Din (şi cu) toată inima


„Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită” (2 Corinteni 12:9).

 

Când în mintea noastră se nasc gânduri de genul „am reuşit să trec prin asta, deşi mi-a fost tare greu” sau „trebuie să-l iert, deşi îmi e aproape imposibil”, ori „nu mai pot” sau „îmi este cumplit de greu”, atunci cu siguranţă avem o mare problemă!

Căci atunci când puterea oferită este „desăvârşită”, adică harul revărsat este deplin, cu siguranţă că vasul în care acesta este turnat are… ceva fisuri! De care n-ar trebui să ne simţim doar vinovaţi, ci de care ar trebui să ne şi ocupăm! Uneori, aceste „fisuri” nu sunt decât gândurile de deznădejde pe care le-a strecurat în vas cel ce se ocupă doar de acest gen de „otrăviri”.

Prin gura lui Ieremia, Dumnezeu ne spune: „Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace, şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde”. E frumos! Dar insuficient dacă nu luăm în considerare şi continuarea: „Mă veţi ruga, şi vă voi asculta. Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Disperări, Jurnal de luptă şi... de pace, Pe gânduri, Picături, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Din (şi cu) toată inima

  1. Cosmin zice:

    Îmi amintesc și acum, cum în urmă cu 2 ani, colindam coclaurile județului iar în Săvârșin ne-a așteptat un grup de tineri care trebuia să ne ajute cu ceva. Pe atunci începusem să înțeleg dorințele și chemarea lui Dumnezeu. Unul dintre băieți avea vizibile probleme mintale, iar cum ii omul, fiecare îl lua în derâdere. Iritat de gândirea lor și de modul de comportare am ales să fac echipă cu băiatul acesta în sarcinile ce le aveam de făcut. Noi am terminat mai repede, ne-am așezat în fața unei biserici și așteptam să termine și ceilalți. Mă frământam gândindu-mă la cum este luat cel slab în derâdere de cei mai „tari”. Fără să zic nimic, băiatu gângâint mi-a zis, „Anul acesta fac botezul cu Domnul”. Când am auzit ce a zis, pe moment m-am blocat, l-am întrebat dacă îi sigur de treaba asta, băiatul în slăbiciunea lui era foarte hotărât, iar pentru el harul chemări lui Dumnezeu i-a fost deajuns. Din amărăciune am ajuns prin această simplă mărturie să fiu zidit, încurajat de modul în care Dumnezeu lucrează. Mereu când citesc versetul din corinteni, îmi aduc aminte de această întâmplare, iar acum am găsit cale să o împărtășesc și cu voi. Slăvit fie Dumnezeu pentru modul în care a găsit de cuviință să lucreze în noi, pentru noi și prin noi !

  2. A.Dama zice:

    Suntem mai dispuși să ni se facă totul, să primim totul (de-a gata, dacă se poate), decât să ne punem pe tavă toată inima înaintea Lui. E o socoteală logică, în fond. Ca să împlinim Litera, ar trebui să sărim peste trambulina logicii, fără să știm mai dinainte cum va fi aterizarea.

Lasă un răspuns

