Râsu’ plânsu’


Câteodată Facebook-ul este amuzant. Câteodată…

Nu m-am putut abţine să postez două imagini. Prima e, dacă nu de râs, măcar de… zâmbit (cel puţin pentru mine :D)

seniors

A doua… De plâns. Sau măcar de… gândit!
Ce bun ar fi un afiş ca acesta cam din 100 în 100 de metri pe şoselele patriei! În româneşte, evident!

common senseFotografii adăugate, luate în Florida, ca exemplu de ce „sunt în stare” persoanele în vârstă, în SUA. Ambele persoane fotografiate aveau bine peste 70 de ani (mi-au fost vecini cât am stat acolo. Cel cu „avionul” este irlandez de origine :D)

O masinuta scumpa rau!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Mioritice, Simţul civic, Smile..., Zâmbet sau rictus?. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Râsu’ plânsu’

  1. szromulus zice:

    In UK au anuntat pe un post de radio ca o doamna in varsta de 90 de ani a declarat ca pentru ea condusul a devenit mai dificil si considera ca va alege alte mijloace de transport 🙂 . Am vazut nu de putine ori persoane in varsta(bine) conducand masini destul de fancy si cu o tenacitate foarte buna 🙂 . De ras, de ras, dar in alta parte nu e ca la noi 😀 .

    • marinelblaj zice:

      Nicăieri nu e ca la noi, Romulus!
      Apropo, în Florida cred că media de vîrstă a conducătorilor auto e mult peste 50 de ani! Şi dacă ai vedea ce „maşini” conduc! Am adăugat în postare două fotografii luate chiar de mine, ca să te minunezi şi tu (nu ştiu cum şi dacă se poate adăuga o fotografie din computer într-un comentariu 😦 )

    • szromulus zice:

      Vad ca ai spus tu ceea ce vroiam sa zic 🙂 . Credeam ca e prea putin credibila realitatea altor tari ca sa intru mai adanc.(oricum de cate ori am intrat in discutii cu fosti colegi, prieteni din tara sa le spun cum e realitatea/salariile acolo am fost ridiculizat). In Londra am vazut exact ceea ce spui, masini extrem de fancy conduse de persoane de varste mijlocii (cum zic ei), adica de 50 de ani 😀 .

      • gh80iulian zice:

        la fel si in italia;aici esti mijlociu si la 60-ceea ce e foarte fain(e una din chestiile pe care o sa le copii)

      • marinelblaj zice:

        Deci, mai am „ceva” până să fiu „mijlociu” 😀

      • szromulus zice:

        E excelenta paradigma, practic gandirea unui om atinge un nivel de maturitate bun in jurul varstei de 45-50 de ani. Da stiu cum e cu italienii, am locuit o vreme la marginea Bolognei, aveam colegi de birou in forma exceptionala la 50 de ani. Conteaza mentalitatea generala din tara, la noi in multe domenii de activitate 35+ deja reprezinta o varsta critica de angajare.

  2. L.I. zice:

    : )))) e tare bunicuta.

Lasă un răspuns

