asa cum o percepem noi barbatii. Autorii concluzionau ca informatia provenita pe acest canal are nevoie sa fie organizata, interpretata si corect canalizata pentru a fi o sursa foarte utila. Practic oricine isi poate dezvolta cele doua emisfere si doar un grad relativ egal de dezvoltare duce spre un nivel ridicat de inteligenta. Exista chiar exercitii care sunt menite sa echilibreze cele doua emisfere cerebrale si necesita multa perseverenta.

        Problema este ca daca barbatii si-ar dezvolta si emisfera dreapta ar devenii foarte inteligenti, iar daca femeile si-ar dezvolta emisfera stanga ar ajunge sa se inteleaga si ele pe ele si sa iasa din confuzia bombardamentului foarte mare de impulsuri/secunda, astfel la semafor nu si-ar petrece timpul aranjandu-si fardul in oglinda, ci ar fi atente la trafic 😀

      • L.I. zice:

        : ))))

      • marinelblaj zice:

        Ştii care e problema cu studiile astea, Romulus? Că dacă studiile au fost făcute de bărbaţi, ei, nefiind „right-brained”, nu ne pot dau un studiu pe care să contăm… Iar dacă sunt făcute de femeile „left-brained” vor fi studii care arată o viziune diferită a realităţii… Nicicum nu-i bine… 😀

Lasă un răspuns

