Când ne dăm drept ceea ce nu suntem…


Mi-am făcut de cap zilele acestea cu articolele din categoria „spiritul civic”. Şi am rămas cu un gust amar…
O imagine întâlnită pe internet mi-a oferit ideea ieşirii din această stare cu un zâmbet. E drept, cam strâmb, dar… zâmbet. Că aşa suntem noi, românii, râdem şi când e de plâns…

România tinde să se prezinte tot mai mult drept ceea ce nu este! Sau să arate ceea ce nu există! Politicienii noştri vor să pară ceea ce nu sunt, adică… politicieni democraţi. La Bruxelles, nişte persoane se străduiesc să arate, la fel, o imagine falsă, în baza informaţiilor false (vezi milioanele de voturi furate!!!), preşedintele vrea să pară preşedinte, deşi nu prea a arătat a fi niciodată, Ponta vrea să pară social-democrat, Antonescu vrea să pară liberal, dar bagă pumnul în gură celor care gândesc altfel, Antena 3 vrea să pară apărătoarea justiţiei în timp ce calcă justiţia, RTV vrea să pară televiziune democrată în timp ce de câteva zile bune stă cu dinţii agăţată de beregata concurenţei pentru o banală bătălie pe fond de rating… şi exemplele pot continua la nesfârşit.

De fapt, lucrurile arată în România cam la fel ca în fotografia de mai jos:

cand ne dam ce nu suntem

(Sursa foto)

Nu vi se pare?

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Disperări, Mioritice, Politichie, Simţul civic, Zâmbet sau rictus?. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Când ne dăm drept ceea ce nu suntem…

  1. L.I. zice:

    : )))) ce tare-i poza!

  2. szromulus zice:

    ce maini finute are Rowan Atkinson si degete date cu oja 😀

  3. Cosmin zice:

    Szromulus – m-am uitat la detaliul remarcat de tine, ….. am inceput iara sa am alergie… :))

  4. A.Dama zice:

    Și totuși… undeva trebuie să se pit(easc)ă binecuvântarea peste cei mari și cei din jurul nostru. Indiferent de aparențe…
    Îmi amintesc că, pe când eram la Urgențe, sora mea era teribil de enervată de faptul că medicii nu luau o decizie în privința mea. De la 9 p.m. până la 2 a.m. a durat povestea. Însă asistenta șefă, care e din familie, a întrebat-o: „Tu te miri că așa greu se mișcă lucrurile. Dar când te-ai rugat ultima dată pentru sistemul medical din România?”
    E bine să mai zâmbim. E bine și să ne facem partea. 🙂

  5. marinelblaj zice:

    Da, citând-o pe Adama, „e bine să mai zâmbim”. Dar să nu uităm nici „să ne facem treaba”! Eu mă bucur că am reuşit să vă fac să zâmbiţi. Vedeţi cum faceţi cu partea a doua! 😀

Lasă un răspuns

