O altfel de sâmbătă muzicală…


Evident, în aceste zile de „arest la domiciliu”, ascult multă muzică. Mă năpădesc amintiri, ascult ca să-mi „îndulcesc” minutele, îmi cern gândurile şi îmi pregătesc sufletul pentru clipele în care sunt doar cu Domnul.

Poate că va părea ciudată alăturarea aceasta de piese muzicale. Ele reflectă însă, cât se poate de onest, navigarea pe „apele unei singurătăţi mereu negociate”…

Am vrut, totuşi, să închei cu o piesă care, dincolo şi peste toate amintirile muzicale ale acestor zile, m-a obsedat. Nu ştiu câţi o cunosc, de aceea a fost şi singura căreia i-am adăugat versurile…

Cream – White room

 Beach Boys – In my room

Bee Gees – Lonely days

 Police – Message in a bottle

 Pink Floyd – Nobody home

 DAR…

The Dunaway’s –  I Just Came To Talk With You Lord (Dottie Rambo)

I didn’t come here to ask You for anything
I just came to talk with you Lord
You’ve answered a million prayers or more
That I forgot to thank You for
I just came to talk with You Lord

Maybe tomorrow there’ll be trouble and sorrow
And a thousand teardrops may fall
But until I face tomorrows task
I have no special favour to ask
I just came to talk with you Lord

How many times Lord
Have troubles brought me down to my knees
But I just came to talk with you Lord
I have no selfish motive in mind
Just want to thank you for all the other times
I just came to talk with you Lord

Maybe tomorrow there’ll be trouble and sorrow
And a thousand teardrops may fall
But until I face tomorrows task
I have no special favour to ask
I just came to talk with you Lord
I just came to talk with you Lord

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Muzichie, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O altfel de sâmbătă muzicală…

  1. emil zice:

    …de ce arest la domiciliu?
    foarte nimerite piesele.
    iti dau o veste buna: a iesit la tirgul de carte bookfest cartea mea „un boxer cu pumnii fragili”, la editura charmides. si arata foarte fain. s-au vindut in jur de 12 ex. pina si directorul editurii era uimit. am avut lansarea in avanpremiera relansarii celebrei carti de poezie a lui ion muresan „cartea de iarna”. am beneficiat astfel de un public de aprox 30-40 pers. asadar trimite-mi pe mail adresa ta de posta.

    • marinelblaj zice:

      Emil dragă, am scris aici de ce „arest la domiciliu”. Nici nu ştii ce bucurie mi-ai făcut cu vestea bună pe care mi-ai dat-o! Ştiu că este un lucru pe care l-ai aşteptat mult, pe care l-ai dorit şi mai mult şi care, sunt convins, îţi va crea un sentiment de împlinire, mai ales în vremurile acestea în care ştiu că suferi atât de mult pentru neîmplinirile din jur!
      Am să-ţi scriu un e-mail…
      Fii binecuvântat!

Lasă un răspuns

