Sâmbăta, muzica şi… butoiul cu melancolie


Sunt un melancolic. În fond… nimeni nu-i perfect. Nu ştiu dacă am mai spus asta, dar dacă mi-ar lua cineva muzica trecutului ar fi ca şi cum m-ar trimite în mijlocul Saharei.

Mi-am propus încă de când am deschis acest blog să păstrez sâmbetele pentru a nu lăsa să moară nici în memoria mea, şi nici în a altora, muzica vremurilor în care ea însemna mult mai puţin o afacere şi mult mai mult muzică.

Mă gândesc în fiecare sâmbătă dimineaţa ce piese să aleg. Şi azi mi-am impus un soi de „quiz” limitat la 30 de secunde. Am deschis un document Word şi mi-am spus: „scrie repede piesele din vremea tinereţii, pe care ţi le aminteşti cu cea mai mare plăcere”.

Şi iată ce a rezultat (când mă gândesc că lipsesc o grămadă… Cât de mult contează… „mood-ul” de moment!). Interesant cum, recitind lista şi ascultând piesele, mi-am amintit şi motivele pentru care ele au rămas aşa de „înfipte” îm memoria mea (dar asta e ceva personal… ;D):

Cream – White room

Procol Harum  – A Whiter Shade Of Pale

Simon And Garfunkel – Sound of Silence

The Bee Gees – Words


Stairway to heaven – Led Zeppelin

Angie – Rolling Stones


Deep PurpleWhen a blind man cries

Eric Clapton – Tears In Heaven

Chicago – Hard to Say I’m Sorry

Sting – Shape of My Heart

Pink Floyd – Wish you were here

 

 

 

 

 

 

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Muzichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

