Nu mă pot abţine…


Nu mă pot abţine… Aşa ceva trebuie postat. Nu pentru că este vorba despre umor, ci pentru că am ajuns să cred că la români diferenţa dintre UMOR şi OMOR (în sens de sinucidere) nu este doar… o literă!

Mulţumesc bunei mele prietene, care mi-a trimis imaginea!

604012_566017900082100_1946768436_n

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Disperări, Smile..., Zâmbet sau rictus?. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Nu mă pot abţine…

  1. szromulus zice:

    „Bogat in substante nutritive, spanacul ofera aproape jumatate din necesarul zilnic de vitamina A, doar prin consumul unei cesti.
    In plus, spanacul ofera 14% din necesarul zilnic de vitamina C, pentru o stare optima de sanatate. Prin consumul de spanac, o persoana poate acumula si fier, calciu, acid folic, vitamina K si fibre.”

    in aceiasi nota de umor – putem spune ca spanacul este bun, ar trebui sa consumam mai mult 😀

    • marinelblaj zice:

      În aceeaşi notă de umor (amar), tare mă tem că, dacă vom continua să mergem, ca ţară, în direcţia asta, o să ajungem să nu mai putem fi nici măcar vegetarieni, ci să trecem direct la statutul de… rumegătoare. Aşa că spanacul poate fi un început! 😀

    • Stiati ca pentru digerarea spanacului organismul consuma mai multa energie decit obtine din el? Asa ca, numai cu spanac, fara alte alimente mai consistente se ajunge la… moarte. Cu tot cu fier si vitamine! 😦

      • marinelblaj zice:

        În primul rând, bine ai venit în „Cetatea de piatră”, Mircea!
        Apoi… nu ştiam! Să fi avut în acest caz o premoniţie când am scris că spanacul poate fi un început? Respectiv, începutul… sfârşitului? ;(

  2. Strong Independent Woman zice:

    Pffff!… Ma pun pe mancat spanac. Poate slabesc. :)))

Lasă un răspuns

