Aşa cum sunt, la Tine vin…


„Ai milă de mine, Dumnezeule, în bunătatea Ta!
După îndurarea Ta cea mare, şterge fărădelegile mele!
Spală-mă cu desăvârşire de nelegiuirea mea
şi curăţă-mă de păcatul meu!
Căci îmi cunosc bine fărădelegile,
şi păcatul meu stă necurmat înaintea mea.
Împotriva Ta, numai împotriva Ta, am păcătuit
şi am făcut ce este rău înaintea Ta;
aşa că vei fi drept în hotărârea Ta
şi fără vină în judecata Ta…”

Aşa cum sunt la Tine vin,
Putere n-am, Tu-mi fii sprijin,
Mă spală-n sângele-Ţi divin;
O, Mielule, eu vin, eu vin !

De îndoieli sunt apăsat,
De ispitiri împresurat,
Slăbit de valuri mult purtat,
O, Mielule, eu vin, eu vin !

Aşa cum sunt de rătăcit,
La Tine vin să fiu scutit,
Să fiu bogat şi fericit.
O, Mielule, eu vin, eu vin !

Aşa cum sunt, Tu mă primeşti !
Păcatul nici nu-mi aminteşti;
Crezând Ţie, mă mântuiesc.
O, Mielule, eu vin, eu vin !

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Frumuseţi, Muzichie, Odăiţa rugăciunii, Poeme, Trecător prin lume, Zidul plângerii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

