Ultima zi, prima zi…


Mai sunt doar câteva ore până ce, prin mila Domnului, vom trece într-un nou an…

Mi-am dorit să vă urez tuturor celor care sunteţi cetăţeni ai „Cetăţii de piatră”, precum şi tuturor celor care doar aţi trecut sau veţi trece să o vizitaţi, ceva care să conteze. Şi cum într-o lume în care sunt tot mai puţine lucrurile care contează (altfel cum am putea explica indiferenţa care creşte alarmant peste tot, în ciuda aparentului interes faţă de orice?), am convingerea că există un singur lucru care, indiferent că admitem sau nu, contează: însoţirea Domnului Isus!

Urarea mea are forma unei cântări. Evident!

Mărturisesc că am ales această cântare şi apoi am fost dezamăgit cât de greu am găsit-o. Dintre variantele găsite, am ales-o pe cea de mai jos, pentru că:

–          Este interpretată de doi copii şi Domnul a spus că „Împărăţia lui Dumnezeu este a unora ca ei”…

–          Prelucrarea piesei este „mâna” lui Puiu Caciora, pe care îl apreciez, admir şi iubesc în mod deosebit pentru tot ce a făcut (şi încă mai face!) în muzică…

–          Pentru că textul ei îmbrăţişează cam toate gândurile pe care le am pentru voi…

–          Pentru că în felul acesta cred că pot să mulţumesc cel mai bine fiecăruia dintre voi, fiindcă:

  1. Datorită unora dintre voi există „Cetatea de piatră”…
  2. Am învăţat multe despre mine, de la voi…
  3. Unii mi-aţi fost în mod deosebit alături şi altfel decât prin comentarii…
  4. Datorită unora am învăţat ce înseamnă răbdarea şi… îndelunga răbdare…
  5. Aţi suportat cu stoicism „derapajele” mele…
  6. Aţi reuşit să-mi provocaţi zâmbete când orele erau triste…
  7. M-aţi răsfăţat cu versuri şi muzică…
  8. M-aţi ajutat să nu uit să scriu româneşte

… şi multe, multe altele…

Peste toate acestea însă, pentru că, în general, aţi fost cetăţeni responsabili ai „Cetăţii de piatră”!

Drept pentru care…

DOMNUL PĂCII SĂ FIE CU TINE, CETĂŢEAN SAU VIZITATOR AL

„CETĂŢII DE PIATRĂ”!

 

Domnul păcii să fie cu tine
În furtună sau zile senine!
Din potirul divin să îţi dea pace din plin!
Harul Lui, pacea Lui peste tine.

Domnul vieţii cu tine să fie
Dimineaţa şi în noapte târzie!
Din izvorul divin să îţi dea viaţă din plin!
Viaţa Lui, viaţa Lui pe vecie!

Domnul milei te aibă în pază
În răcoare şi în caldă amiază,
Ca pe drumul divin să Îi simţi mila din plin!
Mila Lui, mila Lui veşnic trează!

Domnul slavei îţi ajute întruna,
Când mugeşte sau tace furtuna,
Iar în raiul divin să îţi dea slavă din plin!
Slava Lui, slava Lui îţi e cununa!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Frumuseţi, Muzichie, Smile..., Trecător prin lume și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ultima zi, prima zi…

  1. aquarele zice:

    Un An Nou fericit, plin de bucurie alături de familie și familia lui Dumnezeu! Pacea, bucuria, sănătatea și rodnicia să vă însoțească!

  2. Cosmin zice:

    „Ştiţi iarăşi că am fost pentru fiecare din voi ca un tată cu copiii lui: vă sfătuiam, vă mângâiam şi vă adeveream”
    (1Tesaloniceni 2:11 )
    Versetul va este dedicat , frate Marinel , asta pentru toata osteneala dvs., atat pe blog , cat si in afara lui.
    Imbratisari si toate cele bune pentru toti !

    • marinelblaj zice:

      Cosmin, ce poate fi mai plăcut decât să citesc aşa ceva chiar din partea unui dintre tinerii de care m-am străduit să rămân atât de aproape! Mulţumesc! 🙂 Fii binecuvântat!

  3. Gabriel Băloi zice:

    Mulţumim de urarea frumoasă mijlocită prin talentul cele două fete drăguţe !
    Domnul să le binecuvinteze !

    Fie-ne şi tu binecuvântat, dragă Marinel, şi ne vom bucura împreună cu toţii !
    La mulţi ani !

  4. L.I. zice:

    la multi ani cu sanatate si fericire alaturi de cei dragi iti doresc!

  5. marinelblaj zice:

    Mulţumesc, L.I.! Şi eu îţi doresc un an nou cu Domnul! Şi… mă bucur că mai dai semne de viaţă! 😀

  6. Mirela zice:

    La acest inceput de an iti doresc ca Domnul sa-ti intareasca fiecare pas ce-l vei face pe Caile placute Lui,sa te lumineze cu Prezenta Lui si cu promisiunile Lui vesnice.
    La multi ani!!!

Lasă un răspuns

