The Messiah Before Jesus?


Se putea o sărbătoare fără aşa ceva?

Pe mine nu mă tulbură lucruri de acest gen. Mă doare dar mă şi amuză… Nu ştirea despre acea tăbliţă, care poate să fie ceva absolut autentic. Mă doare că încă există atâta rătăcire dar mă amuză în schimb obstinaţia cu care acest gen de ştiri apar mereu şi mereu în preajma sărbătorilor creştine.
Istoria este o derulare de evenimente.
Deasupra tuturor este Dumnezeu.
Eu cred în Dumnezeu, în naşterea, viaţa, moartea şi învierea Mântuitorului.
În istorie nu în întregime. E prea falsificată uneori…

Mulţumesc lui Cosmin pentru semnalare. Puteţi citi mai mult despre acest subiect aici.

V-aţi tulburat, supărat sau necăjit citind acestea? Foarte bine! Înseamnă că veţi avea un motiv în plus să faceţi din Sărbătoarea Naşterii Mântuitorului cu adevărat o Veste bună pentru cei nemântuiţi şi nu doar una a confortului personal!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Disperări, Mioritice, Pe gânduri, Trecător prin lume, Zidul plângerii, Ştiri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

