Mare putere are rugăciunea (3)


Cum scriam aici, buna noastră soră şi prietenă (ce frumos să poţi numi soră şi prietenă pe cineva pe care nu l-ai văzut niciodată faţă în faţă – nu e minunată Împărăţia?) se află de câteva zile în spital. Am reuşit, în pofida distanţei, să ţinem legătura.

Luni, 22 aprilie, ea va fi supusă unei intervenţii chirurgicale delicate. Vă îndemn, dragi cetăţeni ai „Cetăţii de piatră” şi vizitatori ai ei, să ne rugăm pentru ea, pentru chirurgii care vor efectua intervenţia şi mai ales pentru prezenţa Domnului înainte, în timpul şi după intervenţie.

Am convenit cu A.Dama să nu scriu prea multe… De detalii, sunt convins, se va ocupa Domnul… Noi suntem chemaţi să ne rugăm! Să mijlocim la tronul de har!

Îi scriam în ultimul e-mail trimis următoarele:

„…fii tare şi încrezătoare! Domnul ESTE acolo, cu tine! Şi, prin rugăciuni, şi noi! Gândeşte-te că, atunci când vei fi pe masa de operaţie, Domnul te va ţine de o mână, şi noi, toţi ceilalţi, de mâna cealaltă! Nu ca să te ţinem acolo, ci ca să te ajutăm să te ridici şi să străluceşti iar, după ce se va fi sfârşit operaţia!”

Abia aştept să spun, „bine ai revenit, A.Dama” şi să citesc următoarea postare pe blogul tău!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Jurnal de luptă şi... de pace, Odăiţa rugăciunii, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Mare putere are rugăciunea (3)

  1. cella zice:

    Cred ca trebuie sa incepem pregatirile pentru petrecerea de „Bine ai revenit”, nu?

  2. marinelblaj zice:

    Ce-mi place când întâlnesc oameni care nu şi-au pierdut optimismul!! Eu am început pregătirile…
    Va fi bine! 🙂

  3. A.Dama zice:

    Eu va multumesc inimos, ca asa mi-am facut refrenul in ultima vreme. E indicat, de vreme ce inima mi-e intreaga. 🙂
    Acu’, daca tot veni si magarul la petrecere, e si mai frumos. Mi-am amintit versurile lui Samuil Mitra, care ziceau:
    „paseste! toata turma e pentru jertfa… si magarul…
    paseste!”
    Mai ramane sa vedem ce se intampla cu cainii ciobanesti. 😀

  4. Cosmin zice:

    în “Cetatea de piatra”, în căldura ei,
    Inimile se deschid, fără să vrei.
    Că Duhul , îndeamnă la rugăciune,
    Vestește că Domnul va face-o minune!

    Sfânt , Sfânt, Sfânt este Domnul Dumnezeul nostru. Amin !

  5. Mirela zice:

    Fii tare A.Dama ,sunt alaturea de tine in rugaciune.Cred ca Domnul te va izbavi.
    Fii binecuvantata!

Lasă un răspuns

