Sâmbătă din nou, amintiri şi… „days of future passed”


Încercând să mă gândesc la ce anume voi alege pentru a ilustra muzical această sâmbătă, după o perioadă frământată (care nu s-a sfârşit încă…), cu mintea prinsă încă în trecut, dar cu ochii aţintiţi spre viitor, mi-am amintit titlul unui album al trupei Moody Blues: „Days of future passed”. Am căutat acest album care datează din 1967 (!!!) şi am găsit o ediţie de lux 2006. Am stat şi am ascultat, m-am (re)minunat de complexitatea lor creativă, m-am revoltat, gândindu-mă la (prea) multele subproducţii muzicale contemporane şi m-am întristat gândindu-mă câţi artişti valoroşi se pierd într-o lume care apreciază mai mult performanţa şi mai puţin creaţia…

M-aş bucura să aveţi răbdarea de a asculta întreg albumul. Vă asigur că merită. Este primul album de studio al trupei, cel care avea să lanseze nu doar celebra piesă „Night In White Satin”, ci şi o concepţie muzicală ce urma să constituie un adevărat reper pentru alte trupe viitoare.

Pentru cei interesaţi de mai multe detalii privind trupa şi muzica lor, iată un link: http://www.moodybluestoday.com/index.cfm/pk/content/pid/400328

Să aveţi în „Cetate” şi în afara ei o sâmbătă liniştită şi o duminică binecuvântată!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

