O altfel de sâmbătă, şi totuşi… muzică


Am fost plecat zilele acestea la o înmormântare, într-o altă localitate destul de îndepărtată… Un eveniment tragic prin implicaţiile spirituale lăsate în urmă. Unul dintre ogoarele în care, alături de alţii, m-am străduit să pun o sămânţă bună ani de zile. Nu ştiu ce va fi mai departe. Dar ştiu Cine se îngrijeşte mai departe. Şi aceasta e, poate, destul…
Totuşi, întors acasă şi încă tulburat de lucrurile văzute acolo, m-am gândit la această sâmbătă şi la „obligaţia” pe care mi-am asumat-o de a face aceste incursiuni în muzică…
Pe drumul de întoarcere, câteva melodii „mi-au ocupat” mintea. Ştiu, nu sunt în directă legătură cu evenimentul. Sau… sunt?

God only knows – Beach Boys (1966)

In my dreams – REO Speedwagon (1987)

Lucio Battisti – La Collina Dei Ciliegi (1973)

şi …

Dust in the Wind – Kansas (1977)

 

 

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Întrebări întrebătoare, Muzichie, Pe gânduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O altfel de sâmbătă, şi totuşi… muzică

  1. emanuel zice:

    o selectie faina, puternic meditativa. ma gindeam si la tears in heaven sau chiar my father’s eyes de eric clapton ca tot il ascult acum!!!

Lasă un răspuns

