NOCTURNĂ (fără Chopin)


În vreme ce unii gândesc „la scară mare”, eu mă pierd mai mereu în „mărunţişuri”… Of…

DIY-Mosquito-Killing-Device-_2

În logica mea nu pot exista decât două variante: ori ţânţarul a apărut dintr-un accident, după ce s-a încheiat Creaţia, ori el n-a fost creat aşa cum e acum şi e una dintre creaturile care n-au putut ceda ispitirii Diavolului, devenind altceva decât ce s-a intenţionat. Cum nu cred în evoluţionism şi implicit în accidente fără noimă în natură, înclin să dau crezare celei de-a doua variante. De altfel, şi comportamentul acestei bestii, care este absolut diavolesc, înclină balanţa spre varianta asta.

Ni se spune că „toate erau bune” după ce s-a încheiat Creaţia, aşa că…

Este clar, ţânţarul este o creatură pervertită. Şi perversă…

Am plase împotriva lor la toate geamurile. Degeaba. Sunt absolut convins că ele sunt create ca să nu lase să iasă ţânţarii din casă, şi nicidecum să nu-i lase să intre. E logic. Afară, ţânţarii sunt flămânzi. Au talie subţire. Şi, oricât de mici ar fi găurile plasei, reuşesc să se strecoare. Dar, după ce se ospătează noaptea (iată cine suge cu adevărat sângele poporului!), e normal că evadările sunt mai grele.

De ce e pervers ţânţarul? Nu ştiu. Ştiu doar că e malefic obiceiul de a te lăsa întâi să adormi, pentru ca abia apoi să te atace! Şi n-o face oricum… Mai întâi trece pe la urechea ta şi ţipă cât poate: „Deşteptarea! Hai să ne jucăm de-a v-aţi ascunselea!” După care, în timp ce tu dai caraghios din mâini, încercând să-l alungi din zona capului, el e undeva pe gleznă, unde suge de zor…

Tragic e că nu mai merge nici cu soluţii chimice. Într-una dintre serile trecute mi s-a părut că am auzit doi ţânţari discutând. „Băi, zgârcitul ăsta n-a mai dat şi el un ştampăl de Geraniol sau Citronellol de vreo două zile! Păi, ce crede el, poţi munci la forări aşa,… pe sec?”

M-a enervat întotdeauna să aud spunându-mi-se „eşti un dulce!”. Ştiu asta. Tragic de bine. Şi am şi martori. Evident, ţânţarii. Probabil am sângele cel mai gustos dintre toţi cei din jur. M-am convins nu o dată că dacă există un ţânţar pe o rază de un kilometru, ăla sigur îmi localizează instantaneu coordonatele. Şi, se pare că beneficiază nu doar de radare ultraperformante, ci şi de tehnologia „stealth”…

Dar mă gândesc cu recunoştinţă la faptul că vampirii sunt doar legende. Altfel, vă daţi seama ce loc de pelerinaj turistic ar fi apartamentul meu?

Şi m-a enervat expresia aceea… „să faci din ţânţar armăsar”! Mi-e şi groază să mă gândesc că ar fi fizic posibil. Vă puteţi imagina ce ar răsuna ţara asta de tropăituri?

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Disperări, Mioritice, Smile.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la NOCTURNĂ (fără Chopin)

  1. L.I. zice:

    : )))) si eu sunt cam dulce. : )) dar folosesc chestiile de pe piata anti tantari. si cam functioneaza.

  2. A.Dama zice:

    Țânțarii nu erau în Eden. După izgonirea din grădină, s-au întâmplat tot felul de mutații. Și leul a ajuns să mănânce oameni, în loc să pască iarbă. 🙂
    În altă ordine de idei, la noi sunt mai grași țânțarii. Nu trec prin plasă. 😀

    • marinelblaj zice:

      Păi asta zic şi eu. Dar din ce s-o fi… mutat pervertitul şi perversul ăsta? 😀
      Normal că la voi e mai gras, că a mâncat din belşug la noi! 😀

      • A.Dama zice:

        Din furnică? I-o crescut aripi și o-nceput să nu-i mai placă cerealele?
        Ei, nah! Sunt și-aici din ăia flămânzi, da’ io mă fug din calea lor. Și nu reușesc să se țină după mine. 😉

      • marinelblaj zice:

        Păi, şi „io mă fug”, dar degeaba! Ei zboară şi eu nu „mă pot zbura”! Încă… 😀

      • L.I. zice:

        : )))) deci produsele raid, spre exemplu, ar trebui sa i ameteasca si deci sa ti deie pace ei. baga de alea 2 in priza si tine le nonstop. ar trebui sa functioneste.
        eu acilea unde sunt nu iasta pepe da tantar. pana acum. bat in lemn. : ))

      • marinelblaj zice:

        Păi, aia e, că doar îi ameţeşte! Şi când e „omu’ ameţit”…
        Foarte interesant a fost să constat că atunci când am stat vreme destulă în Florida, care e aproape jumătate numai lacuri şi mlaştini, n-am văzut sau auzit nicunul! Dar am aflat că îi şi costă o grămadă de bani pe cei ce se ocupă de asta!

  3. szromulus zice:

    Am tantari care au studiat fizica la universitate 😀 . Stau pe tocul usii exterioare si stiu ca curentul de aer ce se formeaza cand deschid usa ii trage automat inauntru, deci tot ce au de facut e sa astepte linistiti pe tocul usii. Apropos am inteles ca is dotati cu iPhone Mosquito si au Google Maps instalat, asa ca e usor de localizat zonele pe unde se pot infiltra. Cred ca fac bine la cei cu predispozitii spre diabet (extrag dulceata din sangele poporului) 😀 . Cunosc fenomenul „dacă există un ţânţar pe o rază de un kilometru, ăla sigur îmi localizează instantaneu coordonatele” – ma simt si eu un favorit pe lista lor si am si muzica free fara sa platesc licenta 🙂

    • marinelblaj zice:

      Absolut! Ştiu mai multe decât noi! Mi-e groază să mă gândesc ce ar fi fost dacă s-ar fi tras din elefanţi, nu din furnici, cum „presupune” Adama! 😀 De unde atâta sânge?
      Aia-i muzică? Poate „manele naturiste”! 😀

      • szromulus zice:

        E la fel ca si cu arta abstracta. Cele mai oribile „opere de arta” sunt create de cei mai mari artisti, totusi intrebarea este de ce acele realizari sfideaza simtul comun al omului de rand? Raspunsul „geniilor” sustine ca arta abstracta trebuie inteleasa prima data pentru a putea fi apreciata mai apoi. (asta e si o explicatie buna la ceea ce tehnoredactezi) La fel si cu zumzaitul de tantari, este o muzica abstracta greu de inteles, dar odata ce intelegi meaningul din spate poti aprecia opera 😀 .

      • marinelblaj zice:

        Romulus dragă, greu, foarte greu de aplicat teoria asta la ceea ce tehnoredactez eu! oricâtă bunăvoinţă aş avea! 😀

  4. Cosmin zice:

    Nu ii de gluma cu țânțarii. Ei au fost declarați ” inamicii ” nr. 1 ai prietenei mele. Nici nu știu cum să o scap de ei (ce viitor soț bun pot fi , când nu o pot apăra nici de țânțari…), ba mai mult, a fost o perioada când la întrebarea banala, ce faci ? primeam un răspuns de genul – iară m-au mușcat țânțari !!!. Eu rezolv ușor problema, am la 3 metri de pat un tub de K600 de la Sano ( produse din Israel ) tot curăță. Și totuși este îngăduit de Dumnezeu, că dacă nu era, nu trecea de potop, cei drept poate a stat o pereche pe tocul ușii de la corabia lui Noe 😛

    • marinelblaj zice:

      Deci… ai o prietenă (viitoare soţie) dulce! Bucură-te!
      Vezi? Putea da şi Noe cu K600 pe tocul uşii şi n-am mai fi avut probleme acum! Dar… nu-i port pică! 😀

Lasă un răspuns

